Die buien van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Grimli het volgende:
Vreemde is dat de buienradar niets laat zien over Amsterdam
Het kan nog voor Zeeland hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
Dus Zeeland mist alle pret, fijn hoor. bah.
In Zwijndrecht nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ondertussen in Dordrecht schijnt de zon
Ik zou zeggen SNUIVENquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Lijntje activeert boven België
moet ik mijn was al binnen halen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Meike26 het volgende:
<< Woon net buiten Maarssen, kan de bui zien aankomen![]()
Jep, hij kan nog minimaler trouwens!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt n iet meer zoomen op BR of wel? Staat dat ding in de minimaal-stand ofzo?
Ja, dat doen ze natuurlijk om de servers te sparenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt n iet meer zoomen op BR of wel? Staat dat ding in de minimaal-stand ofzo?
wel hoor, kijk nu maar eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Grimli het volgende:
Vreemde is dat de buienradar niets laat zien over Amsterdam
ja, om te voorkomen dat de boel plat gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Xenwolfie het volgende:
Oeh het laatste beeld is erg belovend voor Zuid-Holland.
Dat denk ik niet, want er ontstaat een buienlijn dat nu boven Amsterdam ligt en die trekt naar het oostenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Studiotje het volgende:
Amersfoort zal wel weer overgeslagen worden, zoals gewoonlijk...
schuin naar boven jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er ontstaat een buienlijn dat nu boven Amsterdam ligt en die trekt naar het oosten
Er zit ook nog wat in het westen hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
schuin naar boven jadie komt never nooit over Amersfoort
Natte sneeuw?quote:
faalhazenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |