Ik zit om precies te zijn in Waddinxveenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Centrum Gouda nog gewoon zon
Ik geloof er niet mee rinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, Rotterdam zuid was spannender dan noord, weersgewijs. Ik wil nu verdomme onweer ook. Over een halfuurtje dan.
hier ook, net ongesteld gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRUPPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga jij toch lekker het weer voorspellen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef MeetMeHalfway het volgende:
KNMI.
He laatste ietsjepeitsje geloofwaardigheid dat ze nog hadden is compleet weg. Wat een prutsers.
Mijn bier, wat doe jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
hier ook, net ongesteld geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt steeds maar uitgesteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een nieuwe update.
Ik hoor het nu idd ook beginnen te rommelen. Ook centrumquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Centrum, hoorde 5 minuten geleden een rommel van verweg!
mijn voorspelling is gewoon kei nauwkeurigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
wordt steeds maar uitgesteld![]()
knmi
Zo kan ik het weer ook wel voorspellen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
wordt steeds maar uitgesteld![]()
knmi
Waar de wind naar west is geruimd zal er niet veel meer gebeuren. Wat een slap zooitje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef AcidTrance het volgende:
Niemand gelooft er meer in maar we blijven toch dit topic volgen![]()
Op KNMI zie ik bij actuele temperaturen dat het in het westen al dermate is afgekoeld dat het dan toch niet meer kan activeren?
Het is 30+ graden, hoe wil je dan mooi voetballen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wordt dus laat in de avond voor het hier in de achterhoek is. Kan ik nog mooi voetballen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[PANIEK] Ik zal maar gauw de computer afsluiten en alle stekkers uit er uit halen want we gaan er aan[/PANIEK]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
ik zou mezelf eerder zorgen maken over anderhalf uur over een veld gaan liggen rennen bij 30+quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wordt dus laat in de avond voor het hier in de achterhoek is. Kan ik nog mooi voetballen.
Ik moet vanavond ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou mezelf eerder zorgen maken over anderhalf uur over een veld gaan liggen rennen bij 30+
Ja, nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is 30+ graden, hoe wil je dan mooi voetballen.
Wel lachen dat de eerste bui in Groningen wordt gesignaleerd.quote:Volgens het KNMI trekken de buien in de komende uren over het land. De buien komen vanuit het zuidwesten opzetten, maar ze kunnen boven land ook spontaan ontstaan, aldus een woordvoerder van het KNMI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |