Mensen moeten zelf weer eens leren op de lucht te letten. Eerder gaf het KNMI ook geen weeralarm maar voorspelden ze gewoon het weer en dan schatte je zelf in wat handig was om te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je, het is niet alleen links of rechts toch? Als er weeralarmen worden uitgegeven worden er fouten gemaakt. Het weer is geen exacte wetenschap, zeker niet bij onstabiele atmosferen.
hoe meer informatie je hebt hoe groter je verantwoordelijkheid om te waarschhuwen, dan maar af en toe voor niets. Als ze niet waarschuwen en het gebeurt wel, dan staat iedereen klaar om ze neer te sabelen....
Rustig daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef Impry het volgende:
Zandvoort - 14:40 - 15:40 - 16:40u.
[ afbeelding ]
Wss trekt het net ten oosten langs. Ik zit nu midden in een zware regenbui met een intensiteit van 10 druppels per minuut, woon in Krimpen.quote:
Snuiven!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat betekent het als het een lijntje vormt?.
Da's een reus, die blijft in Katrina nog overeind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
En je verkering in dat lullige tentje maakt niet uit?![]()
Maar ga ze halen dan, miisschien ben je net op tijd.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Radio-silence het volgende:
Vorming van een lijntje?
[ afbeelding ]
Hmm dan zit je dat buitje die net langs Rotterdam zweeftquote:
of de rails.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mannelijker dan een vuurtje stoken naast je tent in een helse storm.
Overigens wiebelt de tram enger dan normaal, maar ik ben er nog niet uit of dat aan de wind of de chauffeur ligt.
Hier in het Zuidwesten niks bijzondersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef -0- het volgende:
Het ontploft hier nu echt in het zuiden en oosten
quote:Weeralarm wordt ingetrokken. Verdere voortzetting van tropische temperaturen in het vooruitzicht
Gefeliciteerd, u gaat door voor de meest voorspelbare gebeurtenis sinds Jezus' wederopstanding-braadpan.quote:
Inderdaad. Het is nu al weer bijna voorbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmm dan zit je dat buitje die net langs Rotterdam zweeft
Geen bui nog hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen meldt donder in de lucht, waarschijnlijk de bui bij assen!
Goeie kans op een fiks neerslaggebied met onweer... een dun rood lijntje op de buienradar is altijd leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat betekent het als het een lijntje vormt?.
Ik hoor niets. Waar zit jij?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen meldt donder in de lucht, waarschijnlijk de bui bij assen!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u gaat door voor de meest voorspelbare gebeurtenis sinds Jezus' wederopstanding-braadpan.
Die heb ik eerder gezien vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRUPPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gouda centrum nu ook, voor 1 minuutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRUPPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kortom,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar bij elk weeralarm heb ik zoiets van:
Da's begonnen bij de verschrikkelijke sneeuwval waaruit maar liefst 3 vlokken sneeuw vielen terwijl de echt gigantische sneeuwbuien van 5 maart 2005 en 25 november 2005 niet eens een alarm hadden.
Laatst zou er ook gigantisch veel neerslag vallen en toen viel het ook mee. En in mei was er geen weeralarm en toen hadden we een gigantisch onweer.
Dus eerst zien dan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |