Ik zit om precies te zijn in Waddinxveenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Centrum Gouda nog gewoon zon
Ik geloof er niet mee rinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, Rotterdam zuid was spannender dan noord, weersgewijs. Ik wil nu verdomme onweer ook. Over een halfuurtje dan.
hier ook, net ongesteld gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRUPPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga jij toch lekker het weer voorspellen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef MeetMeHalfway het volgende:
KNMI.
He laatste ietsjepeitsje geloofwaardigheid dat ze nog hadden is compleet weg. Wat een prutsers.
Mijn bier, wat doe jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
hier ook, net ongesteld geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt steeds maar uitgesteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een nieuwe update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |