quote:Als Buienradar plat ligt (de kans is groot vandaag) Dan zijn dit goede alternatieven:
http://www.nu.nl/weer/index.html
http://www.knmi.nl/neerslagradar/
Jaja :p Staat er al inquote:
Er kunnen zeer zeker waterhozen ontstaan uit flinke buiencomplexen zoals deze zijn aangekondigd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:07 schreef Marjan1985 het volgende:
Hier in De Lier (vlakbij Hoek van Holland) is het ook behoooorlijk benauwd. Er was net nog een lekker briesje maar dat is plots een beetje stil komen te liggen.... Helaas geen goed zicht op de kust hier...dus zie het niet goed aankomen.
Ik ben er niet bekend mee maar kunnen er nu ook waterhozen ontstaan door dit onstuimige weer of zijn daar weer andere dingen voor nodig (voor waterhozen is volgens mij een koude bovenlucht en warme watertemp nodig?)
Ga toch fietsenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het gaat helemaal niet regenen. het trekt zo voorbij
gewoon een desktop computer met firefox en 2 tabs open (forum.fok.nl en weerwoord.be)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
En hoe zit iedereen het weer te volgen voor de comp
Mijn setup
[ afbeelding ]
Dat is alijd zo bizar om te zien...woonde vroeger nog dichter bij de kust en heb ook 3 jaar geleden rond deze tijd een foto kunnen maken van 3 waterhozen op een rij....helaas ben ik die foto kwijtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er kunnen zeer zeker waterhozen ontstaan uit flinke buiencomplexen zoals deze zijn aangekondigd.
Sterker nog: We hebben al eens tornado's gehad hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb het er laatst nog met iemand over gehad, dat de kans groot is dat we in de toekomst vaker dit soort weer krijgen... hogere temperaturen (vaker de 30 halen en erover) en verkoelend noodweer aan het eind van de dag. Maar wat ik mij eigenlijk afvraag, er worden soms, met warm weer boven de 28 graden, ook wel eens kleine tornadotjes gezien boven de Wadden en het Ijsselmeer.
Hoe groot is de kans dat we in de toekomst ECHTE tornado's gaan krijgen in Nederland?
Ik heb i.p.v. 2 schermen gewoon twee tabbladenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn setup
[ afbeelding ]
ik heb gewoon gelijk! maar jullie radarfappertjes hopen op regenquote:
Ell pakt nu ook weer de meest extreme temperatuurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi donkerrood ook.
Er wordt steedts meer melding van gemaakt .Dus de kans erop neemt toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb het er laatst nog met iemand over gehad, dat de kans groot is dat we in de toekomst vaker dit soort weer krijgen... hogere temperaturen (vaker de 30 halen en erover) en verkoelend noodweer aan het eind van de dag. Maar wat ik mij eigenlijk afvraag, er worden soms, met warm weer boven de 28 graden, ook wel eens kleine tornadotjes gezien boven de Wadden en het Ijsselmeer.
Hoe groot is de kans dat we in de toekomst ECHTE tornado's gaan krijgen in Nederland?
Werkt bij jou Lview nog? Bij mij loopt ie altijd te zeiken dat ie niet kan verbindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
Mijn setup
[ afbeelding ]
Ik heb geen radarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb gewoon gelijk! maar jullie radarfappertjes hopen op regen
Omgquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn setupje
http://www.zeeland-ferien.eu/index.php?si=1&mode=webcams&toc=webcam&cid=10/
Die heb ik links er ook bij staan, verschillende Zeeland webcams.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omgik sta op de screenshot
Ik ben nu wereldberoemd
de rode vlagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8759
Is dat dé rode vlag? Of gewoon een reclamevlag?
Reclame denk ik. Er staan letters op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Is dat dé rode vlag? Of gewoon een reclamevlag?
Daar houden we je ook aan, we willen dat je het wel filmtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als er ook maar 1 druppel regen valt dan eet ik m;n brood op vanavond!!111
Ik heb 't ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Werkt bij jou Lview nog? Bij mij loopt ie altijd te zeiken dat ie niet kan verbinden
Of de technologie om het te melden wordt steeds beter en mensen weten ook beter wat ze zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er wordt steedts meer melding van gemaakt .Dus de kans erop neemt toe.
![]()
[ afbeelding ]
Hier is al wat regen gevallen hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als er ook maar 1 druppel regen valt dan eet ik m;n brood op vanavond!!111
Warmer dan in Indonesie?quote:
Dat zou niet voor het eerst zijnquote:
Geduld: http://meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik geloof er geen donder van, tussen 1 en 2 zou het hier beginnen.. nou ik zie niets!
Het midden lijkt zwart?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef Impry het volgende:
http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8825
Dat is wel dé rode vlag denk ik he?
Het heeft iig al geonweert en geregent in nedereland.quote:
Hier is het normaal een graad of 32-33.. afwijkingen zijn erg zeldzaam, al heb ik in mijn vorige woonplaats eens 39.2 gemeten op een verlaten moment enkele dagen voor het regenseizoen twee jaar geleden. (Wisseling van de seizoenen zorgt hier voor vreemd weer: heel heet, vrij koel (rond de 28-30), enorme windvlagen, akelige windstilte).quote:
Het wordt inderdaad al een mooie aan elkaar gesloten streep. Precies diezelfde als die je ook zit op Sat24. http://sat24.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Geduld: http://meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
TORNADO!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Mijn kat weet het ruim van tevoren als het gaat onweren/rommelen of regenen , hij gaat dan altijd keihard miauwen en achter de wc zitten, nu ligt hij helemaal groot op mijn bed te slapen
Ik zie daar inderdaad wat moois ontstaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad al een mooie aan elkaar gesloten streep. Precies diezelfde als die je ook zit op Sat24. http://sat24.nl/
Weersvoorspelling =/= zekerheid.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik geloof er geen donder van, tussen 1 en 2 zou het hier beginnen.. nou ik zie niets!
"Sorry, het noodweer komt morgen".quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Weersvoorspelling =/= zekerheid.
Dat zou echt een blunder zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Sorry, het noodweer komt morgen".
Ja, na 35.9 zijn de kleurtjes op idd..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weetje nog... als er witte vlekken op het kaartje ontstaan, dan zijn er 36+'ers gemeten.
Ik verwacht niet dat dat zal gebeurenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, na 35.9 zijn de kleurtjes op idd..
Moeten ze nog een donkerder rood erbij gaan zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, na 35.9 zijn de kleurtjes op idd..
Moah, 24 uur verschil is niet echt heel veel natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat zou echt een blunder zijn
Volgens mij was eerst de default zwart, maar dat las nogal lastig met zwarte cijfersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weetje nog... als er witte vlekken op het kaartje ontstaan, dan zijn er 36+'ers gemeten.
Dan kun je de temperatuur niet meer lezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Moeten ze nog een donkerder rood erbij gaan zetten
NU niet, in het verleden wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dat zal gebeuren
Je wilt te graagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef Impry het volgende:
http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8825
Dat is wel dé rode vlag denk ik he?
Ik geloof niet dat ze dat zo exact kunnen voorspellen.... geduld het komt vanzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is het 14:00 , moet toch wel snel gaan ontstaan anders geef ik mijn plantjes water
ja.. maar daar heb ik het niet overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
NU niet, in het verleden wel.
Bij mij binnen (onder een plat dak) is het maar 26,5 graden. Valt wel mee he? =)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef _Flea_ het volgende:
30.4° in Nijmegen op kantoor. Buiten 32.1°.
Lokaal een bui.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Noodweer alleen in bepaalde postcode gebieden
Gelukkig hoef ik vandaag niet in Kirchroa te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef hans1988 het volgende:
nog maar 0.2 graden te gaan voor de 36 in Kerkrade
Ik ben alle webcams aan het afzoeken naar rode vlaggen! Maar nee hoor... het wordt me niet gegund.quote:
Ben blij dat ik op de begane grond zit. Boven is het zeker 2-3 graden warmer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Bij mij binnen (onder een plat dak) is het maar 26,5 graden. Valt wel mee he? =)
[..]
Lokaal een bui.
Zou leuk zijn als ze dan het weer lieten aankondigen door Caroline Tensen. Je weet wel, postcodeloterij
Des te harder gaat het straks knetterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:48 schreef Againzender het volgende:
Het trekt langzaam.... wordt alleen maar warmer zo.
Daar zeg jewat....quote:
Het is de PostcodeKloterij niet he..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Noodweer alleen in bepaalde postcode gebieden
Ja, met deze temperaturen moeten ze eigenlijk twee keer per dag hebben. Van de week moest ik werken, dus kon ik tussendoor niet bijgieten - blauwe bes heeft spontaan al z'n besjes laten vallen van de hitte. *snif*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef kloas_wokkel het volgende:
met dit weer de planten water geven
Idd, best lekker die wind zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef SteveBudin het volgende:
Update vanuit zeeland:
Nog steeds warm en wat sluierbewolking maar sinds een minuut of 5 is het een stuk harder gaan waaien.
Heb je een paar hagelstenen op je vingers gekregen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat snel met die topics :p zit te denken om strax wat overd de groenten te leggen in de tuin, sonde als het kapot zou hagelen. ik ga nu maar ff naar het water... dichtbij dus da scheelt.
Waar in Zeeland is dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef SteveBudin het volgende:
Update vanuit zeeland:
Nog steeds warm en wat sluierbewolking maar sinds een minuut of 5 is het een stuk harder gaan waaien.
Nu je het zegt, ik zie een groot gebied ontstaan daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Er onstaat wat in Frankrijk of niet?
quote:
Die lijn kan opeens in 15 minuten ontploffen met die 30+ temperaturen ervoor. Ben benieuwd of en zo ja wanneer hij gaatquote:
ja, ik bedoel als we het KNMI moeten geloven hebben vanmiddag een ark nodig en waait heel nederland weg, nu ben ik geen weerexpert maar dat wat ik nu zie daar heb ik niet zoiets van, zoooo dat wordt oppassen vanmiddagquote:
ja, op dit moment in het zuiden van Noord Brabantquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef Cootz het volgende:
Is overigens ergens de 35 graden al gehaald?
dat is het linke vandaag, als je het doorhebt is het eigenlijk al te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik bedoel als we het KNMI moeten geloven hebben vanmiddag een ark nodig en waait heel nederland weg, nu ben ik geen weerexpert maar dat wat ik nu zie daar heb ik niet zoiets van, zoooo dat wordt oppassen vanmiddag![]()
In die band MOET knetterachtige dingen zittenquote:
Ja , dat dat lekkere windje van 110 km per uur eraan zit te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef kebabkever het volgende:
Zouden die plotselinge windvlagen nog iets kunnen betekenen?:)
http://www.zeeland-ferien.eu/index.php?si=1&mode=webcams&toc=webcam&cid=10/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat die zeegat.nl cam @ vlis het weer eens niet doet.
Venlo 31 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef Klonk het volgende:
ik geloof er geen fuck meer van zo
Ell 35,9 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, op dit moment in het zuiden van Noord Brabant
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[ afbeelding ]
12.00 uur
[ afbeelding ]
13.15 uur
[ afbeelding ]
13.45 uur
Weinig interessant nog
Hier 36 graden en in dat andere topic is 37 graden gemeldt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef Cootz het volgende:
Is overigens ergens de 35 graden al gehaald?
Ach, misschien zijn waterbak ernaast leggen? Mijn poes ligt nu ook naast de ventilatorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef -CRASH- het volgende:
Lol ... de hond is voor de ventilator gaan liggen.
Zal die het warm hebben
Goed ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ach, misschien zijn waterbak ernaast leggen? Mijn poes ligt nu ook naast de ventilator
Ik heb mijn kop maar even in een wastafel vol water gedaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
De NS geven nu ook al een weeralarm af:
[..]
Het KNMI verwacht vanaf 15h00 noodweer, houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
Raadpleeg de reisplanner op ns.nl en mobiel.ns.nl voor actuele informatie.
Zo'n tuinthermometertje lijkt mij niet erg nauwkeurig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:17 schreef Stali het volgende:
Hier 36 graden en in dat andere topic is 37 graden gemeldt.
hahah inderdaad, ze zullen wel denken, als we het telkens een uur later voorspellen hebben we het vast 1 keer goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt wel steeds laterEerst was het 13.00 uur, toen 14.00 uur en nu weer 15.00 uur
Ambu is altijd weer ergquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef Impry het volgende:
http://www.hoteldomburg.nl/webcam-domburg/
Eén grote stroom van vertrekkende mensen. (en nog een ambu erbij)
Inderdaad, ook steeds meer bewolking die ontstaat in Midden Frankrijk en Belgie. Er hoeft alleen nog maar een vonkje bij. Voor de lijn in die losse plukjes en hoge bewolking die nu ontstaan verwacht ik zometeen wel een doorstotertje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:21 schreef Againzender het volgende:
Er lijkt een lijntje te ontstaan voor de Zeeuwse kust?
O, wat misplaatst nu!quote:
Zullen ze het onheil zien aankomen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Impry het volgende:
Het strand trekt ook helemaal leeg in Zeeland!
goeie tip!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:29 schreef Drasss het volgende:
Op Belgie 1 heb je live de Eneco Tour. Heb je Live webcam omdat ze naar mijn weten in noordwest Belgie rijden :p
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zullen ze het onheil zien aankomen?
Geen wolkje aan de lucht? Het is hier ook bloedheet, maar tegelijkertijd bijna helemaal bewolkt. Helaas hoge sluierbewolking, geen donderkoppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef msnk het volgende:
Bloedheet. Geen wolkje aan de lucht. Een beetje onweer zou wel érg fijn zijn nu...
Amsterdam
quote:Onweers MOS laat vooral rond het IJsselmeer een grote kans (90%!) op meer dan 200 ontl-5 min zien
Hoe later hoe warmer en hoe meer energie dus hoe zwaarder de buien kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
hahah inderdaad, ze zullen wel denken, als we het telkens een uur later voorspellen hebben we het vast 1 keer goed
En daar zal het westen wel niks van meekrijgen zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:36 schreef Oom_Agent het volgende:
Die buitjes boven de Noordzee en voor de Belgische kust zijn nog niet erg actief. Het gaat met name om de prefrontalebuien die zo moeten gaan ontstaan boven het warme land. Ineens ontstaan er dan rode pitten op de radar. Die lijn voor de kust kan later voor een 2e onweersbui zorgen. Maar het zware weer gaat dus om buien die nog niet te zien zijn.
daarom heeft het westen ook een 1 bij Estofex, terwijl de rest van Nederland een alarmfase 2 krijgtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
En daar zal het westen wel niks van meekrijgen zeker?
Dat is slecht nieuws voor de zwaarte van de buien in het westen. Hoop dat het tijdelijk is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:35 schreef Cootz het volgende:
Aan de gehele kust draait de wind nu naar west. Ik hou het op spektakel vanaf 15:30.
Hier (ook Gouda) schijnt de zon nogquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:22 schreef 0100 het volgende:
Omgeving Gouda nu bijna volledig bewolkt. De wind trekt al wat aan.
Daar schijn je momenteel gezandstraald te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Impry het volgende:
Het strand wordt leger en leger, de golven hoger en hoger. Het ziet er dus naar uit dat de lol eraf is op het strand in Zeeland.
Ook lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar schijn je momenteel gezandstraald te worden.
teringquote:
Nu ook hier weer. Maar er kunnen grote verschillen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Hier (ook Gouda) schijnt de zon nog
Nee dat zijn valse echo's.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag kan z'n eigen op gaan maken voor de eerste bui denk ik.
Als ik dat zie heb ik echt zin om in Sinterklaaspak op een wit paard een kwartier voor die camera te staan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Impry het volgende:
Het strand trekt ook helemaal leeg in Zeeland!
En dat houdt in? Foutje van de radar?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:43 schreef ElectricEye het volgende:
Als ik dat zie heb ik echt zin om in Sinterklaaspak op een wit paard een kwartier voor die camera te staan!
Goed nieuws, dan sta ik straks niet in de filequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Impry het volgende:
Het strand wordt leger en leger, de golven hoger en hoger. Het ziet er dus naar uit dat de lol eraf is op het strand in Zeeland.
Hoop dat het in Rotterdam ook snel afkoeltquote:
ik voel het aan mijn water.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En waar heb je deze informatie vandaan?
Toch droog dus op de fietsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef mrdjey het volgende:
17:30 komt de eerste regen pas.
precies op het moment dat ik in de auto stap om naar huis te gaan.
anwb ook al file alarm afgegeven :-D
Pelleboerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En waar heb je deze informatie vandaan?
jawel hoor, Belfeld had net een mini buitjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
Die bewolking boven Roermond/Venlo is ook erg snel op komen zetten.
En er zit ook wat neerslag bij . Maar die lijkt alsnog de grond niet tebereiken.
Inderdaad dat is seaclutter valse beelden. Het is gewoon helder voor de Haagse kust.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En dat houdt in? Foutje van de radar?
[..]
![]()
Is je kat al terug?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
jawel hoor, Belfeld had net een mini buitje
Laat hem naar scheveningen gaan met een fotocameraquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Maeghan het volgende:
Bel net m'n vriend, die was net onderweg naar het station met vrienden. Hij zou naar huis komen, maar z'n vrienden wilden net naar Scheveningen gaan.
Dan wens ik ze veel plezierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Maeghan het volgende:
Bel net m'n vriend, die was net onderweg naar het station met vrienden. Hij zou naar huis komen, maar z'n vrienden wilden net naar Scheveningen gaan.
Nee inderdaad, dan kun je beter in je vrije tijd gaan zitten fokken...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om nu aan het werk te zijn/school met temperaturen van 36 graden
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
ik was net ff buiten en lijkt verdomme net alsof iemand met een fohn in je gezicht staat te blazen
Buirten 33+ binnen 23!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om nu aan het werk te zijn/school met temperaturen van 36 graden
Bij mij werkt hij primaquote:
In Venlo schiet het niet echt op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
Die bewolking boven Roermond/Venlo is ook erg snel op komen zetten.
En er zit ook wat neerslag bij . Maar die lijkt alsnog de grond niet tebereiken.
Ach, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Hier in Hoofddorp windkracht 5 nu. Shit is lekker.
Hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Die wind in Rotterdam wakkert flink aan
Dat zijn nog eens temperaturenquote:
tering: een verschil van 14 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef ElectricEye het volgende:
Zeeland tikt de 6Bft. al aan en de temp daalt behoorlijk daar.
Tussen de 22 en de 36 graden nu in één klein landje. Belachelijk!
Tuin op zuid en redelijk beschut dus weinig wind. Dat kloteding gaat maar tot 50 graden, dus even in de schaduw gelegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens temperaturen
Mooi dan ben ik tenminste thuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef mrdjey het volgende:
17:30 komt de eerste regen pas.
precies op het moment dat ik in de auto stap om naar huis te gaan.
anwb ook al file alarm afgegeven :-D
Gaat nog wel wat wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
tering: een verschil van 14 graden
Dat was van de winter nog wel erger (zie kaartje paar pagina's terug). Toen vroor het 20 graden tegen de Belgische grens, maar was het op Vlieland +1 ofzo... Enne, als de regen losbarst aan de kust binnen een uurtje dan zou het verschil zometeen nog wel groter kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat sowieso, daar hoeft het dus geen 36 graden voor te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan kun je beter in je vrije tijd gaan zitten fokken...
deze werkt primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef MassimO het volgende:
buienradar.nl
"The service is unavailable."
Ruilen? Hier is het nog 31quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Uurtje geleden gaf de thermometer 35 graden aan, nu 28 graden. Is al veeeel beter zo
(Westland)
Rightquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Ik ben 2 jaar terug in Turkije geweest en daar was het op de heetste dag 55 graden,
Is toevallig Westland bij jou De Lier...de foto's die je plaatste leken verrek veel op de straat waarin in woonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef xxiessiexx het volgende:
Uurtje geleden gaf de thermometer 35 graden aan, nu 28 graden. Is al veeeel beter zo
(Westland)
Like i give a shit, er stond op meerdere plekken duidelijk aangegeven dat het 55 graden was, dit was in juli in Side ten tijde van een hittegolf. Dus stfu en ga ergens anders wijs doen kneus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Right
Het record staat op 57,8 graden in 1922 in Libië.
Gewoon met de fiets, het ergste wat kan gebeuren is dat je geraakt wordt door de bliksem.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Geertje58 het volgende:
Oosten.... zit nog steeds te bedenken of ik op de fiets ga of niet?
De wolken worden hier steeds dikker en zijn ook niet allemaal wit meer..
Komt wel vaker voor, zeker op zo'n tropische dag wanneer er een overgang naar koeler weer staat te beginnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als dat het enige isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Gewoon met de fiets, het ergste wat kan gebeuren is dat je geraakt wordt door de bliksem.
Kan je ook normaal reageren of niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Gewoon met de fiets, het ergste wat kan gebeuren is dat je geraakt wordt door de bliksem.
Nee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Is toevallig Westland bij jou De Lier...de foto's die je plaatste leken verrek veel op de straat waarin in woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |