quote:
Die lijn kan opeens in 15 minuten ontploffen met die 30+ temperaturen ervoor. Ben benieuwd of en zo ja wanneer hij gaatquote:
ja, ik bedoel als we het KNMI moeten geloven hebben vanmiddag een ark nodig en waait heel nederland weg, nu ben ik geen weerexpert maar dat wat ik nu zie daar heb ik niet zoiets van, zoooo dat wordt oppassen vanmiddagquote:
ja, op dit moment in het zuiden van Noord Brabantquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef Cootz het volgende:
Is overigens ergens de 35 graden al gehaald?
dat is het linke vandaag, als je het doorhebt is het eigenlijk al te laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik bedoel als we het KNMI moeten geloven hebben vanmiddag een ark nodig en waait heel nederland weg, nu ben ik geen weerexpert maar dat wat ik nu zie daar heb ik niet zoiets van, zoooo dat wordt oppassen vanmiddag![]()
In die band MOET knetterachtige dingen zittenquote:
Ja , dat dat lekkere windje van 110 km per uur eraan zit te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef kebabkever het volgende:
Zouden die plotselinge windvlagen nog iets kunnen betekenen?:)
http://www.zeeland-ferien.eu/index.php?si=1&mode=webcams&toc=webcam&cid=10/quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat die zeegat.nl cam @ vlis het weer eens niet doet.
Venlo 31 gradenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef Klonk het volgende:
ik geloof er geen fuck meer van zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |