Ben blij dat ik op de begane grond zit. Boven is het zeker 2-3 graden warmer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Bij mij binnen (onder een plat dak) is het maar 26,5 graden. Valt wel mee he? =)
[..]
Lokaal een bui.
Zou leuk zijn als ze dan het weer lieten aankondigen door Caroline Tensen. Je weet wel, postcodeloterij
Des te harder gaat het straks knetterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:48 schreef Againzender het volgende:
Het trekt langzaam.... wordt alleen maar warmer zo.
Daar zeg jewat....quote:
Het is de PostcodeKloterij niet he..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef AcidTrance het volgende:
Noodweer alleen in bepaalde postcode gebieden
Ja, met deze temperaturen moeten ze eigenlijk twee keer per dag hebben. Van de week moest ik werken, dus kon ik tussendoor niet bijgieten - blauwe bes heeft spontaan al z'n besjes laten vallen van de hitte. *snif*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef kloas_wokkel het volgende:
met dit weer de planten water geven
Idd, best lekker die wind zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef SteveBudin het volgende:
Update vanuit zeeland:
Nog steeds warm en wat sluierbewolking maar sinds een minuut of 5 is het een stuk harder gaan waaien.
Heb je een paar hagelstenen op je vingers gekregen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Gaat snel met die topics :p zit te denken om strax wat overd de groenten te leggen in de tuin, sonde als het kapot zou hagelen. ik ga nu maar ff naar het water... dichtbij dus da scheelt.
Waar in Zeeland is dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef SteveBudin het volgende:
Update vanuit zeeland:
Nog steeds warm en wat sluierbewolking maar sinds een minuut of 5 is het een stuk harder gaan waaien.
Nu je het zegt, ik zie een groot gebied ontstaan daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Saekerhett het volgende:
Er onstaat wat in Frankrijk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |