Change the record this one is stuck.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
Hij denkt dat je hem niet moet.....quote:
Ach nu breek je echt die arme knul zijn hart.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
ow... maar ik weet zelf niet eens of ik hem moet...
Jij woont ook het dichst bij hem.... op Wyccie na.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
Ik hoorde het hier in het zuiden breken....
ging ik er gewoon van uit dat het hier vooral voor de grap was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?
Wie zegt dat ik op het fok! forum iemand op me wil laten vallen? Laten we even jou als voorbeeld nemen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet eigenlijk niks over je buiten een richting waar je woont en wat voor opleiding/werk je hebt. En van jou weet ik dan nog het meest op dit forum. Hoe moet ik jou dan op mij laten vallen met "lieve" woordjes...
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:48 schreef tombolafan het volgende:
Goeiemorgen iedereen!![]()
het wordt de heetste dag van 2009 en ik zie gewoon nergens zon!
ja, die ben ik dus vergeten... maar zo te zien is t toch niet nodig...quote:
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:07 schreef Patch het volgende:
En dan moet ik de hele dag binnen blijven met mijn knie
Vanmiddag onweer ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?
voor op je knie!
nee hoor, we komen er zo aan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ola. Wat een warmte, maar ik voelde toen ik hier aankwam in Utrecht al wat druppeltjes...
Nu is de lucht dan wel weer blauw
Maare.. ben ik te vroeg voor de meet?
klein beetje maar...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Vanmiddag onweer ja?
Dus vandaag geen dag net als gsisteren?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:51 schreef Hulkio het volgende:
Ga zo naar Lowlands, lekker mijn tentje opzetten in dat fijne weer!
Dan hebben die twee een hangmat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
vanavond dus onweer he... dus veel plezier...
man man, het is echt belachelijk heet... net heel even een boodschap doen met die tweeling...HEET!
volgende keer maar in bikini...
Ja ze zijn meestal identiek toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Patch het volgende:
Ik wist niet dat ze ze tegenwoordig 'tweeling' noemden....
Bij tweelingen ook. Dat is een leuke hobby... zoek de verschillen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef Patch het volgende:
nee toch?
Dan heb jij er niet veel gezien in je leven...
Er zijn altijd verschilletjes
Ach met deze tempraturen kunnen sommige heren hun oerdriften niet beheersen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:![]()
het niveau is hier zo laag als de temperatuur hoog is...
Boodschappen in bikini is van een hoogstaand niveauquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:![]()
het niveau is hier zo laag als de temperatuur hoog is...
Lijkt een leuke hobby, maar de meesten vonden het niet leuk....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij tweelingen ook. Dat is een leuke hobby... zoek de verschillen....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Lijkt een leuke hobby, maar de meesten vonden het niet leuk....
tsssss
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Boodschappen in bikini is van een hoogstaand niveau
Ga je nu toch lekker naakt in de tuin liggen? Vindt de overbuurman ook leuk....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoel geen boodschappen in bikini!!! (ik zag wel mannen in "strandkleding" in de supermarkt... en altijd net die mannen die je niet in strandkleding wil zien...
)
maar gewoon, oppassen in bikini (ze hebben hier een tuin namelijk...)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nu toch lekker naakt in de tuin liggen? Vindt de overbuurman ook leuk....
Ja dat is wel erg veel idd.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ongetwijfeld... ze hebben een stadstuin, met ongeveer 5 bovenburen, en om de tuin heen nog zo'n 12 woningen...
ook al waren het er een paar, dan nog zou ik dat niet doen... sowieso niet zo slim, want ik denk dat ik zo in slaap val dan, en dat komt de oppaskwaliteiten niet ten goede...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg veel idd.....
Je slaapt zo vast dat je die twee niet hoort huilen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook al waren het er een paar, dan nog zou ik dat niet doen... sowieso niet zo slim, want ik denk dat ik zo in slaap val dan, en dat komt de oppaskwaliteiten niet ten goede...
nou, meer dat ik dan buiten in de tuin lig en het vrij ver is... denk wel dat ik het zou horen, maar ik probeer het liever niet (daarbij verbrand ik levend, ik kan helemaal niet goed tegen de zon, laat staan op deze bloedhete dag!)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je slaapt zo vast dat je die twee niet hoort huilen?
anders ga je sporten ofzo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even boodschappen doen nu het nog droog is....
Ja vanavond pas..... in het parkje......als het doorgaat.....quote:
okee, en als het regent kun je toch naar binnen???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja vanavond pas..... in het parkje......als het doorgaat.....
Nee. We spelen veldvoetbal en geen zaalvoetbal.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, en als het regent kun je toch naar binnen???
maarre, doe ff een nieuwe vraag in trivia? dit schiet niet op...
ik bedoel binnen sporten...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. We spelen veldvoetbal en geen zaalvoetbal.....
Kan wel maar ik ga altijd op donderdagavond een balletje trappen met vrienden.quote:
Ja hoor.... jij bent weer in je geboortekostuum?quote:
met een hoog hoedjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor.... jij bent weer in je geboortekostuum?
quote:
Hier niet.... waait alleen steeds maar het blijft gemeen warm....quote:
ik geloof er niks van...quote:
het regent ook niet heel hard, maar wel grote druppels en ook nog wel warmig... Ik ga zo buiten staan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier niet.... waait alleen steeds maar het blijft gemeen warm....
Ah weer een voorstelling van Dinner for one?quote:
Klotezooi.... ik wil dat het gaat regenen..... ik plak hier vast aan mijn stoel.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het regent ook niet heel hard, maar wel grote druppels en ook nog wel warmig... Ik ga zo buiten staan!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klotezooi.... ik wil dat het gaat regenen..... ik plak hier vast aan mijn stoel.....
Dat is inderdaad beter van niet dan.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Onweer (en hard!!!)
toch maar niet buiten gaan staan dus...![]()
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...quote:
In December weer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah weer een voorstelling van Dinner for one?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Patch het volgende:
[..]
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...
Goddelijk lichaam 4,5 jaar geleden...
Ik heb nog wel ergens het hele filmpje, dan zie je ook o.a. het stukje dat we zoef zoef heel snel met de hoedjes van links naar rechts gaan bij de anderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
die precisie ook met het hoedje wisselen!
Oeh, dapper!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens het hele filmpje, dan zie je ook o.a. het stukje dat we zoef zoef heel snel met de hoedjes van links naar rechts gaan bij de ander
Dat je ooit achtergronddanser bij Britney Spears was Patch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Patch het volgende:
[..]
hier is het bewuste hoedje: o.a. op 06:45...
Goddelijk lichaam 4,5 jaar geleden...
Met 25+ overwin je op een gegeven moment wat drempelsquote:
echt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Met 25+ overwin je op een gegeven moment wat drempels
Ben er ook niet trots op, maar men moet ergens beginnen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je ooit achtergronddanser bij Britney Spears was Patch?
quote:
En je hebt er toch een aardig centje aan over gehouden toch? Kevin Federline.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben er ook niet trots op, maar men moet ergens beginnen....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Erg duidelijk te zien bij het stukje als ik mijn armen hoog in de lucht heb en het hoedje blijft nog steeds daar beneden
Pattex......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Erg duidelijk te zien bij het stukje als ik mijn armen hoog in de lucht heb en het hoedje blijft nog steeds daar beneden
Vandaar die kreten ook.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:42 schreef Patch het volgende:
en dan met pattex heel snel van links naar rechts gaan met het hoedje naar je buurman?
huh-uh
Ja Patch gaat zo met Britney Spears optreden....quote:
daarom...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, heb jij een scanner voor je naam ofzo?? Net als Patch, als je jullie naam intikt dan reageren jullie ineens...
(verkapte test of Patch nu ook komt...)![]()
en prik eens een datum voor die meet dan! of vertel gewoon!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja Patch gaat zo met Britney Spears optreden....
Ok, dank je, dan snap ik het nu beter.quote:
Ga jij nou op de versiertour?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, dank je, dan snap ik het nu beter.
Ik dacht aan een ander soort scanner.
1 datum plannen? Waarom niet 2?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga jij nou op de versiertour?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga jij nou op de versiertour?
oh... bedoel je dan dat we en 19 en 26 september moeten doen? dat is nu een beetje nutteloos, aangezien op allebei de dagen dezelfde mensen kunnen, behalve dopekoe en hornage, die kunnen maar op 1...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan had ik wel andere filmpjes gepost
Maarre, de vorige meet ging uiteindelijk ook niet door omdat veel FMT-ers niet op 1 datum konden komen, vandaar dat ik dacht, waarom niet 2 dagen?
Ik zei versiertour, niet afschrik tourquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Maarre, de vorige meet ging uiteindelijk ook niet door omdat veel FMT-ers niet op 1 datum konden komen, vandaar dat ik dacht, waarom niet 2 dagen?
okee, maar als het de 19e niet leuk is, en niemand wil nog een keer, dan zit dopekoe in zijn eentje...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zei versiertour, niet afschrik tour
@ Tombo, het zijn data die ik alle 2 ingevuld heb en als de 19de leuk is, vind ik het niet ergo m de 26ste weer af te spreken hoor
Als we het de 1ste keer niet leuk vinden dan zitten we de 2de keer allemaal in ons eentje op een plek waar we het wel naar ons zin hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, maar als het de 19e niet leuk is, en niemand wil nog een keer, dan zit dopekoe in zijn eentje...
jaha, maar dopekoe is er die eerste keer niet, dus dat vind ik dan zielig...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als we het de 1ste keer niet leuk vinden dan zitten we de 2de keer allemaal in ons eentje op een plek waar we het wel naar ons zin hebben
Dan ga jij em de 2de keer toch gezelschap houdenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaha, maar dopekoe is er die eerste keer niet, dus dat vind ik dan zielig...
wat voor filmpjes???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:03 schreef Patch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ga jij em de 2de keer toch gezelschap houden
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
trouwens:
[..]
wat voor filmpjes???
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
O mijn god, ik moet echt bang voor je zijn met de meet
Grapje naar aanleiding van wat dingetjes uit het vorige topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijn
![]()
nee joh, hoezo dan?
okee dan...quote:
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee dan...
dus als jij er vandoor vliegt en dat soort fratsen uit gaat halen op de meet dan weten we dat het gaat om een leuk meisjes...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?
Das natuurlijk voor de mannelijke gasten niet echt een aanmoediging om nog te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat hij zegt dat ie dit zou laten zien als hij een afspraakje wil maken... dus misschien doet ie in utrecht wel de live uitvoering...
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Of als die meid niet wil, jij misschien de vrouwelijke rol uit het filmpje op je wil nemen![]()
He jammer... privé showtje dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
He jammer... privé showtje dan?
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genot![]()
Ok, dat was wel heel vies van me om te zeggen... bah... foei Dyon... Foei...
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of nietquote:
dat dus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of niet
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebbenquote:
zal je wel vrouw voor moeten zijn...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebben
Vrouwen, het blijven geweldige wezens... Daar moet je gewoon van houden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal je wel vrouw voor moeten zijn...
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoordquote:
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoord)
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!
goed hoor... over een week of 4-5?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.![]()
Dat noem ik natuurlijk niet echt vlot. Maar ik vind het bewonderenswaardig dat je bij je standpunt blijftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor... over een week of 4-5?
Waartussen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
We willen er natuurlijk niets tussen laten komen!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Goede morgen
Heerlijk me eerste van 5 vrije dagen (als er tenminste niks tussenkomt...)
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan gevenquote:
Niet nu de film van tafel isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan geven
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
HEEEY!![]()
De slowchat is helemaal niet saai!!!
ik ben alleen druk aan het werk dus ik heb geen tijd/mogelijkheid om online te zijn...
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegt
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...
Nu dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg is
I'ts alive, alive I tell youquote:
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I'ts alive, alive I tell you
Haaai
Sorry, even niet bij nagedacht...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, even niet bij nagedacht...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
(het hartje moet je maar even wegdenken, maar dit is wat het dichst bij een knuffel in de buurt kwam
)
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....Gek hoe zo iets mensen dichter bij elkaar brengt.
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennen
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....
Ja ook af en toe. Omdat zij zijn beste vrienden zijn vraagt hij hun maar ivm hun vakantie moest hij nu op mensen uit het tweede echelon een beroep doen.... Wel mooi dat ik dus daar de lijst aanvoer....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?
Ik heb in het vorige topic niet echt goed opgelet, kwam ze er nog uit, of was het een opgegeven zaak?
Ach ik heb ook gradaties in vriendschappen... Mijn beste maatjes staan ook ruim boven de anderen. Maar ik denk misschien dat ik nu wel in de eerste colonne ben door gedrongen....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet niet of je zo blij moet zijn met de nummer 1 van de nummer 2's... maar toch
Hij heeft wel geluk met je dat je het voor em over hebt. Sterkte
Ik ben blij met mijn rare gedachten gangquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb ook gradaties in vriendschappen... Mijn beste maatjes staan ook ruim boven de anderen. Maar ik denk misschien dat ik nu wel in de eerste colonne ben door gedrongen....
Ach ik heb goede vrienden, vrienden, kennissen, bekenden en vijanden.......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn rare gedachten gang. Ik heb vrienden en ik heb mensen die ik ken, die kan ik geen vrienden noemen
![]()
Tja, ieder heeft zijn minpuntjes, dit is dan 1 van de mijne![]()
Ik heb familie, vrienden, bekenden en ik moet zeggen eigenlijk geen vijanden...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb goede vrienden, vrienden, kennissen, bekenden en vijanden.......
Vijanden is overdreven maar er zijn wel mensen die mij totaal niet moeten. Komt met name omdat ik een een paar vrienden erge verveeloren kunnen zijn met name in kroegen.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb familie, vrienden, bekenden en ik moet zeggen eigenlijk geen vijanden...
Tombola is haar batterij opladen. Patch is bij Britney Spears en Fluffy is aan het verven....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen toch. Normaal is het niet stil te krijgen hier (ok, wat overdreven, maar dat maakt het wel leuker) maar nu... Je kunt een speld horen vallen
Opgeladen!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is haar batterij opladen. Patch is bij Britney Spears en Fluffy is aan het verven....
O je voelt je te goed om mee te typen... tot we iets negatiefs over je zeggen... dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
nee hoor, ben er gewoon, lees & lurk lekker mee
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegtquote:
als je er nog bent, kijk ff in het meet topic?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
nee hoor, ben er gewoon, lees & lurk lekker mee
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegt
Samen op 1 pcquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegt
quote:
Goed, doe maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je er nog bent, kijk ff in het meet topic?
zal ik mike vragen om de titel te veranderen in iets als "fmt meet 19 september?"
quote:
Doe ik zoveel moeite.... jij laat 1 filmpje zien en ze is gelijk verkocht...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O je voelt je te goed om mee te typen... tot we iets negatiefs over je zeggen... dan weten we dat ook weer![]()
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe ik zoveel moeite.... jij laat 1 filmpje zien en ze is gelijk verkocht...![]()
Wat heeft iedereen toch met imago's. Tombo zat er van de week al mee, jij blijkbaar ook...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag jullie vrij serieus praten, wilde me er niet tussen mengen.
Sowieso praat ik bijna alleen maar serieus in PM of IRL.
Heb hier een humor-karakter een beetje hoog te houden
Dat zeg ik nou nooit over/tegen een vrouw, dat ze makkelijk isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easy![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easy![]()
Ach dit zat me gewoon dwars... normaal ben ik van de platte en grove humor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag jullie vrij serieus praten, wilde me er niet tussen mengen.
Sowieso praat ik bijna alleen maar serieus in PM of IRL.
Heb hier een humor-karakter een beetje hoog te houden
Tombo en ik zitten wel vaker op 1 lijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met imago's. Tombo zat er van de week al mee, jij blijkbaar ook...
Dat hoop je nou, maar ik denk dat we toevallig 1 van de serieuze momenten van patch op het forum meegemaakt hebben...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ahum, dat is zijn humor-imago dat nu spreekt he...
Af en toe moet je je hart kunnen luchten toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dit zat me gewoon dwars... normaal ben ik van de platte en grove humor....
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoop je nou, maar ik denk dat we toevallig 1 van de serieuze momenten van patch op het forum meegemaakt hebben...
Wat heb jij toch met dat spanken?quote:
Laat dat meiske toch lekker spankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat spanken?
1 ze doet het bij mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Laat dat meiske toch lekker spanken
Beetje cru misschien, maar go for it. Kassameisje word toch niks...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Er waren wel leuke verpleegsters vandaag in het ziekenhuis zeg.....![]()
wel hoor, gewoon voor gaan!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
Van kassameisjes naar verpleegsters....![]()
Da's ver boven je niveau Andy, gaat je niet lukken
ja, eigenlijk wel ja...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel ja...
Is veel leuker als ie op zijn bek gaat![]()
Go for it !
ja, dag! daar doe ik mn best niet voor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees het meet topic niet, maar is het nou de 19de wel of niet?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Is everybody a sleep?
Hadden er meer mensen probleempjes met Fok! of lag het aan mij laptop?
Gelukkig, ligt het dit keer niet aan mijn laptop. Ik heb de laatste tijd wel vaker dat ik er niet op kan maar nou was het wel erg lang...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, ligt het dit keer niet aan mijn laptop. Ik heb de laatste tijd wel vaker dat ik er niet op kan maar nou was het wel erg lang...
Maarre, word het nou de 19de?
Waarom kijk je nou boos?quote:
lees eens 4 posts hoger...quote:
Dat ik me vraag herhaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees eens 4 posts hoger...
of het meettopic!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ik me vraag herhaalja dat weet ik, maar er was nog niet op geantwoord dus daarom. Ik heb net het meettopic gelezen maar daar word ook nog niks in beslist dus daarom vraag ik het je hier
Ok, gekeken. Dat stond er eerder die avond nog niet! Nou hoop ik alleen dat een vriend van me zijn verjaardag die dag niet viert, anders kan ik alleen overdag komen. (En ik hoop dat me jetlag weg isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kijk nog eens naar het meettopic!
Ik denk niet dat de afdeling oncologie een goede plek is om een meisje te versieren..... Ik heb wel een greintje fatsoen.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beetje cru misschien, maar go for it. Kassameisje word toch niks...
Misschien niet nee.... maar jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de afdeling oncologie een goede plek is om een meisje te versieren..... Ik heb wel een greintje fatsoen.....
Ik denk niet dat het goed valt dat wanneer je bij iemand die opgegeven is op bezoek bent een date probeert te scoren.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien niet nee.... maar ja
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je te werk gaat... Echt overdreven flirten zal je niet in dank afgenomen worden... maar als het toch niet al te veel opvalt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het goed valt dat wanneer je bij iemand die opgegeven is op bezoek bent een date probeert te scoren.....
Ik kijk wel hoe het loopt.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je te werk gaat... Echt overdreven flirten zal je niet in dank afgenomen worden... maar als het toch niet al te veel opvalt.
En dan nog je bent daar om hun te steunen en een plezier te doen, waar staat dat jij er niet iets uit mag ovehouden in de vorm van een date met een verpleegster
O Patch, wat een walgelijke verwoordingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:34 schreef Patch het volgende:
ja precies, je stelt aan zo'n verpleegster gewoon je lichaam beschikbaar voor wetenschappelijke onderzoeken
Meeste verpleegsters trappen er wel inquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O Patch, wat een walgelijke verwoording
En stiekem denkt ze dan: O nee, niet weer zo'n loser met dat oude grapje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Meeste verpleegsters trappen er wel in![]()
![]()
Ook bij de receptioniste laatst in het ziekenhuis...
Ik: "Ik heb een afspraak met Anne"
Zij: "Anne wie?"
Ik: "Anne Sthesist
Zij lachen![]()
Ik weer een goede dag..
Ach nee, meeste bezoekers / patienten vragen gewoon naar een kamernummer of afdeling lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En stiekem denkt ze dan: O nee, niet weer zo'n loser met dat oude grapje...
Was ook maar een grapje. Ik heb dat jammer genoeg niet, het lef om van dat soort grappige opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach nee, meeste bezoekers / patienten vragen gewoon naar een kamernummer of afdeling lijkt me.
Ik moest met een leerling naar Anne
Ik dacht, dat breekt zo lekker de dag, zo'n grapje bij de receptioniste
Ik ben nog nooit bij een spermabank geweest... maar als ik er wel zou komen zou ik dat niet gauw zeggen, zelfs niet voode grap denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vroeg ooit bij de spermabank dat ik niet kwam storten maar opnemen..... Die receptioniste schrok zich rot....
Ik en een maat liepen er langs en toen was het van dat durf jij niet....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een spermabank geweest... maar als ik er wel zou komen zou ik dat niet gauw zeggen, zelfs niet voode grap denk ik
Op zo'n moment kan ik me denk ik ook nog wel over laten halen om dat te zeggen. Maar niet om er binnen te loen en het ijs te breken... zoals bij Anne...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en een maat liepen er langs en toen was het van dat durf jij niet....
Nee maar daar is een lowspermcount ook niet echt geschikt voor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik me denk ik ook nog wel over laten halen om dat te zeggen. Maar niet om er binnen te loen en het ijs te breken... zoals bij Anne...
Hoi en doei...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Goeiemorgen!!!
![]()
Lekker gezellig hier...
Tot later dan maar weer!
sorry...quote:
Nou wat zijn we gezellig zeg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry...
maar ik ben nu weer weg...
ja, ik zit te wachten op mn tante (en ondertussen mn huis op te ruimen...) dus ik kan steeds heel even snel online en dan weer weg...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wat zijn we gezellig zeg...
Gezelligquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik zit te wachten op mn tante (en ondertussen mn huis op te ruimen...) dus ik kan steeds heel even snel online en dan weer weg...
maar nu is mn huis af en ze is er nog niet, dus ik kan tot ze er is online blijven...
haha, ik had het nog niet getikt of ze belde aan...quote:
Ik heb wel je punt in AKQ moeten intrekken......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik had het nog niet getikt of ze belde aan...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel je punt in AKQ moeten intrekken......
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wist niet eens meer dat ik iets geraden had!!!
nu ik het lees weer wel inderdaad, maar we gingen inkopen doen... dus ik was niet eens meer in de buurt van een pc (en ik had nooit gedacht dat het goed was, was gewoon de enige die ik kende...)quote:
Wat moest je voor inkopen gaan doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu ik het lees weer wel inderdaad, maar we gingen inkopen doen... dus ik was niet eens meer in de buurt van een pc (en ik had nooit gedacht dat het goed was, was gewoon de enige die ik kende...)
plantjes...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moest je voor inkopen gaan doen?
Dus uiteindelijk heeft ze alle planten in je tuin betaald?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
plantjes...
mn tuin was nog niet af, en mn tante is binnen de familie een grootheid op het gebied van tuinen... dus die ging mee (en ik had een plantenbon gekregen van haar voor mijn verjaardag! En het was veel duurder en dat heeft zij voor me betaald!)
Wietplantjes?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
plantjes...
mn tuin was nog niet af, en mn tante is binnen de familie een grootheid op het gebied van tuinen... dus die ging mee (en ik had een plantenbon gekregen van haar voor mijn verjaardag! En het was veel duurder en dat heeft zij voor me betaald!)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk heeft ze alle planten in je tuin betaald?
Ik ben blij dat ik een balkon heb.......scheelt een hoop werk.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bijna wel ja...
mn moeder en stiefvader hebben er een aantal gegeven voor mn verjaardag, van een andere tante heb ik er wat gekregen, er stond al een hazelnotenboompje () en ik heb zelf wat klimop en bramen en frambozenstruiken gekocht...
is wel waar (ik had eerst zoiets van; doe alleen maar tegels!)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een balkon heb.......scheelt een hoop werk.....
Lekker in je nieuwe plantjes.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is wel waar (ik had eerst zoiets van; doe alleen maar tegels!)
maar het heeft ook wel wat hoor... kan bbq'en... en de rest is vrij (erg) klein dus met verjaardag kan er ook een deel in de tuin anders past het niet...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker in je nieuwe plantjes.....
Ook van je tante gekregen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook wel wat tegels he...
Ik las eerst wat andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook wel wat tegels he...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat je nou ook je tante de plantjes bij houden? Of moet je dat zelf gaan doen?
Patch is die tuinman uit Eigen Huis en Tuin.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]dat moet ik zelf gaan doen...
Dit is Patch:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
oh ja, dat is waar! Patch??
oh nee, hij was toch die klusser met het haar van die tuinman?
dat heb ik niet nodig...![]()
ja, daar heb ik helemaal niks aan...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is Patch:
[ afbeelding ]
Waarom niet? je weet tenminste zeker dat hij met je tuin bezig blijft en niet achter jou aan gaatquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar heb ik helemaal niks aan...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom niet? je weet tenminste zeker dat hij met je tuin bezig blijft en niet achter jou aan gaat
vrouwen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuinmannen moeten een lust zijn! Minstens voor het oog!
Dan moet je maar op Wisteria Lane gaan wonen.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuinmannen moeten een lust zijn! Minstens voor het oog!
Als jij een desperate housewive zou zijn, wie was je dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je maar op Wisteria Lane gaan wonen.....
Als ik het met een desperate housewife mocht doen weet ik wel direct een antwoord op....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij een desperate housewive zou zijn, wie was je dan?
dat was de vraag niet!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik het met een desperate housewife mocht doen weet ik wel direct een antwoord op....
Gabrielle Solis......
Serieus... gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik het met een desperate housewife mocht doen weet ik wel direct een antwoord op....
Gabrielle Solis......
Geef jij er ook es antwoord op danquote:
Jij wil met welke dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus... gelukkig verschillen smaken
ik kijk dat eerlijk gezegd nooit... ik moest zelfs opzoeken wie gabriella silas was...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef jij er ook es antwoord op dan
Moeilijk, als ik moest kiezen... susan of bree... zou het niet weten eigenlijk. Denk er niet over na welke van de huisvrouwen ik in me bed zou willenquote:
mag ook op de keukentafel bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moeilijk, als ik moest kiezen... susan of bree... zou het niet weten eigenlijk. Denk er niet over na welke van de huisvrouwen ik in me bed zou willen
Je denkt wel vaak over welke je zou willen zijn? Rare prioriteiten heb je zeg......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moeilijk, als ik moest kiezen... susan of bree... zou het niet weten eigenlijk. Denk er niet over na welke van de huisvrouwen ik in me bed zou willen
Nee daar denk ik ook niet over naquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je denkt wel vaak over welke je zou willen zijn? Rare prioriteiten heb je zeg......
Een plek waar je het zelf graag doet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mag ook op de keukentafel bijvoorbeeld...
ik heb geeneens een keukentafel...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een plek waar je het zelf graag doet?![]()
Ook daar denk ik niet aan, welke ik op de tafel wil hebbenof welke plek dan ook...
om eerlijk te zijn, bij die serie? neequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geeneens een keukentafel...![]()
maarre, ik neem toch aan dat je er wel eens over nadenkt welke je het lekkerst vindt?
Als ik een serie een beetje volg heb ik altijd wel voorkeuren ja...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, bij die serie? nee
Denk jij dat wel dan bij elke serie die je kijkt? (en waar mannen in voorkomen)
ik heb een eettafel... dat is zat...quote:ps.
Als je een keukentafel wil gebruiken, hier is er wel 1 hoor![]()
Wat is het verschil? Als het alleen de plek is waar die staat, help ik je nog wel mee em in de keuken te zetten hoorquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:11 schreef tombolafan het volgende:
ik heb een eettafel... dat is zat...
Dat heb ik nergens beweerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Fluffy, jij woont in rotterdam toch?
ik dacht dat ik je dat laatst tegen Mr. A had zien zeggen...quote:
R.e.o.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je dat laatst tegen Mr. A had zien zeggen...
O okquote:
Snoop Dogg?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ok. Ik ga vanmiddag nog richting Rotterdam, naar een concert in the Watt. Ken je dat toevallig? Is dat een beetje makkelijke bereikbaar?
Snoop dogg in deed. Thanx voor de uitlegquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Snoop Dogg?
The Watt is uitermate makkelijk bereikbaar vanaf het Centraal Station!
Vanuit de voorkant van het station (bij spoor 1) ga je rechtuit, het station achter je latend. Zorg dat je aan de rechterkant van de weg blijft lopen. Steek de eerste straat (die naar rechts gaat) over, en sla hem dan in. Dan is het het na een paar seconden aan je linkerhand.
Hehe, dan ga je waarschijnlijk in één van de drie parkeergarages staan daar. Je hebt de keuze uit de parkeergarage van Holland Casino, parkeergarage Schouwburgplein (het dichtstbij), of parkeergarage Weena. Zelf vind ik parkeergarage Weena het prettigst altijd. Van daaruit is het linksaf bij de uitgang, rechtsaf langs de doelen en dan rechtdoor totdat je aan je linkerhand the Watt hebtquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Snoop dogg in deed. Thanx voor de uitlegOok al ga ik met de auto
. Maar aan je uitleg weet ik nou wel waar het is, dank je
Oke, cool. Thanx voor de info, nou gaat het helemaal goed komen vanavondquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hehe, dan ga je waarschijnlijk in één van de drie parkeergarages staan daar. Je hebt de keuze uit de parkeergarage van Holland Casino, parkeergarage Schouwburgplein (het dichtstbij), of parkeergarage Weena. Zelf vind ik parkeergarage Weena het prettigst altijd. Van daaruit is het linksaf bij de uitgang, rechtsaf langs de doelen en dan rechtdoor totdat je aan je linkerhand the Watt hebt
hee! weet jij al of je de 19e mee gaat? en heb je al eeeh... "vorderingen gemaakt"?quote:
Ik weet nog niets en ik heb geen vorderingen gemaakt.... Ik loop mank en heb een zere hand.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee! weet jij al of je de 19e mee gaat? en heb je al eeeh... "vorderingen gemaakt"?
of gaat plan b in werking?
Hoe kan dat nou ????quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet nog niets en ik heb geen vorderingen gemaakt.... Ik loop mank en heb een zere hand.....
Gister een vriendschappelijk wedstrijdje tegen een team dat mogelijk lid zou worden bij ons gevoetbald. Ik tacklede er eentje gewoon volgens de regels en ging er dus met de bal van door. Die bos dreadlocks nam dat niet en gaf dus een karatetrap op mijn been. Daarna vond hij het nodig om te zeggen dat als ik commentaar had hij mij dood zou maken... dat nam ik niet en heb hem dus het hele veld over geschopt en geslagen....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gister een vriendschappelijk wedstrijdje tegen een team dat mogelijk lid zou worden bij ons gevoetbald. Ik tacklede er eentje gewoon volgens de regels en ging er dus met de bal van door. Die bos dreadlocks nam dat niet en gaf dus een karatetrap op mijn been. Daarna vond hij het nodig om te zeggen dat als ik commentaar had hij mij dood zou maken... dat nam ik niet en heb hem dus het hele veld over geschopt en geslagen....
Ik voetbal niet zachtzinnig maar wel volgens de regels. Er is niks mis met een beetje hard spelen maar je moet elkaar wel respecteren. Maar dat hadden die boys niet zo door.... ze liepen al vanaf het begin te klieren....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jullie voetballen niet echt zachtinnig he... wel eens aan rugby gedacht?
Dan had ik wel zere pols gezegd.....quote:
Hoe is het met je knie?quote:
quote:
hee, het was niet gemeen bedoeld!!!! Ik vroeg het me gewoon af!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Niet zo plagen.....die fiets was heel gemeen....
5 uur fietsen? Wil je de tour gaan rijden volgend jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:44 schreef Patch het volgende:
hij was weer paar dagen in orde, maar heb er nu weer last van na vandaag 5 uurtjes gefietst te hebben... koud pilsje erop
Alleen erop he!!!quote:
Neen, ben de laatste tijd een beetje fan geworden van fietsen met dit mooie weer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
5 uur fietsen? Wil je de tour gaan rijden volgend jaar?
tuurlijk, tis tenslotte maandagquote:
vooral voor je gewrichten...quote:
quote:
doet dat niet zeer?quote:
Ja.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |