quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
trouwens:
[..]
wat voor filmpjes???
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
O mijn god, ik moet echt bang voor je zijn met de meet
Grapje naar aanleiding van wat dingetjes uit het vorige topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijn
![]()
nee joh, hoezo dan?
okee dan...quote:
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee dan...
dus als jij er vandoor vliegt en dat soort fratsen uit gaat halen op de meet dan weten we dat het gaat om een leuk meisjes...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?
Das natuurlijk voor de mannelijke gasten niet echt een aanmoediging om nog te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat hij zegt dat ie dit zou laten zien als hij een afspraakje wil maken... dus misschien doet ie in utrecht wel de live uitvoering...
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Of als die meid niet wil, jij misschien de vrouwelijke rol uit het filmpje op je wil nemen![]()
He jammer... privé showtje dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
He jammer... privé showtje dan?
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genot![]()
Ok, dat was wel heel vies van me om te zeggen... bah... foei Dyon... Foei...
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of nietquote:
dat dus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of niet
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebbenquote:
zal je wel vrouw voor moeten zijn...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebben
Vrouwen, het blijven geweldige wezens... Daar moet je gewoon van houden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal je wel vrouw voor moeten zijn...
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoordquote:
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoord)
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!
goed hoor... over een week of 4-5?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |