quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
trouwens:
[..]
wat voor filmpjes???
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
O mijn god, ik moet echt bang voor je zijn met de meet
Grapje naar aanleiding van wat dingetjes uit het vorige topicquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Vooral omdat dit filmpjes van 4/5 jaar geleden zijn
![]()
nee joh, hoezo dan?
okee dan...quote:
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee dan...
dus als jij er vandoor vliegt en dat soort fratsen uit gaat halen op de meet dan weten we dat het gaat om een leuk meisjes...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk meisje? Das toch een kerel waar die mee wegloopt op het eind?
Das natuurlijk voor de mannelijke gasten niet echt een aanmoediging om nog te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel dat hij zegt dat ie dit zou laten zien als hij een afspraakje wil maken... dus misschien doet ie in utrecht wel de live uitvoering...
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Of als die meid niet wil, jij misschien de vrouwelijke rol uit het filmpje op je wil nemen![]()
He jammer... privé showtje dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmm, verleidelijk, maarre... NEE!
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
He jammer... privé showtje dan?
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima, maar dan wel heel prive... in de zin van ik en die bezem, en daar blijft het bij...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach voor sommige mannen is alleen de gedachte daar aan al een genot![]()
Ok, dat was wel heel vies van me om te zeggen... bah... foei Dyon... Foei...
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of nietquote:
dat dus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een mixed feelings... Moet je er nou om lachen of om huilen? En ben je er nou boos over of niet
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebbenquote:
zal je wel vrouw voor moeten zijn...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allemaal...pfff wat een rare gevoelens om die tegelijk te hebben
Vrouwen, het blijven geweldige wezens... Daar moet je gewoon van houden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zal je wel vrouw voor moeten zijn...
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoordquote:
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lief complimentje he, eigenlijk had er nog bij moeten staan dat jij dan wel de mooiste van die prachtige wezens was. Dan was het helemaal goed geweest (had ik gelijk veeeel pluspunten gescoord)
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, of ik had gezegd; hoe weet je dat nou, je hebt me nog nooit gezien!
goed hoor... over een week of 4-5?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Enige wat ik dan kan zeggen: Daar moet dan maar eens gauw verandering inkomen.![]()
Dat noem ik natuurlijk niet echt vlot. Maar ik vind het bewonderenswaardig dat je bij je standpunt blijftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed hoor... over een week of 4-5?
Waartussen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
We willen er natuurlijk niets tussen laten komen!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Goede morgen
Heerlijk me eerste van 5 vrije dagen (als er tenminste niks tussenkomt...)
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan gevenquote:
Niet nu de film van tafel isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Owh, hahah had ik al niet meer aangedacht. Maar bedoelde meer als er geen werk tussenkomt. Kan me niet voorstellen dat jullie me werk gaan geven
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
HEEEY!![]()
De slowchat is helemaal niet saai!!!
ik ben alleen druk aan het werk dus ik heb geen tijd/mogelijkheid om online te zijn...
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vandaag is ie wel saai als er niemand iets zegt
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dus nu, en nog maar kort want de batterij van mn laptop is bijna op...
Nu dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het nu even niet saai, maar straks weer wel als je bat helemaal leeg is
I'ts alive, alive I tell youquote:
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I'ts alive, alive I tell you
Haaai
Sorry, even niet bij nagedacht...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In het licht van waar ik een groot deel van de dag heb doorgebracht een beetje pijnlijke opmerking......
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, even niet bij nagedacht...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kon het ook niet weten maar ik heb dus weer vanaf een uurtje of elf mijn maatje bijgestaan in het ziekenhuis....
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
(het hartje moet je maar even wegdenken, maar dit is wat het dichst bij een knuffel in de buurt kwam
)
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Het gekke is voor ze zo ernstig ziek werd hadden we niet veel contact maar de laatste weken heb ik meer met haar gesproken dan in de jaren hiervoor....Gek hoe zo iets mensen dichter bij elkaar brengt.
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker gek. Maar ze zullen er wel "blij" mee zijn dat je het er voor over hebt. Zo leer je je echte vrienden kennen
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja mijn maat is erg blij dat ik nu af en toe mee ga. Hij heeft eigenlijk 2 vrienden met wie hij meer omgaat maar die zijn nu beiden op vakantie.....
Ja ook af en toe. Omdat zij zijn beste vrienden zijn vraagt hij hun maar ivm hun vakantie moest hij nu op mensen uit het tweede echelon een beroep doen.... Wel mooi dat ik dus daar de lijst aanvoer....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die zouden anders in jouw plek zitten, daar in het ziekenhuis?
Ik heb in het vorige topic niet echt goed opgelet, kwam ze er nog uit, of was het een opgegeven zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |