Change the record this one is stuck.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik doe ook veel te veel moeite om niks heb ik wel weer in de gaten...
Hij denkt dat je hem niet moet.....quote:
Ach nu breek je echt die arme knul zijn hart.......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
ow... maar ik weet zelf niet eens of ik hem moet...
Jij woont ook het dichst bij hem.... op Wyccie na.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:24 schreef Patch het volgende:
Ik hoorde het hier in het zuiden breken....
ging ik er gewoon van uit dat het hier vooral voor de grap was...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?
Wie zegt dat ik op het fok! forum iemand op me wil laten vallen? Laten we even jou als voorbeeld nemen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet eigenlijk niks over je buiten een richting waar je woont en wat voor opleiding/werk je hebt. En van jou weet ik dan nog het meest op dit forum. Hoe moet ik jou dan op mij laten vallen met "lieve" woordjes...
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:48 schreef tombolafan het volgende:
Goeiemorgen iedereen!![]()
het wordt de heetste dag van 2009 en ik zie gewoon nergens zon!
ja, die ben ik dus vergeten... maar zo te zien is t toch niet nodig...quote:
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:07 schreef Patch het volgende:
En dan moet ik de hele dag binnen blijven met mijn knie
Vanmiddag onweer ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, vanmiddag met dat onweer is dat niet zo erg toch?
voor op je knie!
nee hoor, we komen er zo aan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ola. Wat een warmte, maar ik voelde toen ik hier aankwam in Utrecht al wat druppeltjes...
Nu is de lucht dan wel weer blauw
Maare.. ben ik te vroeg voor de meet?
klein beetje maar...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Vanmiddag onweer ja?
Dus vandaag geen dag net als gsisteren?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:51 schreef Hulkio het volgende:
Ga zo naar Lowlands, lekker mijn tentje opzetten in dat fijne weer!
Dan hebben die twee een hangmat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef tombolafan het volgende:
vanavond dus onweer he... dus veel plezier...
man man, het is echt belachelijk heet... net heel even een boodschap doen met die tweeling...HEET!
volgende keer maar in bikini...
Ja ze zijn meestal identiek toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Patch het volgende:
Ik wist niet dat ze ze tegenwoordig 'tweeling' noemden....
Bij tweelingen ook. Dat is een leuke hobby... zoek de verschillen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:10 schreef Patch het volgende:
nee toch?
Dan heb jij er niet veel gezien in je leven...
Er zijn altijd verschilletjes
Ach met deze tempraturen kunnen sommige heren hun oerdriften niet beheersen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:![]()
het niveau is hier zo laag als de temperatuur hoog is...
Boodschappen in bikini is van een hoogstaand niveauquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:![]()
het niveau is hier zo laag als de temperatuur hoog is...
Lijkt een leuke hobby, maar de meesten vonden het niet leuk....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij tweelingen ook. Dat is een leuke hobby... zoek de verschillen....
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Lijkt een leuke hobby, maar de meesten vonden het niet leuk....
tsssss
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Boodschappen in bikini is van een hoogstaand niveau
Ga je nu toch lekker naakt in de tuin liggen? Vindt de overbuurman ook leuk....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoel geen boodschappen in bikini!!! (ik zag wel mannen in "strandkleding" in de supermarkt... en altijd net die mannen die je niet in strandkleding wil zien...
)
maar gewoon, oppassen in bikini (ze hebben hier een tuin namelijk...)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nu toch lekker naakt in de tuin liggen? Vindt de overbuurman ook leuk....
Ja dat is wel erg veel idd.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ongetwijfeld... ze hebben een stadstuin, met ongeveer 5 bovenburen, en om de tuin heen nog zo'n 12 woningen...
ook al waren het er een paar, dan nog zou ik dat niet doen... sowieso niet zo slim, want ik denk dat ik zo in slaap val dan, en dat komt de oppaskwaliteiten niet ten goede...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg veel idd.....
Je slaapt zo vast dat je die twee niet hoort huilen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook al waren het er een paar, dan nog zou ik dat niet doen... sowieso niet zo slim, want ik denk dat ik zo in slaap val dan, en dat komt de oppaskwaliteiten niet ten goede...
nou, meer dat ik dan buiten in de tuin lig en het vrij ver is... denk wel dat ik het zou horen, maar ik probeer het liever niet (daarbij verbrand ik levend, ik kan helemaal niet goed tegen de zon, laat staan op deze bloedhete dag!)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je slaapt zo vast dat je die twee niet hoort huilen?
anders ga je sporten ofzo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even boodschappen doen nu het nog droog is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |