Ach ik heb ook gradaties in vriendschappen... Mijn beste maatjes staan ook ruim boven de anderen. Maar ik denk misschien dat ik nu wel in de eerste colonne ben door gedrongen....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Weet niet of je zo blij moet zijn met de nummer 1 van de nummer 2's... maar toch
Hij heeft wel geluk met je dat je het voor em over hebt. Sterkte
Ik ben blij met mijn rare gedachten gangquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb ook gradaties in vriendschappen... Mijn beste maatjes staan ook ruim boven de anderen. Maar ik denk misschien dat ik nu wel in de eerste colonne ben door gedrongen....
Ach ik heb goede vrienden, vrienden, kennissen, bekenden en vijanden.......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn rare gedachten gang. Ik heb vrienden en ik heb mensen die ik ken, die kan ik geen vrienden noemen
![]()
Tja, ieder heeft zijn minpuntjes, dit is dan 1 van de mijne![]()
Ik heb familie, vrienden, bekenden en ik moet zeggen eigenlijk geen vijanden...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb goede vrienden, vrienden, kennissen, bekenden en vijanden.......
Vijanden is overdreven maar er zijn wel mensen die mij totaal niet moeten. Komt met name omdat ik een een paar vrienden erge verveeloren kunnen zijn met name in kroegen.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb familie, vrienden, bekenden en ik moet zeggen eigenlijk geen vijanden...
Tombola is haar batterij opladen. Patch is bij Britney Spears en Fluffy is aan het verven....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar is iedereen toch. Normaal is het niet stil te krijgen hier (ok, wat overdreven, maar dat maakt het wel leuker) maar nu... Je kunt een speld horen vallen
Opgeladen!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is haar batterij opladen. Patch is bij Britney Spears en Fluffy is aan het verven....
O je voelt je te goed om mee te typen... tot we iets negatiefs over je zeggen... dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
nee hoor, ben er gewoon, lees & lurk lekker mee
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegtquote:
als je er nog bent, kijk ff in het meet topic?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
nee hoor, ben er gewoon, lees & lurk lekker mee
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegt
Samen op 1 pcquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een toeval, Patch die iets zegt, jij die iets zegt
quote:
Goed, doe maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je er nog bent, kijk ff in het meet topic?
zal ik mike vragen om de titel te veranderen in iets als "fmt meet 19 september?"
quote:
Doe ik zoveel moeite.... jij laat 1 filmpje zien en ze is gelijk verkocht...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O je voelt je te goed om mee te typen... tot we iets negatiefs over je zeggen... dan weten we dat ook weer![]()
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe ik zoveel moeite.... jij laat 1 filmpje zien en ze is gelijk verkocht...![]()
Wat heeft iedereen toch met imago's. Tombo zat er van de week al mee, jij blijkbaar ook...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag jullie vrij serieus praten, wilde me er niet tussen mengen.
Sowieso praat ik bijna alleen maar serieus in PM of IRL.
Heb hier een humor-karakter een beetje hoog te houden
Dat zeg ik nou nooit over/tegen een vrouw, dat ze makkelijk isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easy![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja, meestal moet ik er ook meer moeite voor doen, maar Tombo is vrij easy![]()
Ach dit zat me gewoon dwars... normaal ben ik van de platte en grove humor....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag jullie vrij serieus praten, wilde me er niet tussen mengen.
Sowieso praat ik bijna alleen maar serieus in PM of IRL.
Heb hier een humor-karakter een beetje hoog te houden
Tombo en ik zitten wel vaker op 1 lijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met imago's. Tombo zat er van de week al mee, jij blijkbaar ook...
Dat hoop je nou, maar ik denk dat we toevallig 1 van de serieuze momenten van patch op het forum meegemaakt hebben...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ahum, dat is zijn humor-imago dat nu spreekt he...
Af en toe moet je je hart kunnen luchten toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dit zat me gewoon dwars... normaal ben ik van de platte en grove humor....
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoop je nou, maar ik denk dat we toevallig 1 van de serieuze momenten van patch op het forum meegemaakt hebben...
Wat heb jij toch met dat spanken?quote:
Laat dat meiske toch lekker spankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat spanken?
1 ze doet het bij mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Laat dat meiske toch lekker spanken
Beetje cru misschien, maar go for it. Kassameisje word toch niks...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Er waren wel leuke verpleegsters vandaag in het ziekenhuis zeg.....![]()
wel hoor, gewoon voor gaan!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
Van kassameisjes naar verpleegsters....![]()
Da's ver boven je niveau Andy, gaat je niet lukken
ja, eigenlijk wel ja...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel ja...
Is veel leuker als ie op zijn bek gaat![]()
Go for it !
ja, dag! daar doe ik mn best niet voor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees het meet topic niet, maar is het nou de 19de wel of niet?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Is everybody a sleep?
Hadden er meer mensen probleempjes met Fok! of lag het aan mij laptop?
Gelukkig, ligt het dit keer niet aan mijn laptop. Ik heb de laatste tijd wel vaker dat ik er niet op kan maar nou was het wel erg lang...quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, ligt het dit keer niet aan mijn laptop. Ik heb de laatste tijd wel vaker dat ik er niet op kan maar nou was het wel erg lang...
Maarre, word het nou de 19de?
Waarom kijk je nou boos?quote:
lees eens 4 posts hoger...quote:
Dat ik me vraag herhaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees eens 4 posts hoger...
of het meettopic!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ik me vraag herhaalja dat weet ik, maar er was nog niet op geantwoord dus daarom. Ik heb net het meettopic gelezen maar daar word ook nog niks in beslist dus daarom vraag ik het je hier
Ok, gekeken. Dat stond er eerder die avond nog niet! Nou hoop ik alleen dat een vriend van me zijn verjaardag die dag niet viert, anders kan ik alleen overdag komen. (En ik hoop dat me jetlag weg isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kijk nog eens naar het meettopic!
Ik denk niet dat de afdeling oncologie een goede plek is om een meisje te versieren..... Ik heb wel een greintje fatsoen.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beetje cru misschien, maar go for it. Kassameisje word toch niks...
Misschien niet nee.... maar jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de afdeling oncologie een goede plek is om een meisje te versieren..... Ik heb wel een greintje fatsoen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |