Wat lijnloos geloof ik al zei, als je geen namen weet zijn we ook wel even tevreden met foto's hoor
  Wat lijnloos geloof ik al zei, als je geen namen weet zijn we ook wel even tevreden met foto's hoor   

. Mijn
. Mijn   durft geen boodschappen meer te doen zonder zijn eigen pas mee te nemen
 durft geen boodschappen meer te doen zonder zijn eigen pas mee te nemen   .
 .

Ook met prik idd, maar ik gebruik het ook tegen de misselijkheid aangezien iets zonder prik dan niet helpt. Dus ik slik het gewoon doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..
Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?

Zo is het mij idd ook verteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
huh maar Twinkly die diastase, dat wijken van de rechte buikspieren zeg maar, dat komt toch bij iedere zwangere voor? Ik had begrepen dat het zelfs nodig is omdat je baarmoeder anders nooit normaal zou kunnen groeien enzo zeg maar. En dat de buikspieren zich na de zwangerschap vanzelf weer sluiten.
Het wordt pas een probleem geloof k als je na de bevalling nog steeds zo'n dakje hebt.
Hier ook een dakje hoor trouwensmaar had nooit gehoord dat je die spieren echt helemaal niet meer mocht gebruiken, enkel dat buikspieroefeningen werden afgeraden. Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen

Ik begin te vermoeden dat ze een beetje overdreef want ik heb nergens last van en die buikspieren moeten toch ergens naar toe om plaats te maken voor die buik? Nou ja ik vraag het vanmiddag aan de fysio
 Ik begin te vermoeden dat ze een beetje overdreef want ik heb nergens last van en die buikspieren moeten toch ergens naar toe om plaats te maken voor die buik? Nou ja ik vraag het vanmiddag aan de fysio 

yummie!
 yummie!

Die mevrouw van jou verteld wel erg 'dwingend' als ik het zo lees hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragen
Maar ze zei ook dat je niet meer normaal mag omdraaien in bedJe moet als je op je rug ligt het been van de kant die je op wilt draaien strekken en de andere buigen, dan eerst je bekken en dan de rest naar de juiste kant gooien/draaien. Haha erg lastig toch als je "slaapt"

Ik vind dat nooit vervelend (ik zit 10 min van Duitsland en 20 min van Belgie).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek

Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Leo, de meeste 'ollanders' kennen Tonissteiner niet. Maar het is inderdaad lekker! Fris en niet zo zoet. Ik zal mijn mam eens vragen of ze weer een kratje meebrengt als ze dit weekend langs komt.
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
 Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden
 Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden  

Nu ben ik nieuwsgierig!!! -_-quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden

. Krijg van de zkf wel een spiercorrectie compleetvergoed, maar dan mag je geen kindjes meer, aangezien ik hoop dat  er ooit nog een pukkie bij komt en die al zeker een KS gaat worden gaan ze het dan direct daarna doen
. Krijg van de zkf wel een spiercorrectie compleetvergoed, maar dan mag je geen kindjes meer, aangezien ik hoop dat  er ooit nog een pukkie bij komt en die al zeker een KS gaat worden gaan ze het dan direct daarna doen  de diastase is hier trouwens 4 cm
  de diastase is hier trouwens 4 cm  , kan ook niet alle buikspier oefeningen doen,  vertel dit niet om mensen bang te maken, maar om ook buiten alle goede ervaringen het soms niet helemaal goed zit
 , kan ook niet alle buikspier oefeningen doen,  vertel dit niet om mensen bang te maken, maar om ook buiten alle goede ervaringen het soms niet helemaal goed zit 

Goh, zo begon de bevalling van mijn broertje ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Kersjes het volgende:
Voorlopig gaat er hier bevallingswise niks gebeuren, ben een ware stuiterbal op het moment
Morgen met Devin samen voor het eerst wennen op de psz, manlief is as we speak een definitief bod aan het uiitbrengen op het huis waar we als het goed is over een paar maanden gaan wonen....
Ben helemaal hyper
En dan heb ik nog zat was liggen, moet de koelkast nog schoongemaakt en zo heb ik nog veel meer dingen liggen die gedaan moeten voordat ik kan bevallen. Dus??? Wie gaat er eerst???????
 hihi mijn moeder stond als een gek het huis schoon te maken en op een trapje de ramen te lappen enzo
 hihi mijn moeder stond als een gek het huis schoon te maken en op een trapje de ramen te lappen enzo   Normaal is ze nogal erg NIET van het huishouden.
 Normaal is ze nogal erg NIET van het huishouden. 

bij kwam het echt doordat ze de spieren los moesten halen.
  bij kwam het echt doordat ze de spieren los moesten halen. 

same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
plaatje gevonden!
[ afbeelding ]
maar bij mij is dat dus enkel als ik op mn rug lig en echt mn buikspieren inspan om overeind te komen.
en ik geloof dat t hier ook ietsjes minder breed is.
Ik vind mezelf altijd net zo'n dinosaurus met zo'n rugkam dan

Wat een spannende dag vandaag joh!!! Hoop dat Devin het naar zijn zin heeft en dat jullie bod geaccepteerd wordt!!!
  Wat een spannende dag vandaag joh!!! Hoop dat Devin het naar zijn zin heeft en dat jullie bod geaccepteerd wordt!!! want zooo slecht geslapen. Maar goed, weer een dag dichterbij mijn meisje
 want zooo slecht geslapen. Maar goed, weer een dag dichterbij mijn meisje 

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef lily het volgende:
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..

wat fijn!
  wat fijn! 
  jeuj 21 weken vandaag
  jeuj 21 weken vandaag   

Nee, ik woon in Heerlen en ben sowieso niet in behandeling bij een ziekenhuis (of bedoel je dat niet?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?

ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds  2d en 3d en 4d
  ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds  2d en 3d en 4d   )  ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
 )  ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.

Het is bronwater met een smaakje, door natuurlijk vruchtensap als ik me niet vergis (de niet-light variant dan). Minder zoet als gewone frisdrank, en ook niet super-bubbelig. Een beetje in de smaakfamilie van bitter lemon zeg maar. Maar dan lekkerderquote:

ah zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Das toch niet zover er vandaan
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlenik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d
) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.

ik had er ook niet van gehoord ofzo hoor maar het viel me op een dag ineens op, mn dino-buik
 ik had er ook niet van gehoord ofzo hoor maar het viel me op een dag ineens op, mn dino-buik  dus toen hebk het gevraagd
 dus toen hebk het gevraagd  
  maar ik ben misschien niet helemaal representatief voor vochtproblemen door warmte enzo nu.
 maar ik ben misschien niet helemaal representatief voor vochtproblemen door warmte enzo nu. 

Heel veel geluk voor jullie gezin!
 Heel veel geluk voor jullie gezin! 

Mn buik voelt echt zo zwaar en vol vandaag, echt een continue harde buik, maar niets pijnlijks aan verder..  We shall see!
 Mn buik voelt echt zo zwaar en vol vandaag, echt een continue harde buik, maar niets pijnlijks aan verder..  We shall see! 

werd rond 3 uur wakker om te plassen. En toen ik weer lag kon ik niet in slaap komen om dat balkon deur een beetje bewoog door de wind en dus geluid maakte.
  werd rond 3 uur wakker om te plassen. En toen ik weer lag kon ik niet in slaap komen om dat balkon deur een beetje bewoog door de wind en dus geluid maakte.  volgend jaar op 6 april zal het gaan gebeuren, echt super leuk! Gister is mn nieuwe bank ook nog gearriveerd, kan ik eindelijk weer zelf standig uit de bank komen
  volgend jaar op 6 april zal het gaan gebeuren, echt super leuk! Gister is mn nieuwe bank ook nog gearriveerd, kan ik eindelijk weer zelf standig uit de bank komen  Echter is het wel allemaal wat groter dan ik in mn hoofd had, dus dat wordt meubels schuiven vanavond
  Echter is het wel allemaal wat groter dan ik in mn hoofd had, dus dat wordt meubels schuiven vanavond

! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch.
 ! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch. 36 weken!
 36 weken!  En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).
  En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).  

Vanaf nu gaat het alleen maar nóg sneller!
 Vanaf nu gaat het alleen maar nóg sneller! En jouw kindje is er dan gewoon al bij!
 En jouw kindje is er dan gewoon al bij! 

Niet te hard werken natuurlijk
  Niet te hard werken natuurlijk 
 * DuchessX komt oorspronkelijk ook uit Heerlen, woon sinds '96 in (regio) Eindhoven
 * DuchessX komt oorspronkelijk ook uit Heerlen, woon sinds '96 in (regio) Eindhoven  

Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enquote:
 enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
  enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk. 

*knuffel*
 *knuffel*

Morriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op

Ynske

Ynske

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op

He gut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]

voor jouw meid. En tot snel weer hier!
  voor jouw meid. En tot snel weer hier!

Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morrie
Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?

Kan me voorstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.

Dat is zeker klote...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Vlindur het volgende:
Morretje, Sterkte met het verwerken en op naar de volgende keer dan maar! Knap dat je zo denken kan trouwens.
Tan, ik kan met honing wel eens proberen. Maar ik ga echt niet nog meer rare smaakjes thee kopen, want dan kan ik dat ook zo weer weggooien
En leo, jullie hebben in Belgie ook 'barbeur' ofzo. Dat vond ik vroeger zo lekker! Ik heb familie in Merksplas dus het een en ander ken ik wel idd
Ik heb zojuist gebroken met mn vriendin. Ik kan het niet meer hebben. Ik wijd er verder niet over uit. Maar het is beter zo. En ja, dat is toch wel even klote :[

Heb d'r echt nog nooit eerder last van gehad.
 Heb d'r echt nog nooit eerder last van gehad. 

Pas goed op jezelf de komende tijd en laat je lekker verwennen. Hopelijk ben je zo weer terug hier!
  Pas goed op jezelf de komende tijd en laat je lekker verwennen. Hopelijk ben je zo weer terug hier! 

ik hoop echt dat je snel weer terug bent in het lijstje. Rustig aan hoor maar wachten hebben wij ook niet gedaan, dat voel je zelf het best
 ik hoop echt dat je snel weer terug bent in het lijstje. Rustig aan hoor maar wachten hebben wij ook niet gedaan, dat voel je zelf het best  

Stom maar ik voel me een beetje jaloers
  Stom maar ik voel me een beetje jaloers   

Wij komen ook aan de beurtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Morrie wat jammer en verdrietig. Ik vind je heel sterk overkomen ondanks het slechte nieuws. Loop jezelf niet voorbij hé?
Vlindur, wat naar dat je gebroken hebt met je vriendin. Was ze je beste vriendin, waren jullie al lang vriendinnen? Sterkte, iemand 'verliezen' (weet even geen andere benaming) doet pijn en als je dus breekt met iemand heeft er wrs al een conflict gespeeld waar jullie niet uitkwamen. Toch pijnlijk. Nooit meer dingen delen, zeker niet betreffende je zwangerschap. Sterkte
Ik zie net dat iemand van mijn cursus 'Samen Bevallen' bevallen is! En ze was later uitgerekend dan ik...Stom maar ik voel me een beetje jaloers

heel veel sterkte ermee... en ik hoop voor jou (en ravage) dat jullie je hier weer snel kunnen/ mogen melden...
  heel veel sterkte ermee... en ik hoop voor jou (en ravage) dat jullie je hier weer snel kunnen/ mogen melden...

Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam
  Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam   

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef oh-oh het volgende:Oh nu ik dit topic dan toch in mijn at heb zou ik het erg leuk vinden als Huup snel gaat bevallen, ik ben zoooo benieuwd naar dat meisje met de mooie naam

haha
 haha en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer.
 en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer. 
 nu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi
 nu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi

Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik betwijfel of t binnen dit topic gaat lukken hoorhaha
Kers goedgekeurd jeuh!en die ene cm heb je dan maar alvast kado ja, scheelt weer.
Ik heb vandaag een luchtje op wat ik al een tijd achterin de kast had gezet wegens "ruikt anders dan normaal" en nu ruikt ie ineens weer wel lekkernu voelt het alsof ik een nieuw luchtje gekocht heb hihi

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus ik ben echt zo benieuwd, en ik lurk hier steeds voor nieuws over jou, dus huphup huuphuup doe es werpen please !
 hnngglukt
 hnngglukt  hgggnnnie
 hgggnnnie  

Zet m op he, je gaat het vast super doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hnngglukt
hgggnnnie

t duurt vast niet lang meer

voor jou! Hopelijk blijft de volgende wel plakken!
 voor jou! Hopelijk blijft de volgende wel plakken! 
 voor jou!
 voor jou!
 Kersjes, DAT had je me niet verteld!
 Kersjes, DAT had je me niet verteld!  En dan lig je daar in je meest oncharmante ondergoed
 En dan lig je daar in je meest oncharmante ondergoed 

Ook veel sterkte voor je lief en je naasten trouwens, ik kan me hun schrik ook heel goed voorstellen..
 Ook veel sterkte voor je lief en je naasten trouwens, ik kan me hun schrik ook heel goed voorstellen..
 Ik moet eerlijk zeggen dat ik me altijd wel vermaak als ik thuis ben, maar volgens mij wordt dat wel lastiger naarmate je langer niks doet, dus ik begrijp je aversie ervoor wel. Nouja, volgens mij kom je vanzelf ook achter de geneugten van even niks móeten
 Ik moet eerlijk zeggen dat ik me altijd wel vermaak als ik thuis ben, maar volgens mij wordt dat wel lastiger naarmate je langer niks doet, dus ik begrijp je aversie ervoor wel. Nouja, volgens mij kom je vanzelf ook achter de geneugten van even niks móeten  Succes en veel plezier!
 Succes en veel plezier! Het is echt raar om niet te gaan, ik zal het best missen.. Maar volgend jaar ga ik zéker, echtechtecht weer
 Het is echt raar om niet te gaan, ik zal het best missen.. Maar volgend jaar ga ik zéker, echtechtecht weer  Jij héél erg veel plezier, geniet er lekker van! (Ga je nog naar Snoop Dogg kijken? Stiekum ben ik daar erg nieuwsgierig naar
 Jij héél erg veel plezier, geniet er lekker van! (Ga je nog naar Snoop Dogg kijken? Stiekum ben ik daar erg nieuwsgierig naar  )
) Devin ook nog wennen, spannend! Ennuhm, 1 cm. ontsluiting, dat klinkt in élk geval als een begin, toch?
 Devin ook nog wennen, spannend! Ennuhm, 1 cm. ontsluiting, dat klinkt in élk geval als een begin, toch? 
 ).. Pff, ik vond mezelf al zo raar, jouw post geeft me in elk geval een iets minder dommig gevoel.. Al zou het fijner zijn als ik wel de enige was, whehe
 ).. Pff, ik vond mezelf al zo raar, jouw post geeft me in elk geval een iets minder dommig gevoel.. Al zou het fijner zijn als ik wel de enige was, whehe 

voor jou!
 voor jou!
 Niet dat je nu echt onwijs gigantisch bent ofzo, maar het lijkt me toch wel lastig overeind komen met een 40-wekenbuik!
 Niet dat je nu echt onwijs gigantisch bent ofzo, maar het lijkt me toch wel lastig overeind komen met een 40-wekenbuik! voor dat stel ******* daro..
 voor dat stel ******* daro.. omdat je je vriendin moet missen. Het doet veel zeer, maar soms kan het niet langer. Sterkte..
 omdat je je vriendin moet missen. Het doet veel zeer, maar soms kan het niet langer. Sterkte.. 

Ik ging even een tukkie doen net maar ben echt letterlijk mijn bed uitgedreven. Ik duik nog even het zwembad in!
 Ik ging even een tukkie doen net maar ben echt letterlijk mijn bed uitgedreven. Ik duik nog even het zwembad in!  

) is misschien een beter plan, take it easy!
) is misschien een beter plan, take it easy! 

En met mij nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:33 schreef dutchie het volgende:
Topzwangeren, ik wilde jullie even een berg ijs toewensen met dit weer. Ik voel zo met jullie mee.

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Hiero gaat het wel ok, gisteren voor het eerst bij de Cesartherapeute geweest en toen ze zo aan het vragen sloeg en ik aan het vertellen voelde ik me ineens wel heel klagerig, wat wordt er veel beïnvloed van wat je doet als je eenmaal pijn hebt ergens zeg! Ze had goede hoop iets voor me te kunnen betekenen en was er eigenlijk best wel positief onder, dus daar was ik wel erg blij mee. Over werk was nog weinig te zeggen, in die zin dat het erg afhankelijk is van hoeverre mijn lijf reageert op de behandelingen/oefeningen en ook hoeveel invloed mijn werk heeft op de pijn. Ik hoefde volgens haar in elk geval niet bang te zijn dat ik meer zal moeten gaan werken als dat ik aankan in de toekomst (op de één of andere manier ben ik daar echt doodsbenauwd voor) en morgen mag ik alweer terug. Ohja, ze zei dat dit zwangerschapsischias heet, volgens mij is er hier nog iemand die dat heeft, toch? Wupwup geloof ik? Het goede nieuws is trouwens dat mijn totale lichaamshouding een stuk beter is als ik zelf dacht, dat was dan wel weer hip!
Nu heb ik alleen vanochtend, bij de eerste keer dat ik de oefeningen die ik nu heb gekregen, de steken in mijn bil en bovenbeen er juist ingetrokken volgens mij, ik geloof dat ik daar iets verkeerd heb gedaan
 We hebben een clubje opgericht
 We hebben een clubje opgericht  Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
 Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)

ik voel ook met jou mee hoor!
 ik voel ook met jou mee hoor!  

Charmant is anders maar och, het waanidee dat ik charmant ben op dit moment heb ik sowieso maar laten varen
  Charmant is anders maar och, het waanidee dat ik charmant ben op dit moment heb ik sowieso maar laten varen  

Maarre, charmant is hij zeker, met die goddelijke handen van hem....
 Maarre, charmant is hij zeker, met die goddelijke handen van hem.... 

Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Sidn3y het volgende:
Linda ik heb denk ik gemist waarom je een echo hebt. Een groeiecho? En eerste keer pufclub, is dat niet laat? Je mag toch al bijna bevallen? (of begint dat altijd zo laat in de zwangerschap?)
 Enige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal  opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!
 Enige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal  opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm! 

voor zowel jou als Ravage... hopelijk zien we je snel weer terug!
 voor zowel jou als Ravage... hopelijk zien we je snel weer terug! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |