Nou bij ons wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Koningin het volgende:
Estrys, dat babyzwemmen is erg leuk
Ik doe het iedere week met Guus (om 09.00 uur) en hij vindt het heel erg leuk.
Samen met een vriendin van mij, heel gezellig.
Ze hoeven trouwens geen luier om in het water, alleen zwembroekje.
netjes johquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Op het CB was alles goed, en ze is nu 54,5 cm en weegt 4830 gram
11 dagen geleden bij de kinderarts nog 53 cm en 4350 gram...ze groeit hard![]()
Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Oooow herkenbaar, ik ga douchen als hij (nog) slaapt dus sochtends vroeg of tegen tien uur, of heel vaak gaan we samen in badDat werkt alleen niet met een ieniemienie baby.
Ja. Ik heb voor de zekerheid m'n wachtwoord veranderd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:16 schreef mikoxx het volgende:
Dat lijkt me verdraaid lastig KD, ontwikkeling tegenhouden heb ik ook nog nooit gehoord![]()
* even offtopic: Hebben jullie ook zo'n bericht dat fok gehackt zou zijn? Ik heb m nog maar niet geopend, maar t staat in mn pmbox*
Hoe komt ze daaaaar nou weer bij?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze zei wel dat ze elin echt heel erg mooi vond*gloei*
al zegt ze dat vast over alle kindjes
hihi
welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas en ik komen ons ook bij jullie aansluiten. Ik heb nog geen foto's om te showen omdat ik nog in het ziekenhuis lig, maar het is een heel mooi manneke. Hij heeft de (grote bos!) donkere haren van mama en het tintje van papa. Onze halve pinda, halve pizza
We zijn net goedgekeurd door de artsen dus we mogen straks naar huis. Ik ga maar eens bellen met de kraamzorg en dergelijke.
Ja op foto's heeft ie idd iets van Mikael weg. In het echt juist helemaal niet. Mikael vind het helemaal geweldig. Overal wil ie mee helpen, en soms ook nergens meequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Mibos2 het volgende:
MeNicole hij heeft wel iets van Mikael weg vind ik of heb ik het mis? Fijn dat het goed gaat zo... En is Mika al helemaal gewend aan zijn broertje?
oooh, *smelt* wat lief!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael staat er als een pitbull bij: "Doe dat maar even nietdat vind MIJN broertje niet leuk
[/sub]
Hope so. Als het echt niet anders kan moet het natuurlijk, maar ik laat er toch liever even meerdere mensen naar kijken. Helemaal na deze situatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:17 schreef Nijna het volgende:
Ahw Urla wat een moppie. En wat een stom mens om zo lekker ontactvol te doen. Groot gelijk dat je naar je eigen arts gaat. Hopelijk valt het toch mee.
Wist ik niet, zoonlief heeft nog nooit zo'n ingreep gehad, maar ik denk dat ik me zowiezo wel vast zal ketenen aan haar bedje. En BV excuus natuurlijk kolven lukt helemaal niet opeens enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef DJMO het volgende:
ja idd Urla ik zat er gisterenavond wel een klein beetje doorheen, slecht geslapen natuurlijk en hele dag moe jengeling jongetje, was dus echt blij dat hij sliep. maar vanmorgen smolt ik gewoon toen ik hem zo zag liggen![]()
laat je goed informeren bij de arts, en je weet dat je er in het ziekenhuis bij mag blijven he, als ze idd geopereerd moet worden?
Spuit elf reactie , maar met tien weken ging hij mee in bad. Toen hadden we zo'n kussen waarop hij kan drijven. Toen hij iets ouder was hadden we een kussen dat zich volzuigt met water en dan op de bodem blijft liggen, dat is een U vorm die kun je om het kindje heen doen, en daar legde ik hem dan op of deed ik dat om hem heen. Nu hebben we sinds kort een badring maar onze houdini heeft daar precies 5 minuten in gezeten voordat hij eruit klomquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.
Estrys, vanaf wanneer ging je in bad met je beeb?
Ik smeer Dewi eigenlijk niet in, omdat ze toch beschermt ligt tegen zon n wagen/cosi/draagdoek. Wel heb ik altijd een arsenaal aan spullen bij me. Ik kleed haar in eerste instantie niet te warm aan en neem een jasje mee of extra dekentje. Spuuglap en nat hydrofiel washandje en hydrofiel onder haar hoofdje voor evt spuug incidenten. Verder als ik iets langer weg ga ook luiers/reserve kleertjes enzo en eten heb ik bij me.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.
Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
Met zonnebrandcreme, van zwitsal bijvoorbeeld. Je moet niet te bang zijn hoor, want dan kom je nergens meer. Spugen heb je doekjes voor, eten is makkelijk als je BV geeft anders kun je flesje toch voor de zekerheid meenemen? (thermoskan met heet water, flesje koud water en voeding) Als hij in de wagen meegaat kun je een parasolletje, regenhoes mee, buienradar checkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.
Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
Ik geloof er niet meer in dat ik die avond papfles er ooit nog af ga krijgen, volgens mij wil hij die als hij 20 is nog steedsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef DJMO het volgende:
voor het eerst in maanden jan net een flesje gegeven. hij had al twee dagen slecht gegeten en was net klaarwakker, zomaar ineens, dus half flesje melk gemaakt, en daarna meteen weer terug naar bed. het is tenslotte geen feest
Robin en Viggo hebben dat ook maar vaak tegen de tijd dat ze bijna weer een nieuwe voeding krijgen, bij Senna ook??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje: Senna spuugt regelmatig, laaste dagen lijkt het wat vaker. Ze is ook huilerig en hangerig, huilen soms ook echt hard en soms even heel hoog, lijkt echt wel van pijn. Ze heeft duidelijk last van haar buikje/darmpjes. Tot zover niets bijzonders, waarschijnlijk. Wat ik een beetje raar vind, is als ze spuugt het heel vaak helder is. Geen melk dus die ze teruggeeft, of een beetje wit ertussen wat melk kan zijn, maar het lijkt meer water. En dat krijgt ze toch echt niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |