abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72136925
MeNicole, alle passwords zijn gereset, misschien dat je account het daarom niet deed?
Fijn dat het zo goed gaat met Leander! Laat je hem ook op zijn buik slapen als je er niet bij bent? Graeme wil ook altijd op zijn buik slapen overdag, maar dat doe ik dan alleen als ik er echt naast zit, anders vind ik het echt wel eng..

We zijn net bij het CB geweest voor de eerste prikjes. Hij heeft echt maar een minuutje gehuild ofzo, zo stoer! Hoop dat hij er later vandaag geen/weinig last van krijgt. Ik vond het wel heel zielig hoor, ook al viel het hem blijkbaar mee.
Hij is ook weer heel veel aangekomen en gegroeid Hij weegt nu 6420gram en is 62,5cm lang!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72137350
Ja Leander ligt altijd op zijn buik. Hij ligt gewoon in zijn eigen bed. Heb de babyfoon echt vlak naast zijn hoofd staan zodat ik hoor dat ie lekker kreunt of snurkt. 's Nachts (zijn ledikant staat tegen mijn kant van het bed aan) slapen we natuurlijk zelf ook en dan hoor ik het niet. Maar ik vertrouw erop dat het maar goed gaat. Hij is heel sterk in zijn nek en draait gewoon van links naar echts in zijn slaap. Daar word ik dan wel wakker van dus kijk ik even of ie zijn hoofd goed neerlegt. En dat doet ie steeds. Dus steeds minder vaak word ik er wakker van!!
Hier nog een paar foto's:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:51:51 #228
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72137418
MeNicole hij heeft wel iets van Mikael weg vind ik of heb ik het mis? Fijn dat het goed gaat zo... En is Mika al helemaal gewend aan zijn broertje?
pi_72137540
Wat een schatje Menicole!
Graeme is ook wel heel sterk in zn nek, en kan ook zn hoofd omdraaien enzo, maar toch vind ik het eng. Net ook nog ff op het CB gevraagd, en daar zeiden ze ook dat je het beter pas kan doen vanaf het moment dat hij zelf om kan draaien van zn buik naar zn rug en terug. Maar is lastig he, als je baby het liefst op zn buik slaapt.
pi_72137593
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Mibos2 het volgende:
MeNicole hij heeft wel iets van Mikael weg vind ik of heb ik het mis? Fijn dat het goed gaat zo... En is Mika al helemaal gewend aan zijn broertje?
Ja op foto's heeft ie idd iets van Mikael weg. In het echt juist helemaal niet. Mikael vind het helemaal geweldig. Overal wil ie mee helpen, en soms ook nergens mee . Leander komt altijd eerst met kusjes geven en niemand anders dan papa en mama en de oma's en opa mag hem aanraken. Mikael staat er als een pitbull bij: "Doe dat maar even niet dat vind MIJN broertje niet leuk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:00:38 #231
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72137696
das wel lief natuurlijk een pitbull broertje...
pi_72137825
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael staat er als een pitbull bij: "Doe dat maar even niet dat vind MIJN broertje niet leuk [/sub]
oooh, *smelt* wat lief!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72139727
Oh wat ik vergat:
Welkom Cara en Thomas! Fijn dat jullie vandaag naar huis mogen!
pi_72140766
Oeke, wat een stomme meid zeg... Kobus, bewaar je lachjes maar voor mensen die ze wel kunnen waarderen hoor . En heel knap dat je het zo netjes hebt gedaan in de bus .

Mooi manneke MeNicole. Ohw en Mikael als grote broer *smelt*, wat lief!
Fake it till you make it...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:14:26 #235
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72147712
Welkom nieuwe baby's

MeNicole wat een lekker ventje! Vind idd op de foto dat hij heel veel van zijn grote broer weg heeft!

Verder zag ik goed gegroeide kindjes! Lekker he als alles zo goed gaat!

Danique is eindelijk aan het opknappen, vandaag voor het eerst sinds zaterdag geen koorts meer maar ze is nog niet in haar hum, erg moe dus lekker veel knuffelen en slapen.
Haar uitslag gaat trekt nog niet echt weg, in haar gezicht is het minder vurig maar nog wel zeer duidelijk zichtbaar.
Ook haar hele rug zit nog onder en het jeukt ook nog eens want ze ligt steeds te wiebelen.
Morgen lekker niet naar het KDV maar lekker een dagje thuis met papa.
pi_72149783
Aggos, wat zielig voor Danique! Maar gelukkig is de koorts in elk geval weg, hopen dat de uitslag ook snel verdwijnt!
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:36:15 #237
5428 crew  miss_sly
pi_72150144
Leander, wat een moppie!

Fijn dat de koorts gezakt is, Frup, maar die uitslag klinkt erg naar. Hoop echt dat het snel over is.

Wij hadden vandaag een heuse spuitluier Papa had haar bij thuiskomst even lekker vast, even bijknuffelen na een hele dag weg, en zat haar te prijzen om haar goede scheetjes. En ineens hoor ik "hee!!" en toen bleek er lekker mooie mosterdgele poep uit haar luier op zijn shirt te zitten
Ik blij: "aah, daar is weer een goede poepluier "
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72150315
Beterschap Danique

Senna dat ben je maar kwijt meid
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:05:00 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72151055
welkom alle nieuwe baby's!!

fijn te horen dat ze weer koortsvrij is fruppel!

Senna leuke manier om je vader te vertellen dat je hem gemist hebt

Jan is wel gewoon vrolijk ondanks zijn snottebellen, en ik heb vandaag een filmpje gemaakt.. applaus voor jezelf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

'Applaus voor jezelf!!!!'
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:40:44 #240
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72152156
haha Senna met een goeie poep op papa

Cara, gefeliciteerd met Thomas!
En huuphuup ook gefeliciteerd met jullie meisje!

( babyregen )

Stom meisje bij Kobus in de bus zeg! Hoe kan je zo'n mooi mannetje nou negeren!

Ah MeNicole, wat ontzettend lief van grote broer om zijn kleine broertje in bescherming te nemen

Fruppel, hopelijk is Danique nu ook snel van de uitslag af! Fijn een dagje met papa morgen

Jan, wat kan jij goed klappen zeg!

Ik heb vandaag ragout gemaakt met opvolgmelk (en champignons, wortel met rijst) en dochter vond het heerlijk! Vond ik leuk om te doen. Iemand al pannenkoekjes gebakken met opvolgmelk? Lijkt me ook leuk als afwisseling van de boterham een keertje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:44:53 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72152276
lijkt me een lekker recept grasjes!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 26 augustus 2009 @ 07:34:25 #242
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72162213
Nog even snel reageren:
Thomas! Welkom jongen!
Danique, fijn dat je opknapt!
Jan, ook aan de snottebellen? (het heerst hier ook, Maarten is ook wat snotterig)
Ik zag een mooie Leander voorbijkomen
Uhm... uhm... even snel terugscrollen...
Tyler slaapt op zijn buik, fijn dat dat goed gaat Ingrid.
Kobus die een mooi meisje niet weet te bekoren zo kijkt mijn schoonzusje (16) ook vaak naar Maarten, als díe maar uit mijn buurt blijft
O ja, en Senna die haar papa onder poept

Pfoeh, veel Fok! gemist afgelopen dagen, eerst hier gehackt en toen thuis geen internet en telefoon meer... Dus hele Huup bevalling gemist
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72162471
Arme Danique met jeuk. Wel fijn dat de koorts minder is.

DJMO. Geweldig die interactie met zo'n kleintje.

Senna die papa onderpoept. Hi Hi. Hier nog zo'n poeperd. Ik moet dagelijks toch wel het aankleedkussen verschonen.

Hier zijn we bij het cb geweest. Waarschijnlijk heeft ze een liesbreukje en moet ze onder het mes.
Ik vond het wel erg raar gaan. Eerst was er geen bultje te voelen en ze begint vrij heftig op dat gebied te drukken en er ontstaat een bultje en zegt O ze moet geopereerd worden. Echt ijskoud gewoon. Ik dacht even dat m'n wereld instortte op dat moment. Ik moest ook echt verder vragen anders wist ik niet eens hoe of wat terwijl ik praktisch in een hormonale jankbui verkeerde.
Bultje is nu overigens weg en komt ook niet opzetten na druk of huilbui.
Vrijdag gaan we gewoon naar m'n eigen arts.
Was echt zo'n ouwe koele kikker tang daar. Bleh.

[ Bericht 5% gewijzigd door Urla op 26-08-2009 14:12:06 ]
pi_72162564
Zo even een verdiende tvp.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 augustus 2009 @ 08:48:05 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72162866
welkom juup© met vrouw en kind

Urla, wat een stom mens dan, om je niet gewoon wat uitleg te geven, en wat voorzichtiger te doen met je meisje sterkte bij de afspraak bij je eigen arts

Beterschap voor Maarten Marie!!

was het gisterennacht brak, heeft ie ons vandaag laten liggen tot half negen (!) (ondanks weinig eten gisteren) en dan wordt je wakker, kijk je opzij en dan zie je een klein blij jongetje wat nog een beetje snotterig is, maar wat vrolijk in zijn handjes ligt te klappen

pi_72163347
Ahw Urla wat een moppie . En wat een stom mens om zo lekker ontactvol te doen. Groot gelijk dat je naar je eigen arts gaat. Hopelijk valt het toch mee.
pi_72165145
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:17 schreef Nijna het volgende:
Ahw Urla wat een moppie . En wat een stom mens om zo lekker ontactvol te doen. Groot gelijk dat je naar je eigen arts gaat. Hopelijk valt het toch mee.
Hope so. Als het echt niet anders kan moet het natuurlijk, maar ik laat er toch liever even meerdere mensen naar kijken. Helemaal na deze situatie.
De ingreep lijkt op internet mee te vallen, maar de narcose en rondzwevende bacterien in zo'n ziekenhuis zitten me niet echt lekker.
Hormonaal werkt het ook niet echt mee. Ik krijg meteen van die doemdenk gedachtes. Hubbie gaat gelukkig mee naar de arts.

DJMO wat heerlijk wakker worden zo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 augustus 2009 @ 10:48:38 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72165252
ja idd Urla ik zat er gisterenavond wel een klein beetje doorheen, slecht geslapen natuurlijk en hele dag moe jengeling jongetje, was dus echt blij dat hij sliep. maar vanmorgen smolt ik gewoon toen ik hem zo zag liggen

laat je goed informeren bij de arts, en je weet dat je er in het ziekenhuis bij mag blijven he, als ze idd geopereerd moet worden?

pi_72165398
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef DJMO het volgende:
ja idd Urla ik zat er gisterenavond wel een klein beetje doorheen, slecht geslapen natuurlijk en hele dag moe jengeling jongetje, was dus echt blij dat hij sliep. maar vanmorgen smolt ik gewoon toen ik hem zo zag liggen

laat je goed informeren bij de arts, en je weet dat je er in het ziekenhuis bij mag blijven he, als ze idd geopereerd moet worden?
Wist ik niet, zoonlief heeft nog nooit zo'n ingreep gehad, maar ik denk dat ik me zowiezo wel vast zal ketenen aan haar bedje. En BV excuus natuurlijk kolven lukt helemaal niet opeens enzo

We gaan zo maar eens lekker wandelen en wat zonnestraaltjes oppikken.
pi_72165546
@DJMO rottig he soms zulke dagen/nachten.

Hier juist met de tophitte, was Roy best uit z'n doen, hier is het ook de pech dat het in huis ook echt overal erg warm was (28 graden) de enige plek waar het goed te doen was, waren het toilet en de hal, dus Roy hebben we dan ook een paar keer met wandelwagen en al in de hal geparkeerd zodat hij toch wat rust kreeg.
Vooral ook omdat Roy graag bij ons op de borst ligt, en dat met die warmte niet echt fijn was voor hem niet maar ook niet voor ons.

En nu is Roy de "schade"aan het inhalen, en ligt alweer 2 dagen lekker te slapen.
en hij is ook niet meer zo "boos"

al wilt hij tegenwoordig na 05.30 niet echt meer slapen dus dan zijn wij ook wakker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop