Ja op foto's heeft ie idd iets van Mikael weg. In het echt juist helemaal niet. Mikael vind het helemaal geweldig. Overal wil ie mee helpen, en soms ook nergens meequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef Mibos2 het volgende:
MeNicole hij heeft wel iets van Mikael weg vind ik of heb ik het mis? Fijn dat het goed gaat zo... En is Mika al helemaal gewend aan zijn broertje?
oooh, *smelt* wat lief!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael staat er als een pitbull bij: "Doe dat maar even nietdat vind MIJN broertje niet leuk
[/sub]
Hope so. Als het echt niet anders kan moet het natuurlijk, maar ik laat er toch liever even meerdere mensen naar kijken. Helemaal na deze situatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:17 schreef Nijna het volgende:
Ahw Urla wat een moppie. En wat een stom mens om zo lekker ontactvol te doen. Groot gelijk dat je naar je eigen arts gaat. Hopelijk valt het toch mee.
Wist ik niet, zoonlief heeft nog nooit zo'n ingreep gehad, maar ik denk dat ik me zowiezo wel vast zal ketenen aan haar bedje. En BV excuus natuurlijk kolven lukt helemaal niet opeens enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef DJMO het volgende:
ja idd Urla ik zat er gisterenavond wel een klein beetje doorheen, slecht geslapen natuurlijk en hele dag moe jengeling jongetje, was dus echt blij dat hij sliep. maar vanmorgen smolt ik gewoon toen ik hem zo zag liggen![]()
laat je goed informeren bij de arts, en je weet dat je er in het ziekenhuis bij mag blijven he, als ze idd geopereerd moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop