abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72114088
Estrys, dat babyzwemmen is erg leuk
Ik doe het iedere week met Guus (om 09.00 uur) en hij vindt het heel erg leuk.
Samen met een vriendin van mij, heel gezellig.

Ze hoeven trouwens geen luier om in het water, alleen zwembroekje.
pi_72114116
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Koningin het volgende:
Estrys, dat babyzwemmen is erg leuk
Ik doe het iedere week met Guus (om 09.00 uur) en hij vindt het heel erg leuk.
Samen met een vriendin van mij, heel gezellig.

Ze hoeven trouwens geen luier om in het water, alleen zwembroekje.
Nou bij ons wel.
"Indien uw kind nog niet zindelijk is een zwemluier verplicht. Deze zijn in de reguliere winkels te koop."
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72115464
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Op het CB was alles goed, en ze is nu 54,5 cm en weegt 4830 gram
11 dagen geleden bij de kinderarts nog 53 cm en 4350 gram...ze groeit hard
netjes joh

hier ook terug
CB arts was erg over haar te spreken, vond het een erg snelle meid alleen moesten we het staan wat inhouden omdat t nog niet zo heel goed is..ik vraag me af hoe ik dat zou moeten doen spalkjes aan r beentjes maken zeker

anyway

71.5 cm
8375 gram
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:08:42 #204
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72115739
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Oooow herkenbaar, ik ga douchen als hij (nog) slaapt dus sochtends vroeg of tegen tien uur, of heel vaak gaan we samen in bad Dat werkt alleen niet met een ieniemienie baby.
Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.
Estrys, vanaf wanneer ging je in bad met je beeb?
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 17:10:15 #205
5428 crew  miss_sly
pi_72115789
Elin gaat ook goed, maar hoe houd je de ontwikkeldrift van je dochter in toom? Dat wordt nog lastig, KD!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:16:42 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72115965
Dat lijkt me verdraaid lastig KD, ontwikkeling tegenhouden heb ik ook nog nooit gehoord
* even offtopic: Hebben jullie ook zo'n bericht dat fok gehackt zou zijn? Ik heb m nog maar niet geopend, maar t staat in mn pmbox*
pi_72116080
ik doe er ook niets aan, als t kind wil staan dan wil ze staan.
pi_72116146
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:16 schreef mikoxx het volgende:
Dat lijkt me verdraaid lastig KD, ontwikkeling tegenhouden heb ik ook nog nooit gehoord
* even offtopic: Hebben jullie ook zo'n bericht dat fok gehackt zou zijn? Ik heb m nog maar niet geopend, maar t staat in mn pmbox*
Ja. Ik heb voor de zekerheid m'n wachtwoord veranderd.
Niet dat mijn account nu zo interessant is om te hacken.
pi_72116302

groeit als een tierelier, blij dat mn borstproductie nog prima gaat
pi_72116449
Mooi lijntje voor Elin
pi_72116562
ik zei toch al dat ze keurig was :d
pi_72116740
Ze zei wel dat ze elin echt heel erg mooi vond *gloei*
al zegt ze dat vast over alle kindjes
hihi
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:05:24 #213
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72117170
Ik weet nog wel een paar manieren om het staan tegen te houden: de hele dag in de maxi-cosi zetten, of haar met superlijm aan de grond vast plakken.

Ik vraag me af hoe dat gaat straks, van het ene CB naar het andere. We zijn nu druk bezig met schoonmaken en schilderen. Of eigenlijk: iedereen schildert en maakt schoon, en ik hou Annicka bezig.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 24 augustus 2009 @ 20:40:38 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72121635
mooi gegroeid die senna miss_sly!!

ook ik ben (totaal overbodig eigenlijk ) even wezen wegen vandaag. 8400 schoon aan de haak lengte mag pas over twee weken weer, vaker dan eens per maand heeft geen zin volgens mijn wvk. twee weken geleden was hij 72 cm.
de curve:

verder weinig bijgelezen nog, weinig tijd voor gehad... straks of morgenmiddag maar even doen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:14:19 #215
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72122727
Wat ontzettend schattig hoe Merel vooruit komt! Ze kijkt ook zo blij
En Seb die gewoon staat in het campingbedje!

Erg makkelijk ook van het cb om te zeggen dat Elin haar ontwikkeling iets minder hard moet gaan

En ik las dat er 2 nieuwe babietjes geboren zijn! Gefeliciteerd voor de papa en mama van Evi en Oscar!

En Sten nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Tessie, arme Graeme. Het is voor andere mensen ook zo moeilijk om een baby even met rust te laten. Wel fijn dat hij nog zo vrolijk was! Douchen deed ik dochter in de wipper met de badkamerdeur open. Zo kon ik haar zien, en tegen haar praten. En zij kon mij zien.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:37:16 #216
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72125755
Estrys, wat een leuke foto van Seb!

En die Merel Goed bezig!

Tessie, hier ook een wipstoel in de badkamer erbij. Vindt meneer ook reuze spannend Kijken hoe mama haar haar kamt en tanden poetst
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:07:31 #217
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72132992
Thomas en ik komen ons ook bij jullie aansluiten. Ik heb nog geen foto's om te showen omdat ik nog in het ziekenhuis lig, maar het is een heel mooi manneke . Hij heeft de (grote bos!) donkere haren van mama en het tintje van papa. Onze halve pinda, halve pizza

We zijn net goedgekeurd door de artsen dus we mogen straks naar huis. Ik ga maar eens bellen met de kraamzorg en dergelijke.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72133022
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze zei wel dat ze elin echt heel erg mooi vond *gloei*
al zegt ze dat vast over alle kindjes
hihi
Hoe komt ze daaaaar nou weer bij?

Seb heeft een schaafwond op zijn kin, alleen hij kwijlt zo dat er steeds een druppel aan zijn kin hangt en die wond steeds nat is. Kan ik er iets aan doen? die wond dan he, niet het kwijlen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:09:35 #219
5428 crew  miss_sly
pi_72133037
Ca.ra en Thomas welkom!
Fijn dat je straks naar huis mag. foto's wachten we wel eventjes op
pi_72133051
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas en ik komen ons ook bij jullie aansluiten. Ik heb nog geen foto's om te showen omdat ik nog in het ziekenhuis lig, maar het is een heel mooi manneke . Hij heeft de (grote bos!) donkere haren van mama en het tintje van papa. Onze halve pinda, halve pizza

We zijn net goedgekeurd door de artsen dus we mogen straks naar huis. Ik ga maar eens bellen met de kraamzorg en dergelijke.
welkom
pi_72133474
Welkom Ca.ra en Thomas! Hij klinkt echt als een mooi jongetje

Gister moest Kobus in zijn slaap heel hard lachen.

Laatst liep meneer trouwens zijn eerste blauwtje, we stonden in de rij bij de bus en er stond een mooi pubermeisje naast ons. Ko lachte naar haar maar ze gunde hem geen blik.
Later in de bus zei ze dat ze baby's in het bagageruim moesten doen omdat ze zo kunnen huilen. Maar Ko heeft de hele busreis, wel een uur, geen kik gegeven.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:33:45 #222
5428 crew  miss_sly
pi_72133563
wat een stomme griet
ach ja, puber, kun je eigenlijk niet anders verwachten.

Wat goed van Kobus zo netjes stil.
pi_72135120
Cara en Thomas welkom!

Tyler is ook door cbarts goedgekeurd. Dat hij stukjes nog niet goed eet is geen probleem. Blijven aanbieden. En ook liga en soepstengel, zodat hij goed kan leren kauwen. Alleen vergeten te vragen over het slapen.
pi_72135311
Hier eens weer een update van onze Leander Mijn pc is nog steeds kapot. Krijg straks de oude van mijn broer , maar mijn fokaccount doet helemaal niks meer

Maar hij doet het heel erg goed. Tis echt een klein vrolijk mannetje. Heel anders dan Mikael als baby was. Mikael lachte nooit en Leander doet niks anders. Slapen doet ie alleen op zijn buik. Dat was wel ff uitvogelen omdat ie eerder slecht sliep. Bakerzak had wel ff geholpen maar toch sliep ie niet helemaal lekker. Nu is de bakerzak naar mijn broer voor hun kleine man. Leander ligt dus nu steeds lekker op zijn buik te slapen en doet dat heerlijk. Hij krijgt om 10 uur de laatste fles en dan om een uur of 6 weer. Tis wel ene kleine hongernekje. Hij wilde om de 2 uur voeding. Nu heeft ie Forte en gaat het iets beter. Nu wil ie om de 3 uur En dan flessen van 165cc. Daar zijn we nu dus mee aan het puzzelen. Morgen moeten we naar het Cb voor de eerste keer dus dan zal ik wel horen wat we eraaan kunnen doen.
Verder is het gewoon een lekker ding. Als ie wakker is ligt ie lekker te brabbelen tegen alles wat ie maar ziet. Hij heeft alleen wel heel erg last van hormoonbultjes. Zo erg dat we volgende week nog ff af moeten wachten anders krijgt ie er zalf voor.
Zal straks nog een paar foto's plaatsen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72136621
Klinkt goed Menicole.

Ik ging net bij Tyler kijken. Slaapt hij gewoon op zijn buik. Vind ik wel eng, maar wel keurig met zn koppie opzij. Zonder bakerzak dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')