Nou bij ons wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef Koningin het volgende:
Estrys, dat babyzwemmen is erg leuk
Ik doe het iedere week met Guus (om 09.00 uur) en hij vindt het heel erg leuk.
Samen met een vriendin van mij, heel gezellig.
Ze hoeven trouwens geen luier om in het water, alleen zwembroekje.
netjes johquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Op het CB was alles goed, en ze is nu 54,5 cm en weegt 4830 gram
11 dagen geleden bij de kinderarts nog 53 cm en 4350 gram...ze groeit hard![]()
Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Oooow herkenbaar, ik ga douchen als hij (nog) slaapt dus sochtends vroeg of tegen tien uur, of heel vaak gaan we samen in badDat werkt alleen niet met een ieniemienie baby.
Ja. Ik heb voor de zekerheid m'n wachtwoord veranderd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:16 schreef mikoxx het volgende:
Dat lijkt me verdraaid lastig KD, ontwikkeling tegenhouden heb ik ook nog nooit gehoord![]()
* even offtopic: Hebben jullie ook zo'n bericht dat fok gehackt zou zijn? Ik heb m nog maar niet geopend, maar t staat in mn pmbox*
Hoe komt ze daaaaar nou weer bij?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze zei wel dat ze elin echt heel erg mooi vond*gloei*
al zegt ze dat vast over alle kindjes
hihi
welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas en ik komen ons ook bij jullie aansluiten. Ik heb nog geen foto's om te showen omdat ik nog in het ziekenhuis lig, maar het is een heel mooi manneke. Hij heeft de (grote bos!) donkere haren van mama en het tintje van papa. Onze halve pinda, halve pizza
We zijn net goedgekeurd door de artsen dus we mogen straks naar huis. Ik ga maar eens bellen met de kraamzorg en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |