Ik geloof er niet meer in dat ik die avond papfles er ooit nog af ga krijgen, volgens mij wil hij die als hij 20 is nog steedsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef DJMO het volgende:
voor het eerst in maanden jan net een flesje gegeven. hij had al twee dagen slecht gegeten en was net klaarwakker, zomaar ineens, dus half flesje melk gemaakt, en daarna meteen weer terug naar bed. het is tenslotte geen feest
Robin en Viggo hebben dat ook maar vaak tegen de tijd dat ze bijna weer een nieuwe voeding krijgen, bij Senna ook??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje: Senna spuugt regelmatig, laaste dagen lijkt het wat vaker. Ze is ook huilerig en hangerig, huilen soms ook echt hard en soms even heel hoog, lijkt echt wel van pijn. Ze heeft duidelijk last van haar buikje/darmpjes. Tot zover niets bijzonders, waarschijnlijk. Wat ik een beetje raar vind, is als ze spuugt het heel vaak helder is. Geen melk dus die ze teruggeeft, of een beetje wit ertussen wat melk kan zijn, maar het lijkt meer water. En dat krijgt ze toch echt niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |