abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72183158
ze lag net in bed te jammeren

maar ze weet t verschil tussen huilen en een auto nadoen niet meer

HuuuuBROEMBROEMBROEM huuuuBROEMBROEM
hilarisch
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:19:33 #277
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72183294
Wat een moppie is Thomas! En wat een lange benen!

Juup en Duchess ook alvast welkom! Juup hoe gaat het met Duch en Evi??? of is dat ergens anders te lezen?

Hier eigenlijk verder niks te melden alleen ga ik van die mooie kleine babietjes ook alweer zo hard rammelen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72185336
Dank voor de naar buiten ga tips Ik moet het gewoon doen en er niet teveel bij nadenken wat er allemaal mis kan gaan, maar het is wel lastig..
Ik had het in een ander topic ook al verteld, maar we zijn dus vandaag naar buiten geweest, in de draagdoek Heel even, maar toch
pi_72186384
Hahaha Elin!

Chan, goed toch! Je moet ergens beginnen! Eerst ging ik hier ook alleen een blokje om. En toen ik voor het eerst alleen met de wandelwagen in de bus was geweest, naar het CB, was 1 halte!, was ik echt zo trots haha Het went echt heel snel hoor, komt goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 augustus 2009 @ 23:47:26 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72188104
voor het eerst in maanden jan net een flesje gegeven. hij had al twee dagen slecht gegeten en was net klaarwakker, zomaar ineens, dus half flesje melk gemaakt, en daarna meteen weer terug naar bed. het is tenslotte geen feest
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72191289
Ca.ra, wat een mooierd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72191602
En nu we toch bezig waren met dingen doen die ik eigenlijk niet zo goed durf zijn we gisteravond samen onder de douche geweest, hij vond het heerlijk En ik ook, het deed me denken aan de laatste weken van mn zwangerschap, toen zat ik om de haverklap onder de douche en dan knuffelde ik met mn buik en elke keer begon hij te schoppen dan, alsof ie wilde zeggen dat hij het fijn vond
pi_72191943
Eerst eens even wat dames welkom heten geloof ik

Welkom Cara, wat een prachtig kind heb jij daar!

Welkom BE! Mooie naam, Oscar

Welkom Duchess!

Allemaal super gefeliciteerd met jullie lieverds
Niet mieten! Door gieten!
pi_72191956
Wow en Huup ook welkom!
Wat gaat dat ineens snel hier met die kinders.... ben je even weer een paar dagen aan het werk
Niet mieten! Door gieten!
pi_72191973
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef DJMO het volgende:
voor het eerst in maanden jan net een flesje gegeven. hij had al twee dagen slecht gegeten en was net klaarwakker, zomaar ineens, dus half flesje melk gemaakt, en daarna meteen weer terug naar bed. het is tenslotte geen feest
Ik geloof er niet meer in dat ik die avond papfles er ooit nog af ga krijgen, volgens mij wil hij die als hij 20 is nog steeds Het was vannacht ook weer bal (derde nacht op rij), om 1 uur had hij dorst maar eer je daar eens achter bent om drie uur speen kwijt om 4 uur speen kwijt (iemand de ducktape gezien?) en om 5 uur was hij niet meer te kalmeren en had ik er genoeg van en heb ik een fles gemaakt, sinds die tijd geen kik meer gegeven
Hij eet nu niks meer tot zijn fruit om tien uur. Dus de hoeveelheid flesvoeding blijft oke maar eigenlijk is het te vroeg voor een fles. Nou ja het is een tijd weer heel goed gegaan dus komt wel weer dat het wat later is.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72191990
Ca.ra wat is het toch een mooi kereltje En wat goed dat hij al zelf voedingen kan drinken! Geniet maar lekker, het gaat inderdaad heel snel.

Chan, lekker bezig. Ik doe het ook zo hoor, telkens weer een stapje meer, iets nieuws erbij. Gisteren hebben we hier samen gedoucht, zonder hulp van schaap. Senna in het wipstoeltje erbij enzo, zoals ik hier had gelezen dat sommigen het doen en dat werkte perfect!

Elin geeft kusjes Ik ben het Senna al aan het leren Ze doet het al aardig ook, we hebben er samen al een spelletje van gemaakt dat ze erg leuk vindt. Ze reageert natuurlijk alleen op mijn geluidjes en beweging, dus het is geen bewust kusje, maar toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72192019
kuSenna Leuk is dat he, spelen met je baby.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72192750
Chan, wat goed! Ik vind samen douchen ook nog steeds eng Ben bang dat ik hem laat vallen ofzo.

MissSly, wat lief!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:50:22 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72193018
Vannacht om half 2 zijn we toch weer vertrokken richting ziekenhuis, Thomas werd steeds stiller, steeds slapper en geler. Toen hij ook niet meer wou drinken was het natuurlijk een beetje paniek bij ons allebei. De verloskundige kwam gelukkig meteen even kijken, en ze was het met ons eens dus we konden door richting EHBO.

Hier in het ziekenhuis begon hij wel wat te bewegen, dan voel je je we een beetje stom. Maar goed, de verloskundige had hem ook gezien en die was het met ons eens dat hij thuis heel slapjes was.
Zijn bilirubine zat net onder de grens, dus ze hebben hem vannacht onder de blauwe lamp gelegd. Tussendoor heeft hij gelukkig wel weer bij me gedronken. Nu is het afwachten tot ze bloed gaan prikken, dan hoop ik dat zijn waardes weer wat beter zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72193224
Jeetje Ca.ra das wel vervelend!!
pi_72193288
Ca.ra wat naar! Fijn dat de vk snel even kon komen kijken en goed dat jullie naar het zkh gegaan zijn. Hoop dat het snel weer beter met hem gaat
pi_72193324
Ca.ra, wat schrikken Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72193340
@ Ca.ra wilde nog ff zeggen, mooie foto's van een moi mannetje maar nu lees ik dit, bah.
Dan schrik je je ook een ongeluk of neit dan?

Sterkte ermee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 augustus 2009 @ 10:19:05 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72193547
sterkte cara!!

vervelend estrys, misschien een sprongetje??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72193597
Even een vraagje: Senna spuugt regelmatig, laaste dagen lijkt het wat vaker. Ze is ook huilerig en hangerig, huilen soms ook echt hard en soms even heel hoog, lijkt echt wel van pijn. Ze heeft duidelijk last van haar buikje/darmpjes. Tot zover niets bijzonders, waarschijnlijk. Wat ik een beetje raar vind, is als ze spuugt het heel vaak helder is. Geen melk dus die ze teruggeeft, of een beetje wit ertussen wat melk kan zijn, maar het lijkt meer water. En dat krijgt ze toch echt niet....
pi_72193620
Ca.ra sterkte
Fake it till you make it...
pi_72193906
Cara wat een mooi jongetje is Thomas en wat rot dat jullie alweer richting ziekenhuis moeten.
Echt een domper op de kraamtijd zeg.
Ik hoop dat het snel beter zal gaan zodat jullie weer lekker thuis van elkaar mogen genieten.
En goed op jezelf passen he.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:27:14 #298
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72195162
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Even een vraagje: Senna spuugt regelmatig, laaste dagen lijkt het wat vaker. Ze is ook huilerig en hangerig, huilen soms ook echt hard en soms even heel hoog, lijkt echt wel van pijn. Ze heeft duidelijk last van haar buikje/darmpjes. Tot zover niets bijzonders, waarschijnlijk. Wat ik een beetje raar vind, is als ze spuugt het heel vaak helder is. Geen melk dus die ze teruggeeft, of een beetje wit ertussen wat melk kan zijn, maar het lijkt meer water. En dat krijgt ze toch echt niet....
Robin en Viggo hebben dat ook maar vaak tegen de tijd dat ze bijna weer een nieuwe voeding krijgen, bij Senna ook??

En ik heb zitten zoeken in eerdere topics naar een middel waar jullie bij zweren voor darmkrampjes maar kan het niet meer vinden kan iemand mij even updaten ???
Viggo lijkt er toch nog steeds last van te hebben en soms is het echt krijsen dacht kan het allicht proberen.
pi_72195177
Wat is Thomas mooi! Heb je al nieuws Ca.ra? Hopelijk herstelt hij snel!

En Tessie, ik kan me je angst om samen te douchen wel voorstellen!
Wat je ook kan doen is een doek om hem heen wikkelen en dan zo samen onder de douche stappen.
Na een tijdje heb je dan vast wel het vertrouwen dat je hem echt niet zal laten vallen en kan je het zonder doek proberen. Bij mij was dit de manier, hopelijk bij jullie ook!
pi_72195410
MamaNik, nee, ze heeft dan net gedronken, en soms ook pas wat later. Zo kort na de voeding zou ik zelfs bijna denken dat er water uit mijn borsten komt ipv melk

Wat veel gebruikt wordt tegen krampjes is Cinababy of Infacol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')