Spuit elf reactie , maar met tien weken ging hij mee in bad. Toen hadden we zo'n kussen waarop hij kan drijven. Toen hij iets ouder was hadden we een kussen dat zich volzuigt met water en dan op de bodem blijft liggen, dat is een U vorm die kun je om het kindje heen doen, en daar legde ik hem dan op of deed ik dat om hem heen. Nu hebben we sinds kort een badring maar onze houdini heeft daar precies 5 minuten in gezeten voordat hij eruit klomquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.
Estrys, vanaf wanneer ging je in bad met je beeb?
Ik smeer Dewi eigenlijk niet in, omdat ze toch beschermt ligt tegen zon n wagen/cosi/draagdoek. Wel heb ik altijd een arsenaal aan spullen bij me. Ik kleed haar in eerste instantie niet te warm aan en neem een jasje mee of extra dekentje. Spuuglap en nat hydrofiel washandje en hydrofiel onder haar hoofdje voor evt spuug incidenten. Verder als ik iets langer weg ga ook luiers/reserve kleertjes enzo en eten heb ik bij me.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.
Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
Met zonnebrandcreme, van zwitsal bijvoorbeeld. Je moet niet te bang zijn hoor, want dan kom je nergens meer. Spugen heb je doekjes voor, eten is makkelijk als je BV geeft anders kun je flesje toch voor de zekerheid meenemen? (thermoskan met heet water, flesje koud water en voeding) Als hij in de wagen meegaat kun je een parasolletje, regenhoes mee, buienradar checkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.
Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop