abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 augustus 2009 @ 11:03:56 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72165647
ik mag niet klagen bar, het is wel zo dat ik het absoluut niet gewend ben (hij slaapt al door sinds hij anderhalve maand is ofzo).

Heb je geen ventilator?? dat koelt hier redelijk goed af moet ik zeggen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72165665
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.

Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
pi_72165752
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ik douche alleen als manlief thuis is, om huilconcerten te voorkomen, dan kan ik veel relaxter douchen.
Estrys, vanaf wanneer ging je in bad met je beeb?
Spuit elf reactie , maar met tien weken ging hij mee in bad. Toen hadden we zo'n kussen waarop hij kan drijven. Toen hij iets ouder was hadden we een kussen dat zich volzuigt met water en dan op de bodem blijft liggen, dat is een U vorm die kun je om het kindje heen doen, en daar legde ik hem dan op of deed ik dat om hem heen. Nu hebben we sinds kort een badring maar onze houdini heeft daar precies 5 minuten in gezeten voordat hij eruit klom . (niet teveel water in het bad doen met die ring of het kind een rietje geven, kan ie snorkelen) Nu zit hij gewoon los in bad en dat is natuurlijk veel leuker, slaat hij met zijn handjes op het water
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72165771
de ventilator stond hier wel aan, hielp wel wat maar zette helaas niet de temp terug naar 20 graden

het is hier nu overgens 23 graden, en dat is wel goed te doen.

Hier word Roy wel ingesmeerd, al komt hij in preciepe niet in de vollezon terrecht.
maar gewoon het zekere voor het onzekere.
vooral ook omdat Roy met die warmte alleen maar een rompertje aanhad, en dus best wel "bloot"lag.

al houd de wandelwagen ook aardig wat zonlicht enzo tegen hoor.
ook de wind houd hij veel tegen.
gewoon lekker gaan wandelen Chan, is voor jezelf ook lekker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72165810
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:
Urla wat naar zeg, hoe die mevrouw dat bracht.. Ik ben benieuwd wat je eigen arts zegt.

Even een vraagje.. Als ik naar buiten ga met Timo terwijl het erg zonnig is, moet ik hem dan nog ergens mee insmeren? En zo ja waarmee?? Ik durf telkens niet zo goed naar buiten met hem, ben bang dat het teveel waait, gaat regenen, te warm is, dat hij ineens heel erg honger krijgt, gaat spugen, etc...
Ik smeer Dewi eigenlijk niet in, omdat ze toch beschermt ligt tegen zon n wagen/cosi/draagdoek. Wel heb ik altijd een arsenaal aan spullen bij me. Ik kleed haar in eerste instantie niet te warm aan en neem een jasje mee of extra dekentje. Spuuglap en nat hydrofiel washandje en hydrofiel onder haar hoofdje voor evt spuug incidenten. Verder als ik iets langer weg ga ook luiers/reserve kleertjes enzo en eten heb ik bij me.
pi_72165869
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Chan het volgende:

Met zonnebrandcreme, van zwitsal bijvoorbeeld. Je moet niet te bang zijn hoor, want dan kom je nergens meer. Spugen heb je doekjes voor, eten is makkelijk als je BV geeft anders kun je flesje toch voor de zekerheid meenemen? (thermoskan met heet water, flesje koud water en voeding) Als hij in de wagen meegaat kun je een parasolletje, regenhoes mee, buienradar checken Ga je toch eerst een klein rondje doen en zo steeds meer op pad, je hoeft niet meteen ver van huis.
Ik had dat de eerste weken ook, nou had ik geen winterjasje voor hem en was het 10 graden onder nul Maar de eerste keer had ik hem veel te warm ingepakt. Gaat vanzelf makkelijker.
pi_72166445
Mila is net een uurtje wezen wennen op het kdv, ze is nu doodmoe van alle nieuwe indrukken. Toen ik haar kwam halen zat ze breed grijnzend in een schommelstoel, ze was lief geweest en had iedereen ingepakt met haar lach. Ik ben in de tussentijd boodschappen wezen doen en had steeds het gevoel iets te vergeten Het is wel heel fijn dat ze het zo naar haar zin leek te hebben, dat is echt een opluchting.
pi_72167447
Gaat helemaal goed komen met die Mila Dat gevoel iets vergeten te zijn had ik ook in het begin Dat gaat er heel snel af overigens
pi_72170727
Fijn Raissa dat ze het goed naar haar zin heeft op het kdv.
Mijn zoon wilde zelfs na een tijdje niet mee naar huis, maar daar bij de kindjes spelen. Tegenwoordg blijft ie alleen thuis en had hij erover om op m'n dochter te passen als ze wat groter was.
pi_72171009
Raissa, fijn dat ze het naar haar zin had! En logisch dat ze iedereen inpakt met haar lach en mooie ogen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72172367
Mijn kleine baby is geeneens een baby meer Hij is al 5 kilo en bijna 60 cm lang Ding wat hier in bed ligt heeft mijn kleine jochie opgegeten
Hij ging zelf al staan toen de dokter hem een zijn armen omhoog trok maar dat kwam waarschijnlijk doordat ie een buikslaper is en dus sterk is
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:41:51 #262
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72173265
Wat een drukte zeg, in die kraamtijd. Voeden, kolven erbij in mijn geval, visite hier, viste daar en dan zelf tussendoor ook nog even eten. Maar wel heerlijk om ons mannetje thuis te hebben. Ik had gewoon nog geen tijd meer om even fotos te plaatsen hier!
Maar bij deze dus, en nu ga ik eens even lekker bijlezen.

Nog blauw, bij een vermoeide maar gelukkige papa na de geboorte
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voor de eerste keer in bad
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Op schoot bij overgrootoma, 1 dag oud
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eindelijk thuis in zijn eigen wiegje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Doordat hij wat te vroeg kwam mist hij soms de kracht om bij mij aan de borst te drinken, vooral in combinatie met mijn vlakke tepels. Maar met de hulp van een KANJER van een kraamhulp gaat het steeds beter, en gelukkig heb ik een goede productie. Tot nu toe heeft hij steeds eerst zelf wat gedronken en daarna nog afgekolfde melk gekregen, maar de afgelopen twee voedingen heeft hij het helemaal zelf gedaan. We zijn dan ook super trots op hem!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72174633
Waar is Diaan ergens? Ik heb haar hier niet meer zien posten de laatste tijd!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72174721
Diaan komt hier niet meer. Staat ergens wel in feedback.
pi_72174756
Wat een liefie cara. Wat goed dat hij zelf heeft gedronken.
pi_72174821
Och kijk nou! wat een lievie Cara *smelt*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72175137
Cara wat een prachtkindje! Echt mooie zwarte haartjes heeft hij En super dat hij al twee voedingen helemaal zelf uit de borst gedronken heeft!
pi_72176122
Cara, wat een mooierd en wat knap dat hij al 2 keer een voeding zelf heeft gedronken!!!
Fake it till you make it...
pi_72176902
Wat een poppie CARA

hier is elin helemaal in de ban van het knuffelen..kusjes (haabs) en zich vastklampen en aai enzo
pi_72177292
Wat een lief klein babietje hebben jullie, Ca.ra Heerlijk!

Elin is een knuffeldiertje, wat fijn
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72178128
Heerlijk kleurdoos
Fake it till you make it...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:46:25 #272
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72180531
Echt, ik begrijp nu wat ze bedoelen met 'de roze wolk'
Trouwens gek hoe snel zo'n kopje kan veranderen. Hij heeft nu al weer wat meer spek op zijn wangetjes dan na de geboorte. Het gaat echt snel!

En knuffeltjes zijn altijd goed, maar van zo'n schatje als Elin natuurlijk helemaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 26-08-2009 19:51:31 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 augustus 2009 @ 19:49:57 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72180619
welkom ca.ra!! wat een schatje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72180874
Cara, wat een mooi mannetje heb je daar!
En wat lief van Elin zeg!

Chan, idd gewoon steeds ietjes langer naar buiten gaan. Eerst een blokje om, en steeds een beetje verder. Als je met de draagdoek gaat, en hij wordt er niet helemaal door bedekt, kan je misschien een zonnehoedje bij hem opdoen? En gewoon spulletjes meenemen voor onderweg. Wel een beetje lastig, een draagdoek én een tas, maar als je er eentje met een lang hengsel hebt, lukt het best. Gewoon nog een spuugdoekje in je zak doen voor het geval dat, en in de tas luiers en doekjes, zo'n verschoningsmatje, extra setje kleding en spulletjes voor flesvoeding als je geen bv geeft. Lijkt in het begin een hele onderneming, maar je word er steeds handiger en sneller in hoor. Oh en voor je vertrekt nog even een schone luier, dan kan ie daar ook eventjes mee vooruit in elk geval
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72182657
Oow. Ca.ra wat een mooi knulletje, die haartjes ook

al die nieuwe kleine ukkies is echt niet goed voor mijn eierstokken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop