Je bent in de war met China of Noord Koreaquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet eens dat Ajax een Koreaan had. Is Twitter niet afgesloten dan in ZK?
de Italianen op weg naar de halve finale, bedoel je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar ook in Zuid-Korea blokkeren ze geloof ik nog wel eens wat.
Nee, ik wil weten of Dingsdag homo isquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
Kunnen we daar je avonturen van SCH in de dark room lezen ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
quote:@esmeeworld hey alles goed? i really like your new song 'admit it' !
Heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Ritmo het volgende:
Blackcard G gaat Esmee Denters hosselen.
[..]
Ik doel ook niet echt op De Guzman, meer in het algemeen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord niet zo snel zal ingrijpen hoor. Als hij teksten gaat schrijven die Feyenoord mogelijk zouden beschadigen, dan zal er wellicht wel aan gedaan worden. Maar voor wat extreme opvattingen (zolang het niet voetbal gerelateerd is) zal Feyenoord echt niet ingrijpen hoor, spelers zijn ook individuen met rechten.
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:quote:Op woensdag 16 september 2009 07:55 schreef Suijk het volgende:
Clubs leggen spelers wel eens spreekverboden op, benieuwd of dit er ook bij hoort. In principe vertellen ze bijna niks over hun clubs of hun sport, terwijl bijv. Erben Wennemars alleen maar de hele dag door twittert hoeveel hij wel niet traint en wat z'n bloedwaarden zijn enzo.
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef Bjoro het volgende:
deze al geweest ?
http://twitter.com/Moussi2
Moustafa Boussoufa
Die teert op het geld van zn broerquote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:
Vandaag goede afwerkvormen gedaan, liep lekker. Daarna grote partij tegen het 2e, gasten waren kansloos! Gelukkig geen last van hamstring. Na training nog even vrije trappen oefenen.
quote:@thefreeze86 binnen getraind... Ben niet zo moe dus heb wat meer tijd voor twitter
hhmmmmm.....sorry !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
Twitter staat inderdaad vol met onzin berichten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Twitter
Waarom wil iedereen toch zijn hele doen en laten met de wereld delen
Ja, toen straksquote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Roi het volgende:
toen straks?
quote:In de bus terug na nijmegen. Net 3-2 gewonnen van Fc eindje gremma. Eindelijk een x gescoord. http://pic.gd/efd74
1:37 PM Sep 22nd from UberTwitter
quote:
In Zuid-Korea hadden ze al 3G netwerken voor hun mobiele telefoons (gesponsoord door de overheid) terwijl we in Nederland via het kabel/telefoonnetwerk nog niet de helft van die snelheid haalden. Ze gooien daar juist alles open.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar ook in Zuid-Korea blokkeren ze geloof ik nog wel eens wat.
Het is het dichtsbekabelde land ter wereld.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Stpan het volgende:
[..]
In Zuid-Korea hadden ze al 3G netwerken voor hun mobiele telefoons (gesponsoord door de overheid) terwijl we in Nederland via het kabel/telefoonnetwerk nog niet de helft van die snelheid haalden. Ze gooien daar juist alles open.
Zuid-Korea is een normaal democratisch land, alleen het eten is niet te vreten.
In de Sportweek stond dat hij het te kinderachtig vond...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:04 schreef R_B het volgende:
Eliah is gekapt met twitter.
Waarom weet ik ook niet.
Ook leuk dat hij na het "i'm signing off" nog even twee tweets plaatst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:13 schreef Ad_rem het volgende:
Haha wtf Babel en vd Wiel gaan helemaal los op twitter.. Babel plaatst jeugdfoto's van Gregory en Blackcard disst hem dat hij alleen maar op de bank zit![]()
BG: "He been doin this 4 a couple years now, so its noting new! ajax, liverpool, National squad, wich bench wil be the next 1?"
Vervolgens komt Ruktor van GS er nog tussendoor dat vd Wiel gaan slapen. Waarna G vervolgens na 5 minuten "i'm signing off 4 today peeps" reageert
Greg mag zich weer melden bij t bestuur
Greg: Jona hosselt die tickets jwt.quote:@Sinadine hahaha I'm the one and only De Guzman! Moet je ook een shirtje? Kaarten voor de wedstrijd? Zeg het maar
4:01 AM Oct 2nd from UberTwitter in reply to Sinadine
quote:Gregory Nelson - 9 minutes ago
Ey sang ik was net on fire dan doet iedereen of ze slapen omdat ze bang zijn dat de trainer ziet dat ze zo laat nog op zijn :s pfff
Geen idee waar het over gaat maarquote:@rrrodje Heeeeel jammer he! Kaulo Tom Egberts! Hij fuckt me momentje op man!
10:55 AM Oct 4th from UberTwitter in reply to rrrodje
Tom zei dat de assist bij de goal van NEC kwam van Davids, maar dat was eigenlijk die Burgzorgquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vermoed dat dit Burgzorg is van NEC aangezien hij de artiestennaam Priester gebruikt en El Kabir regelmatig tweets naar hem stuurt. http://twitter.com/PriesterBaby
[..]
Geen idee waar het over gaat maar
Ah bedankt. Nou ja dat kan je Tom Egberts niet echt kwalijk nemen, van afstand zijn ze moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tom zei dat de assist bij de goal van NEC kwam van Davids, maar dat was eigenlijk die Burgzorg
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Net op het Sportjournaal.
Gregory van der Wiel zegt bij Oranje af met een 'hersenschudding'.
2 dagen later gaat hij naar een concert van Lil Wayne in de HMH.
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
Die hersenschudding heeft zijn denkvermogen flink aangetast.
Ik denk niet dat hij nog voor Oranje geselecteerd gaat worden.
Misschien zat hij in de p.i.m.p. loungequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australiė maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef kevin6188 het volgende:
Van der Wiel is eerder op de dag gewoon bij Ajax geweest om te trainen. Niks aan de hand. Sportjournaal doet dom.
Inderdaad, en komt ook nog eens bij dat hij het ook weer op zijn twitter zet. Wat een dombo zeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australiė maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australiė maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
Michels sliep het dichtst bij de uitgang van het spelershotel.quote:'Raar dat Van der Wiel concert bezoekt'
SYNDEY - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal vindt het raar dat Gregory van der Wiel dinsdagavond een concert van de rapper Lil' Wayne in de Heineken Music Hall heeft bezocht.
De rechtsback reisde maandag niet met Oranje naar Australiė omdat hij zondag tijdens de uitwedstrijd van Ajax tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding had opgelopen.
,,Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen'', weet Van Marwijk. ,,Ik ben geen arts, dus wie ben ik om daar iets van te zeggen. Maar het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is. Als we terug zijn in Nederland moet ik het er maar eens een keer rustig met hem over hebben. Tot dan kan ik er weinig over zeggen.''
Van der Wiel maakte woensdagochtend in alle vroegte (4.45 uur) op zijn twitterpagina bekend dat hij het concert had bezocht. De verdediger plaatste een foto waarop hij samen met de rapper poseerde. Van der Wiel bezocht het concert samen met ploeggenoten Thimothée Atouba, Marvin Zeegelaar en Kenneth Vermeer. (ANP)
09/10/09 10u53
Nee dat kan je gewoon zelf erin doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Best kansloos trouwens die locaties steeds bij de tweets, dat gaat zeker automatisch als je een bepaalde client gebruikt voor mobiele apparaten? (heb zelf geen twitter dus weet het niet).
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Gvanderwiel
I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!
Denk je? Hij zal vast wel business class hebben mogen vliegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en een zware reis naar Australiė maken.
Stoere fotoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Lil Wayne met Ajaxshirt op de pic he.
[ afbeelding ]
Niet gezien, wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Pulu het volgende:
Terug naar van der Wiel, die onlangs ook al een 'spetterend' optreden had in Holland Sport (vanwege plaatsvervangende schaamte heb ik na 1 minuut weggeschakeld),
quote:Lerra on Twitterrrrr!!! Ballinnn', Yeah Dig...
about 21 hours ago from web
http://twitter.com/Lerra_quote:@jdeguz Hou Je Taai Guzzi!! (L) Je weet het, no homo!
tweet van zn vriendinnetjequote:Mijn schatje joa!!! I love him so much.. http://pic.gd/57fe87
2:32 PM Oct 5th from UberTwitter
kan iemand die shit vertalen voor mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:24 schreef MB23 het volgende:
Hehe, Fer nu ook![]()
[..]
[..]
http://twitter.com/Lerra_
edit:
Wijnaldum heeft een zoon?![]()
[..]
tweet van zn vriendinnetje
http://twitter.com/jdeguz/status/4965880139quote:Good Luck To My Boys Today! Soutside Is Gonna Take It All The Way! Rotterdam HOOLIGANS!
Jonathan de Guzman is een HOOLIGAN?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
http://twitter.com/jdeguz/status/4965880139
Wat een sukkel, als ie echt zo'n die-hard Feyenoorder is verlengt ie z'n contract.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
el triestoquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
This person has protected their tweetsquote:
quote:Got me the New Pro evolution Soccer 2010 !!
about 1 hour ago from UberTwitter
Beetje laat, maar ik kreeg sneller gelijk dan ik dacht, thx Greg.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Ritmo het volgende:
Nu is het in de Nederlandse voetballerij nog niet echt fout gegaan, maar zie hoeveel gedoe (en zelfs zeer belangrijke info over rampen en oorlogsgebieden en vermaak) dit medium veroorzaakt van Amerika tot Irak en het is afwachten tot er een keer een verkeerde/zeer onhandige uitspraak wordt overgenomen door de kranten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij twitterde Fer laatst dat hij gedumpt was.
En Wijnaldum schold met kanker, en iemand wees hem daarop, waarop Wijnaldum duidelijk maakte dat hij lomp bedoelt wanneer hij het woord kanker gebruikt...
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Adelante het volgende:
Nog updates, leuke te volgen tweets van niet al te slimme voetballers?
quote:
Maar die lijkt te normaal om van die rare fratsen uit te halen als Blackcard Greg en te verstandig om rare dingen op Twitter te posten. Hij gooit aardig wat berichten op Twitter, maar geen potentiėle relletjes ofzo waardoor de pleuris uitbreekt bij Feyenoordquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |