quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Net op het Sportjournaal.
Gregory van der Wiel zegt bij Oranje af met een 'hersenschudding'.
2 dagen later gaat hij naar een concert van Lil Wayne in de HMH.
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
Die hersenschudding heeft zijn denkvermogen flink aangetast.
Ik denk niet dat hij nog voor Oranje geselecteerd gaat worden.
Misschien zat hij in de p.i.m.p. loungequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Knap hoor (of verschrikkelijk dom) om met een hersenschudding er ook maar aan te denken om naar een concert te gaan.
Het domste van alles, hij maakt er trots melding van op zijn Twitter account incluis plaatje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef kevin6188 het volgende:
Van der Wiel is eerder op de dag gewoon bij Ajax geweest om te trainen. Niks aan de hand. Sportjournaal doet dom.
Inderdaad, en komt ook nog eens bij dat hij het ook weer op zijn twitter zet. Wat een dombo zeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en er is een groot verschil tussen rustig trainen en een zware reis naar Australië maken. Al vind ik het ook niet heel professioneel om dan een concert te bezoeken.
Michels sliep het dichtst bij de uitgang van het spelershotel.quote:'Raar dat Van der Wiel concert bezoekt'
SYNDEY - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal vindt het raar dat Gregory van der Wiel dinsdagavond een concert van de rapper Lil' Wayne in de Heineken Music Hall heeft bezocht.
De rechtsback reisde maandag niet met Oranje naar Australië omdat hij zondag tijdens de uitwedstrijd van Ajax tegen Roda JC (2-2) een hersenschudding had opgelopen.
,,Hij mocht van de clubarts van Ajax niet vliegen'', weet Van Marwijk. ,,Ik ben geen arts, dus wie ben ik om daar iets van te zeggen. Maar het is wel raar dat hij dan wel bij een concert is. Als we terug zijn in Nederland moet ik het er maar eens een keer rustig met hem over hebben. Tot dan kan ik er weinig over zeggen.''
Van der Wiel maakte woensdagochtend in alle vroegte (4.45 uur) op zijn twitterpagina bekend dat hij het concert had bezocht. De verdediger plaatste een foto waarop hij samen met de rapper poseerde. Van der Wiel bezocht het concert samen met ploeggenoten Thimothée Atouba, Marvin Zeegelaar en Kenneth Vermeer. (ANP)
09/10/09 10u53
Nee dat kan je gewoon zelf erin doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Best kansloos trouwens die locaties steeds bij de tweets, dat gaat zeker automatisch als je een bepaalde client gebruikt voor mobiele apparaten? (heb zelf geen twitter dus weet het niet).
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Gvanderwiel
I AM DONE WITH TWTTER, ADIOS!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |