Je bent in de war met China of Noord Koreaquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet eens dat Ajax een Koreaan had. Is Twitter niet afgesloten dan in ZK?
de Italianen op weg naar de halve finale, bedoel je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar ook in Zuid-Korea blokkeren ze geloof ik nog wel eens wat.
Nee, ik wil weten of Dingsdag homo isquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
Kunnen we daar je avonturen van SCH in de dark room lezen ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
quote:@esmeeworld hey alles goed? i really like your new song 'admit it' !
Heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Ritmo het volgende:
Blackcard G gaat Esmee Denters hosselen.
[..]
Ik doel ook niet echt op De Guzman, meer in het algemeen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord niet zo snel zal ingrijpen hoor. Als hij teksten gaat schrijven die Feyenoord mogelijk zouden beschadigen, dan zal er wellicht wel aan gedaan worden. Maar voor wat extreme opvattingen (zolang het niet voetbal gerelateerd is) zal Feyenoord echt niet ingrijpen hoor, spelers zijn ook individuen met rechten.
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:quote:Op woensdag 16 september 2009 07:55 schreef Suijk het volgende:
Clubs leggen spelers wel eens spreekverboden op, benieuwd of dit er ook bij hoort. In principe vertellen ze bijna niks over hun clubs of hun sport, terwijl bijv. Erben Wennemars alleen maar de hele dag door twittert hoeveel hij wel niet traint en wat z'n bloedwaarden zijn enzo.
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef Bjoro het volgende:
deze al geweest ?
http://twitter.com/Moussi2
Moustafa Boussoufa
Die teert op het geld van zn broerquote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:
Vandaag goede afwerkvormen gedaan, liep lekker. Daarna grote partij tegen het 2e, gasten waren kansloos! Gelukkig geen last van hamstring. Na training nog even vrije trappen oefenen.
quote:@thefreeze86 binnen getraind... Ben niet zo moe dus heb wat meer tijd voor twitter
hhmmmmm.....sorry !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |