quote:Op maandag 14 september 2009 13:18 schreef denthemen het volgende:
Jongens, Greg gaat vandaag een nieuwe tatoeage zetten!
Idd. 't Is wel een beetje niveau Greg:quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Mendes da Silva accepteert mensen ondanks z'n slotje.
quote:Ga scribi man morgen gaat de wekker om 0500. Vliegen na Greece. Weltrusten mensen
quote:In de bus onderweg na schiphol. Ben panja man
Alleen is de twitter niet van hem zelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe Zuid-Koreaanse ster van Ajax: http://twitter.com/planet11
Je bent in de war met China of Noord Koreaquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet eens dat Ajax een Koreaan had. Is Twitter niet afgesloten dan in ZK?
de Italianen op weg naar de halve finale, bedoel je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar ook in Zuid-Korea blokkeren ze geloof ik nog wel eens wat.
Nee, ik wil weten of Dingsdag homo isquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
Kunnen we daar je avonturen van SCH in de dark room lezen ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik twitter ook, en ik houd van voetbal. Telt dat ook?
quote:@esmeeworld hey alles goed? i really like your new song 'admit it' !
Heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Ritmo het volgende:
Blackcard G gaat Esmee Denters hosselen.
[..]
Ik doel ook niet echt op De Guzman, meer in het algemeen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord niet zo snel zal ingrijpen hoor. Als hij teksten gaat schrijven die Feyenoord mogelijk zouden beschadigen, dan zal er wellicht wel aan gedaan worden. Maar voor wat extreme opvattingen (zolang het niet voetbal gerelateerd is) zal Feyenoord echt niet ingrijpen hoor, spelers zijn ook individuen met rechten.
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:quote:Op woensdag 16 september 2009 07:55 schreef Suijk het volgende:
Clubs leggen spelers wel eens spreekverboden op, benieuwd of dit er ook bij hoort. In principe vertellen ze bijna niks over hun clubs of hun sport, terwijl bijv. Erben Wennemars alleen maar de hele dag door twittert hoeveel hij wel niet traint en wat z'n bloedwaarden zijn enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |