Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.quote:Op maandag 14 september 2009 14:23 schreef Bjoro het volgende:
deze al geweest ?
http://twitter.com/Moussi2
Moustafa Boussoufa
Die teert op het geld van zn broerquote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad de eerste voetballer nog tegenkomen die Twittert:
Vandaag goede afwerkvormen gedaan, liep lekker. Daarna grote partij tegen het 2e, gasten waren kansloos! Gelukkig geen last van hamstring. Na training nog even vrije trappen oefenen.
quote:@thefreeze86 binnen getraind... Ben niet zo moe dus heb wat meer tijd voor twitter
hhmmmmm.....sorry !quote:Op woensdag 16 september 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dat is de broer van Mbark Boussoufa.
Twitter staat inderdaad vol met onzin berichten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Twitter
Waarom wil iedereen toch zijn hele doen en laten met de wereld delen
Ja, toen straksquote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Roi het volgende:
toen straks?
quote:In de bus terug na nijmegen. Net 3-2 gewonnen van Fc eindje gremma. Eindelijk een x gescoord. http://pic.gd/efd74
1:37 PM Sep 22nd from UberTwitter
quote:
In Zuid-Korea hadden ze al 3G netwerken voor hun mobiele telefoons (gesponsoord door de overheid) terwijl we in Nederland via het kabel/telefoonnetwerk nog niet de helft van die snelheid haalden. Ze gooien daar juist alles open.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar ook in Zuid-Korea blokkeren ze geloof ik nog wel eens wat.
Het is het dichtsbekabelde land ter wereld.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef Stpan het volgende:
[..]
In Zuid-Korea hadden ze al 3G netwerken voor hun mobiele telefoons (gesponsoord door de overheid) terwijl we in Nederland via het kabel/telefoonnetwerk nog niet de helft van die snelheid haalden. Ze gooien daar juist alles open.
Zuid-Korea is een normaal democratisch land, alleen het eten is niet te vreten.
In de Sportweek stond dat hij het te kinderachtig vond...quote:Op woensdag 30 september 2009 09:04 schreef R_B het volgende:
Eliah is gekapt met twitter.
Waarom weet ik ook niet.
Ook leuk dat hij na het "i'm signing off" nog even twee tweets plaatst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:13 schreef Ad_rem het volgende:
Haha wtf Babel en vd Wiel gaan helemaal los op twitter.. Babel plaatst jeugdfoto's van Gregory en Blackcard disst hem dat hij alleen maar op de bank zit![]()
BG: "He been doin this 4 a couple years now, so its noting new! ajax, liverpool, National squad, wich bench wil be the next 1?"
Vervolgens komt Ruktor van GS er nog tussendoor dat vd Wiel gaan slapen. Waarna G vervolgens na 5 minuten "i'm signing off 4 today peeps" reageert
Greg mag zich weer melden bij t bestuur
Greg: Jona hosselt die tickets jwt.quote:@Sinadine hahaha I'm the one and only De Guzman! Moet je ook een shirtje? Kaarten voor de wedstrijd? Zeg het maar
4:01 AM Oct 2nd from UberTwitter in reply to Sinadine
quote:Gregory Nelson - 9 minutes ago
Ey sang ik was net on fire dan doet iedereen of ze slapen omdat ze bang zijn dat de trainer ziet dat ze zo laat nog op zijn :s pfff
Geen idee waar het over gaat maarquote:@rrrodje Heeeeel jammer he! Kaulo Tom Egberts! Hij fuckt me momentje op man!
10:55 AM Oct 4th from UberTwitter in reply to rrrodje
Tom zei dat de assist bij de goal van NEC kwam van Davids, maar dat was eigenlijk die Burgzorgquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vermoed dat dit Burgzorg is van NEC aangezien hij de artiestennaam Priester gebruikt en El Kabir regelmatig tweets naar hem stuurt. http://twitter.com/PriesterBaby
[..]
Geen idee waar het over gaat maar
Ah bedankt. Nou ja dat kan je Tom Egberts niet echt kwalijk nemen, van afstand zijn ze moeilijk uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tom zei dat de assist bij de goal van NEC kwam van Davids, maar dat was eigenlijk die Burgzorg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |