quote:De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
Dus als ik een posting maak, zonder dat er een eigen foto in staat, word hij verwijderd?
Die kans is er ja. Een vraag over een foto, of een correctie op de omschrijving moet kunnen. Maar overloos geouwehoer over of iets nu wel of niet spotwaardig is, postings met een mededeling dat je iets hebt gezien maar er geen foto van hebt, of slowchat, dat word verwijderd.
Lada omdat Alexxxxx Lada-gek is, en BX omdat dat een onwijs zeldzame 4wd-aangedreven BX is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef LockonStratos het volgende:
Mooie spots hoor, wat doen alleen die citroens en lada's in de OP
Alsof dat bijzonder is...
Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:50 schreef KingSizePinda het volgende:
Vandaag in Almelo gespot, helaas geen foto's kunnen maken, 2x Mercedes Benz E-Klasse Coupe, kleur zwart, getinte ramen, met opeenvolgende kentekenplatenWas wel mooi om te zien. Volgens mij waren het directeurswagens van Asito. Kzal zeer soon eens kijken of ik foto's van die dikke bakken kan maken ..
En in Italie een Ferrari 599 GTB Fiorano. Ging te hard om een foto van te maken helaasch ..
quote:Ik heb wel iets bijzonders gezien, maar geen foto.
Leuk voor je. Vertel het in de PTA Slowchat of zo. Maar hier niet.
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lada omdat Alexxxxx Lada-gek is, en BX omdat dat een onwijs zeldzame 4wd-aangedreven BX is?
Zoeen zou ik er ook wel willen hebben...
Puntje van mijn tong.. Triumph?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:39 schreef CybPraetorian het volgende:
Nog een leuke voor Alexxxx: wat-is-dit? Ik heb geen flauw idee...![]()
[ afbeelding ]
een triumph met audi ringen op de kofferbak, of zie ik dat nu verkeerd.quote:
Lagonda LG45:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Maranelloot het volgende:
Afgelopen weekend naar de Ring geweest. Als autogek kijk je je ogen uit daar. Veel Porsches en BMW's uiteraard, maar ook veel ander mooi en bijzonder spul. Een paar van de meest bijzondere auto's die ik gezien heb:
Geen idee, maar erg oud:
[ afbeelding ]
Mooie combo ook met twee maal en RS4quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Maranelloot het volgende:
Geen idee, maar erg oud:
[ afbeelding ]
Je moet daar op de parking bij de ring sowieso erg veel moeite doen om niks bijzonders op de foto te krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooie combo ook met twee maal en RS4
Zeker waar, maar daar is het dan ook de Ring voor hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:26 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Je moet daar op de parking bij de ring sowieso erg veel moeite doen om niks bijzonders op de foto te krijgen
Zie ook mijn album van die dag
al eens in Laren en omstreken geweest?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef fokkerspy het volgende:
ff iets anders: Valt het jullie ook niet op dat je op de buitenlandse wegen (vnl.Duitsland) heel veel aparte auto's ziet ivg met Nederland? Mij wel. Ik vraag me af of dat door ons belastingstelsel komt of dat ze in het buitenland veel meer gepassioneerd zijn over aparte auto's dan in Nederland. Iemand?
Tering wat vet die Mercedesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef CybPraetorian het volgende:
Mooi, maar fake Jaguar XK-R Cabriolet (4 uitlaatjes doen vermoeden een R, maar dat is het dus niet)
[ afbeelding ]
En hier weer voor de klassieker liehebber, ik vind deze trouwens ook mooi, de Mercedes-Benz 300 S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vuurrode Porsche 997 Carrera 4S
[ afbeelding ]
Moet je eens naar het Mercedes museum gaan in Stuttgart, aanrader als je (oude) Mercedessen tof vindtquote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering wat vet die Mercedes![]()
![]()
Ik ben meer van de Amerikanen, maar die oude Mercedessen kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je eens naar het Mercedes museum gaan in Stuttgart, aanrader als je (oude) Mercedessen tof vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |