Oh laat maar je bent een vrouw. Zijn er geen mannen in de coupé met enige ruggengraat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef Afwazig het volgende:
Volgende keer gewoon slaan.
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef Schokbreker het volgende:
Steek d'r gewoon overhoop, dat mag toch tegenwoordig?
1 hersencel per userquote:
Als ze die al hadden is die vast gebroken als ze zijn geplet door de hompen vet van Zeug.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh laat maar je bent een vrouw. Zijn er geen mannen in de coupé met enige ruggengraat?
Ik sluit me bij hem aan. Ik hoop dat dat kansarm sujet morgen geweigerd word in de trein.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Mooi verhaal TSHelaas zijn er individuen die zich nooit aan willen passen aan een ander, want ja: de wereld draait alleen om hun, nietwaar? Dat soort tuig van de richel zou een permanent treinverbod moeten krijgen.. vooral als iemand netjes aan je vraagt of ze even mag zitten.
Ik ben het dus helemaal met TS eens
Doe eens ff normaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
Waar is je klacht + samenvatting, arrogante mesthoop ?
Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
Jij doet dat nooit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Salatrel het volgende:
hoe krijg je het ook voor elkaar om elke keer in dezelfde coupe te zitten dan?
Als je dan iemand voor gek wil zetten, doe het dan goedquote:
BOEHOE KUTHUILIEquote:
Ik heb een buikje, mag ik dan wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik haat dikke mensen (tenzij het door een ziekte komt). Kunnen die vieze varkens niet verplicht worden om binnen te blijven? Het ergste zijn die dikzakken die met het OV-reizen. Snappen dat soort mensen niet dat als je niet genoeg hebt aan 1 zitplaats je écht te dik bent.
Daarom reis ik alleen buiten de spits met het OV. 's Ochtends pak ik liever de auto.
OK, mensen dat ga je niet geloven maar het is een 100% waargebeurd verhaal....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof er geen reet van, ook heel toevallig dat ze dik is.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef neurd het volgende:
[..]
OK, mensen dat ga je niet geloven maar het is een 100% waargebeurd verhaal....
Ik zat namelijk vanochtend in dezelfde trein, aan de linkerkant van het gangpad, 1 stoel voor die uberkwal.![]()
Ook hoorde ik iemand mompelen; 'hey je gaat zeker naar de sociale therapie' oid..![]()
Vooral die 'klap voor je kop' opmerking vond ik bijster intelligent overkomen![]()
Serieus, ik heb veel onaangepaste mensen meegemaakt in de trein, maar die van vanochtend sloeg echt alles... bah wat een zeug...
subklacht: de trein van deventer naar apeldoorn reed ook nog eens niet
subklacht 2: jammer dat dit verhaal al gepost isik stond op het punt om dit zelf eens in de klaagbaak te zetten.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
(waarna de mevrouw met de koffie terecht reageerde dat je nu op moest houden. Ik was er blij om, want ik dacht echt dat je zou gaan slaan en mijn hart roffelde zo ongeveer een hardcore nummer inmiddels.
Natuurlijk, alleen mensen die niet op 1 zitplaats passen moeten binnen blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb een buikje, mag ik dan wel?![]()
wel eens met je reactie, sinds ik een auto heb ga ik het liefst dagelijks met de auto op pad. Ook al is het eigenlijk te duur op dit moment
Wees een vent, en bescherm ons modjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef neurd het volgende:
[..]
OK, mensen dat ga je niet geloven maar het is een 100% waargebeurd verhaal....
Ik zat namelijk vanochtend in dezelfde trein, aan de linkerkant van het gangpad, 1 stoel voor die uberkwal.![]()
Ook hoorde ik iemand mompelen; 'hey je gaat zeker naar de sociale therapie' oid..![]()
Vooral die 'klap voor je kop' opmerking vond ik bijster intelligent overkomen![]()
Serieus, ik heb veel onaangepaste mensen meegemaakt in de trein, maar die van vanochtend sloeg echt alles... bah wat een zeug...
subklacht: de trein van deventer naar apeldoorn reed ook nog eens niet
subklacht 2: jammer dat dit verhaal al gepost isik stond op het punt om dit zelf eens in de klaagbaak te zetten.
Hey!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof er geen reet van, ook heel toevallig dat ze dik is.
zwolle - roosendaal; trein vertrekt in zwolle om 6:48...quote:
Kan je niet een x een foto maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:52 schreef neurd het volgende:
[..]
zwolle - roosendaal; trein vertrekt in zwolle om 6:48...
Wie wil een keertje met die trein mee om de zeug in het echt te aanschouwen?
euh denk het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:18 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Kan je niet een x een foto maken?
Whaaahahahahahahahaaa!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als brildrager heb ik hier wel een goede oplossing voor:bril afzetten (geeft een wat zoekende, suffe blik) met een blinkend mes vaag een appel gaan snijden en dan als je klaar bent nog wat vaag met het mes over je handpalm heen en weer gaan (plat, natuurlijk, je moet jezelf niet snijden) kijk de zeug ondertussen aan
Als ik dat doe, schijn ik er als een absolute seriemoordenaar uit te zien, en durft niemand wat tegen je te zeggen. Niet verzonnen dit, mijn bril was eens op vakantie stuk gegaan, dus ik moest een dag zonder....na de lunch vluchte 1 van de meisjes die naast ons een huisje had, en die ik kennelijk op die manier had aangekeken onder geen voorwaarde meer in mijn buurt komen...
Yep, trein van 6:48 --> roosendaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef devl1nsect het volgende:
Is dat in Zwolle?! Welke trein? Kunnen we de zeug van dicht bij bekijken (alhoewel 6.30 heel vroeg is).
Chapeau voor je verhaal. Goed geschreven
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Wellicht ben je aan de Prednison.
Ik moest meteen aan deze denken:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
mijn hart roffelde zo ongeveer een hardcore nummer inmiddels.
Yup, en vandaag ook, maar ik dus niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:02 schreef neurd het volgende:
[..]
Yep, trein van 6:48 --> roosendaal.
Gisteren zat ze helemaal in het achterste rijtuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |