quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
Waar is je klacht + samenvatting, arrogante mesthoop ?
Jij doet dat nooit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Salatrel het volgende:
hoe krijg je het ook voor elkaar om elke keer in dezelfde coupe te zitten dan?
Als je dan iemand voor gek wil zetten, doe het dan goedquote:
BOEHOE KUTHUILIEquote:
Ik heb een buikje, mag ik dan wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik haat dikke mensen (tenzij het door een ziekte komt). Kunnen die vieze varkens niet verplicht worden om binnen te blijven? Het ergste zijn die dikzakken die met het OV-reizen. Snappen dat soort mensen niet dat als je niet genoeg hebt aan 1 zitplaats je écht te dik bent.
Daarom reis ik alleen buiten de spits met het OV. 's Ochtends pak ik liever de auto.
OK, mensen dat ga je niet geloven maar het is een 100% waargebeurd verhaal....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof er geen reet van, ook heel toevallig dat ze dik is.
Serieus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef neurd het volgende:
[..]
OK, mensen dat ga je niet geloven maar het is een 100% waargebeurd verhaal....
Ik zat namelijk vanochtend in dezelfde trein, aan de linkerkant van het gangpad, 1 stoel voor die uberkwal.![]()
Ook hoorde ik iemand mompelen; 'hey je gaat zeker naar de sociale therapie' oid..![]()
Vooral die 'klap voor je kop' opmerking vond ik bijster intelligent overkomen![]()
Serieus, ik heb veel onaangepaste mensen meegemaakt in de trein, maar die van vanochtend sloeg echt alles... bah wat een zeug...
subklacht: de trein van deventer naar apeldoorn reed ook nog eens niet
subklacht 2: jammer dat dit verhaal al gepost isik stond op het punt om dit zelf eens in de klaagbaak te zetten.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
(waarna de mevrouw met de koffie terecht reageerde dat je nu op moest houden. Ik was er blij om, want ik dacht echt dat je zou gaan slaan en mijn hart roffelde zo ongeveer een hardcore nummer inmiddels.
Natuurlijk, alleen mensen die niet op 1 zitplaats passen moeten binnen blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb een buikje, mag ik dan wel?![]()
wel eens met je reactie, sinds ik een auto heb ga ik het liefst dagelijks met de auto op pad. Ook al is het eigenlijk te duur op dit moment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |