Je heb ze geteld?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef appelsjap het volgende:
ik zie het OVERAL, kijk maar eens op hyves en je vindt 37327 foto;s
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Seam het volgende:
Lijkt ze op die foto nou zo dik of ze is dat ook echt ?
ieee, ze is idd fat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Seam het volgende:
Lijkt ze op die foto nou zo dik of ze is dat ook echt ?
Zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef ThaOMG het volgende:
Wat nog erger is , de inkijk wegpainten
Dit zijn allemaal Fok users toch?quote:
Dat snap ik nog wel.. een beetje censureren kan nog wel (oke, ik snap dan wel niet waarom ze dan überhaupt zo'n foto dan maken, maargoed), maar waarom op de mond?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef ThaOMG het volgende:
Wat nog erger is , de inkijk wegpainten
Joah.quote:
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak slettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij valt op alternatieve 'meisjes', type Pinkpop-bezoekster?
Beetje makkelijk dan ja, de meeste lekkere wijven zitten toch niet op Fok.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak sletten
Ik zie ook veel mensen op hyves, zelfs veel bekenden met van die weggesoepte mondjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Beetje makkelijk dan ja, de meeste lekkere wijven zitten toch niet op Fok.
Niet trouwens niet weg dat je klacht terecht is, hoewel zulke scene/alternatieve/indie meiden soms best lekker kunnen zijn.
Echt waarquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik zie ook veel mensen op hyves, zelfs veel bekenden met van die weggesoepte mondjes.
Kloon van Rosbief dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak sletten
Damn,quote:
Heeft ze nou een riem hard aangesnoerd om die jetsers nog enigszins omhoog te houden?quote:
hee, die komt uit het breezah topicquote:
maakt niet uit , het is iigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ze nou een riem hard aangesnoerd om die jetsers nog enigszins omhoog te houden?
Nee , van een muay-toy topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hee, die komt uit het breezah topic
van 2 jaar geleden
Kijk eens in de OP.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
Nog nooit gezien dit. Doe gewoon een picca posten waar het gebeurt.
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.quote:
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Verkapt Allure bash topic. Wil alleen niet echt vlotten, he appelsjapje.
Ehm, nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Geef me een samenvatting?
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.
Allure?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.
Ja giev bewijs. Ik zit vaak genoeg op Hyves maar dit zie ik dus nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.
Wsl omdat ie nog in het geheugen van je PC staat. Ik zie niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.
ja had m al gemirroredquote:
1 min.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.
Nee, zoek maar op hyves. Vooral 15 jarige zijn er goed inquote:
Ja daarom juist. Zelfs bij 14/15/16 jarigen heb ik het nog nooit gezien. Maar misschien doen ze dat gewoon niet in Frieslandquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, zoek maar op hyves. Vooral 15 jarige zijn er goed in
Ach, jij kan naar de stad gaan en WEL scoren. Die jongens (waarschijnlijk) niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.
Moet zeggen dat ik het nog nooit gezien had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Nou goed, ik had wel gehoopt dat hier meer voorbeelden zouden komen, aangezien zo ontzettend veel vrouwen dit zouden doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
Waarom heb jij het gedaan dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Nou goed, ik had wel gehoopt dat hier meer voorbeelden zouden komen, aangezien zo ontzettend veel vrouwen dit zouden doen?
Anders vertel je even waarom je het doet, sletje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het nog nooit gezien had.
Waarom had je dat eigenlijk weg gepaint?Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je hebt wel een geil gezichtje schat, dat maakt een hoop goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.
Oh, dat verklaart een boel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.
Jij hebt hem zeker nog nooit erin mogen hangen? Als je daar al warm van looptquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ach je hebt wel een geil gezichtje schat, dat maakt een hoop goed
Doe even normaal joh, loser.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een boel.
En blijkbaar ben je oh zo onzeker om al je fotos weg te halen. Makeup sletje.
Zeg dan gewoon waarom je het doetquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Zet ze dan gewoon NIET online, als je er aan moet paintenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dus alleen bekenden van je doen het? Ik dacht dat het een wijdverspreid fenomeen was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.
Ik ben heel onzeker ja. Ik draag ook kilo's make-up.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je daar niet warm van wordt ben je homoquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker nog nooit erin mogen hangen? Als je daar al warm van loopt
Je hoort me te bashen. Even meedoen met de restquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als je daar niet warm van wordt ben je homo
Dus je wilt het ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoort me te bashen. Even meedoen met de rest.
Zéér wijdverspreid...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus alleen bekenden van je doen het? Ik dacht dat het een wijdverspreid fenomeen was.
Nog een stuk of 37325 te gaan TSquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef appelsjap het volgende:
37327 foto;s van vrouwen die hun mond wegpainten
Afgezien van de getekende snor danquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef Myraela het volgende:
Wat een bullshit is dit.
Ik zou niet weten waarom je haar op die foto zou moeten bashen.
Ik ben gefrustreerd? Heb je jouw reacties in mn fobo gezien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben heel onzeker ja. Ik draag ook kilo's make-up.
Jij bent blijkbaar net gedumpt door een 14 jarig breezer hoertje, anders reageer je niet zo gefrustreerd op iemand die je niet eens kent.
quote:Op 17-08-2009 18:33 schreef Allure_
[..]
OMDAT JIJ ANDERS JEALOUS OP MIJN SEXY MOUSTACHE ZOU WORDEN, GEK.
quote:
En dan al mijn reacties in jouw fobo weghalen. Onzeker sletje.quote:
Mijn pm inbox is vol en ze durft niet meer te reply-en als ik in haar fobo reageer. En daarom verwijdert ze alles in dr fobo maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hmm volgens mij is dat gewoon een vete tussen appelsjap en allure en is het geen KLB topic waardig.
Ga pm'n:)
De eerste 2 zijn niet gefrustreerd. De 3e wel, ja. Omdat jij me om niks loopt af te kankeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd? Heb je jouw reacties in mn fobo gezien?
[..]
[..]
[..]
En dan al mijn reacties in jouw fobo weghalen. Onzeker sletje.
Jij bent hier het kind hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn niet gefrustreerd. De 3e wel, ja. Omdat jij me om niks loopt af te kankeren.
En ik verwijder je reacties, omdat ik geen zielige kinderen in m'n fotoboek hoef.
Oh, want alleen kinderen openen een topic?quote:
Dit is trouwens wel een vrij trieste postquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, want alleen kinderen openen een topic?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Appelsjap, als dit geen neuken word
QFTquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef appelsjap het volgende:
En oja, je hoeft niet al je fotos weg te halen hoor, heb nooit gezegd dat je lelijk was. Integendeel.
Maar ga niet zo dom je mond wegpainten.
Ongevraagd foto's van een user in een topic plaatsen, echt volwassen joh.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, want alleen kinderen openen een topic?
quote:
Weet dat meisje in je UI uberhaupt dat ze je UI is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:
Het ongewenst plaatsen van foto's mag niet ts.
Er zit copyright op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:
Nee, dat zijn de regels waaraan je je moet houden als je je als user hebt geregistreerd, slome.quote:
Waar staat dat in het reglement?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:
Jup, heb persoonlijk toestemming van haar, jij ook van het meisje waar jij het over hebt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Weet dat meisje in je UI uberhaupt dat ze je UI is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is Lamon!
Ik wil een betoog over dat dit echt niet kan en Allure beschermd moet worden enzo
Het is gewoon een foto op de fokservers, eentje die overal op de site gepost kan worden aangezien het op één netwerk van servers staat. Het wordt nergens anders gepost, alleen doorgelinkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels waaraan je je moet houden als je je als user hebt geregistreerd, slome.
Quote dat stukje van de forumregels eens voor me, liefquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels waaraan je je moet houden als je je als user hebt geregistreerd, slome.
Neuh, ik doe alleen aan goedmaakseks.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef Myraela het volgende:
Genoeg gebitcht, geef elkaar een handje en weer vriendjes zijn.
Hij zal wss wel weer een filmpje maken in zijn goedkope keuken dat je geen pics van chimeids moet posten op het forum van fokquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waar is Lamon!
Ik wil een betoog over dat dit echt niet kan en Allure beschermd moet worden enzo
Dat FOK! conform de wet moet handelen is je even ontgaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar staat dat in het reglement?
Maar:quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Mag niet ts bashenquote:Beledigen van de topicstarter
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen kunnen uiteraard conform de algemene policy verwijderd worden.
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten,quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Quote dat stukje van de forumregels eens voor me, lief
Dat dus!quote:
Hahahahaha , geef me EEN KLB topic waar TS niet word bashedquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:25 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Allure, ik lees overigens wel dit in de KLB regels:
[..]
Mag niet ts bashen
Inclusief bovenstaande post lijkt me dat Allure_ uitgepraat is
ja in de Forum Wet Art. 32423 van Strafrecht zekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat FOK! conform de wet moet handelen is je even ontgaan?
Bewijs maar eens dat er copyright op zit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
En met plaatsen van die foto's in een openbaar fobo is die hele auteursrechten-kwestie toch wat anders dan wanneer jij een professionele fotograaf bent die geld voor z'n foto's vraagt en TS dat ff zo van je site ript voor nopquote:Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Meisje, dat is allemaal leuk en aardig, maar:quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
gast, ga anders zelf even moeite doen. Ik heb nu 2 fotos gepost, das genoeg. -.-quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef leRomein het volgende:
De eerste twee foto's hebben mij niet van het gelijk van de klager overtuigd, dus TS; kom maar op met de andere voorbeelden!
Van mij was gewoon waarheid, maar als jij denkt dat je aantrekkelijk bent.... TOPPIE!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoort me te bashen. Even meedoen met de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |