De eerste 2 zijn niet gefrustreerd. De 3e wel, ja. Omdat jij me om niks loopt af te kankeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd? Heb je jouw reacties in mn fobo gezien?
[..]
[..]
[..]
En dan al mijn reacties in jouw fobo weghalen. Onzeker sletje.
Jij bent hier het kind hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn niet gefrustreerd. De 3e wel, ja. Omdat jij me om niks loopt af te kankeren.
En ik verwijder je reacties, omdat ik geen zielige kinderen in m'n fotoboek hoef.
Oh, want alleen kinderen openen een topic?quote:
Dit is trouwens wel een vrij trieste postquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, want alleen kinderen openen een topic?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Appelsjap, als dit geen neuken word
QFTquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef appelsjap het volgende:
En oja, je hoeft niet al je fotos weg te halen hoor, heb nooit gezegd dat je lelijk was. Integendeel.
Maar ga niet zo dom je mond wegpainten.
Ongevraagd foto's van een user in een topic plaatsen, echt volwassen joh.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, want alleen kinderen openen een topic?
quote:
Weet dat meisje in je UI uberhaupt dat ze je UI is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:
Het ongewenst plaatsen van foto's mag niet ts.
Er zit copyright op?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:
Het ongewenst plaatsen van foto's mag niet ts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |