Moet zeggen dat ik het nog nooit gezien had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Nou goed, ik had wel gehoopt dat hier meer voorbeelden zouden komen, aangezien zo ontzettend veel vrouwen dit zouden doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished

Waarom heb jij het gedaan dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Nou goed, ik had wel gehoopt dat hier meer voorbeelden zouden komen, aangezien zo ontzettend veel vrouwen dit zouden doen?

Anders vertel je even waarom je het doet, sletje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:

quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het nog nooit gezien had.
Waarom had je dat eigenlijk weg gepaint?Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ach je hebt wel een geil gezichtje schat, dat maakt een hoop goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.

Oh, dat verklaart een boel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat er vet ophopingen onder m'n neus zitten. Plus een turkse snor.

Jij hebt hem zeker nog nooit erin mogen hangen? Als je daar al warm van looptquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ach je hebt wel een geil gezichtje schat, dat maakt een hoop goed

Doe even normaal joh, loser.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een boel.
En blijkbaar ben je oh zo onzeker om al je fotos weg te halen. Makeup sletje.

Zeg dan gewoon waarom je het doetquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:

Zet ze dan gewoon NIET online, als je er aan moet paintenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]

Dus alleen bekenden van je doen het? Ik dacht dat het een wijdverspreid fenomeen was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.

Ik ben heel onzeker ja. Ik draag ook kilo's make-up.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]

Als je daar niet warm van wordt ben je homoquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker nog nooit erin mogen hangen? Als je daar al warm van loopt

Je hoort me te bashen. Even meedoen met de restquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Als je daar niet warm van wordt ben je homo

Dus je wilt het ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoort me te bashen. Even meedoen met de rest.

Zéér wijdverspreid...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus alleen bekenden van je doen het? Ik dacht dat het een wijdverspreid fenomeen was.
Nog een stuk of 37325 te gaan TSquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef appelsjap het volgende:
37327 foto;s van vrouwen die hun mond wegpainten

Afgezien van de getekende snor danquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef Myraela het volgende:
Wat een bullshit is dit.
Ik zou niet weten waarom je haar op die foto zou moeten bashen.

Ik ben gefrustreerd? Heb je jouw reacties in mn fobo gezien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben heel onzeker ja. Ik draag ook kilo's make-up.
Jij bent blijkbaar net gedumpt door een 14 jarig breezer hoertje, anders reageer je niet zo gefrustreerd op iemand die je niet eens kent.
quote:Op 17-08-2009 18:33 schreef Allure_
[..]
OMDAT JIJ ANDERS JEALOUS OP MIJN SEXY MOUSTACHE ZOU WORDEN, GEK.
quote:
En dan al mijn reacties in jouw fobo weghalen. Onzeker sletje.quote:

Mijn pm inbox is vol en ze durft niet meer te reply-en als ik in haar fobo reageer. En daarom verwijdert ze alles in dr fobo maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hmm volgens mij is dat gewoon een vete tussen appelsjap en allure en is het geen KLB topic waardig.
Ga pm'n:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |