Weet ik niet, als hij praat gaat ie automatisch op mute.quote:
Idd. Co is een man met een mening, een visie en kan die goed onderbouwen. Waterreus zit maar dom te blaten over van alles en nog wat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
''Wil dichtbij huis voetballen''quote:
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.quote:
Ja maar niemand kan Van der Gijp overtreffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Rucebo het volgende:
Pats Boem Afgelopen. Blijft stukken minder dan VI....
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Stekelenburg een hekel heeft aan Doedelzak.²
die muziek erbij maakte het compleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die Atteveld en Janssen compilatie was mooi eerder in de uitzending.
Kijk dit verhaal was mij niet bekend. Smerige naaistreek inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
''Wil dichtbij huis voetballen''
''Heracles mooie club''
...Mondeling akkoord...
Slot naar Sparta.
''Blind had prachtig verhaal, staan mooie dingen te gebeuren in de toekomst''
Waterreus is een held maar voegt inderdaad weinig toe aan het programmaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
Bouma, mits hij weer 100% fit wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.
Zou niet weten wie er in de buurt komt. Bouhla in vorm misschien maar dan houdt het ook op.
quote:
Beetje provinciaals tegenwicht voor die zonnebankhomo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
Dat die Youri Mulder en Ronald Waterreus nog op tv mogen verbaast me elke keer weer.
dat dat zo is zegt genoeg. Als we fatsoenlijke verdedigers hadden gehad zouden we om de prijzen mee kunnen doen.......quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.
Zou niet weten wie er in de buurt komt. Bouhla in vorm misschien maar dan houdt het ook op.
Mathijssen is in de wereld subtop. Iets wat de andere verdedigers in Nederland niet eens zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dat zo is zegt genoeg. Als we fatsoenlijke verdedigers hadden gehad zouden we om de prijzen mee kunnen doen.......
Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Eerlijk is eerlijk, eindelijk een goede uitzending van SV.
Co voegt enorm veel toe, al moet hij anderen ook wel wat spreektijd gunnen.
Zei ie dat serieus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jack denkt dat Makaay een optie is voor Ajax
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.²
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.²
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En maakte ik hier nu uit op dat Co ooit coach is geweest van AZ?
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.quote:
Ik zie Ajax ook als nr 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.
Mja, inhoud zou leuk zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Beetje provinciaals tegenwicht voor die zonnebankhomo.
Klopt, maar Twente en AZ ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.
Nee toch? Dat was toch Louis van Gaal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Best een aardige uitzending. En maakte ik hier nu uit op dat Co ooit coach is geweest van AZ?
Rtlgemist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef RijstNatie het volgende:
kan je deze afleveringen ergens terug kijken op internet?
kan ze niet vinden
dat geld alleen voor rtl programma'squote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:04 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat geld alleen voor rtl programma's
studio voetbal is op Nederland 1
Moet er niet aan denken, stop dat maar in een overzicht ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
Co met zijn lijstje.
En inderdaad, dingen als 'de steekpass van de week' lijken mij best leuk. Vooral ook omdat een geniale steekpass ongeveer de definitie van mooi voetbal is.
Is voor mij zeker een serieuze titelkandidaat. Het zal gaan tussen PSV, Ajax, AZ en Twente. Denk zelfs dat AZ licht favoriet is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
Ik vraag me toch serieus af waarom de huidige kampioen zelden als titelkandidaat wordt genoemd. Toen PSV vier jaar op rij kampioen werd dacht iedereen ook altijd dat PSV slecht zou gaan presteren, blabla. Nu ook, de enige twee titelkandidaten lijken wel PSV en Ajax, terwijl voor mij de voornaamste titelkandidaat AZ is hoor. Op ruime afstand. Dan pas komen Ajax en PSV.
zou wel moeten kunnen maar geen idee hoe. Via uitzending gemist kan ik alleen die van 2008 terugvinden en via de nos player kan ik niet browsen naar oudere datums en zie ik alleen programmas van vandaag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef RijstNatie het volgende:
kan je deze afleveringen ergens terug kijken op internet?
kan ze niet vinden
dat is idd het geval, heb ook al eens lopen zoeken maar ze komen niet online te staan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
IK had begrepen dat het ivm de voetbalrechten niet online komt te staan
Wel goed zoeken heh?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef reconnect het volgende:
[..]
dat is idd het geval, heb ook al eens lopen zoeken maar ze komen niet online te staan.
Ja de lange bal spelen is inderdaad echt moeilijk. Youriquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef MaxPower het volgende:
Youri lijkt wel contractueel verplicht een andere mening te moeten verkondigen. Co komt met een goed onderbouwd verhaal over goed voetbal. Youri: "Misschien vind ik een lange bal naar voren waar op goed geluk een doelpunt uit valt wel goed voetbal!".
Nee Youri, jij komt er wel als trainer.![]()
![]()
Later zei hij: ''Dat wil niet zeggen dat ik ook echt van lange ballen hou''.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef MaxPower het volgende:
Youri lijkt wel contractueel verplicht een andere mening te moeten verkondigen. Co komt met een goed onderbouwd verhaal over goed voetbal. Youri: "Misschien vind ik een lange bal naar voren waar op goed geluk een doelpunt uit valt wel goed voetbal!".
Nee Youri, jij komt er wel als trainer.![]()
![]()
Ja, vandaar dat ik denk dat hij contractueel verplicht is een andere mening te moeten verkondigen. Alleen doet hij dat niet erg slim.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Later zei hij: ''Dat wil niet zeggen dat ik ook echt van lange ballen hou''.
Die van Honda bij de goal van Calabroquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
Co met zijn lijstje.
En inderdaad, dingen als 'de steekpass van de week' lijken mij best leuk. Vooral ook omdat een geniale steekpass ongeveer de definitie van mooi voetbal is.
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Co is een baas
Eindelijk een man met visie, inhoud en een grote bek.
Voor het eerst dat Studio Voetbal van mij een voldoende krijgt, al blijft het een zesje. Ik zou hem wel eens samen willen zien met Ton Boot. Zou een mooie college worden
Als conversatieleider moet je ook eigenlijk niet opmerkbaar aanwezig zijn. Je stelt de juiste vragen, stuurt indien ze afdwalen en meer ook niet. Je moet juist de gasten aan het woord laten. Dus prima. Vind het toch niet boeiend wat Jack te melden heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.
Mooi klote vond het al zo vreemd dat ik het niet kon vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
Ah dus tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:12 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Wel goed zoeken heh?![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/8/10/index_av.html
Druk je vanmiddag of morgen op 17 augustus op de kalender en dan staat Studio Voetbal van 16 augustus er best wel tussen.
Klik anders op 10 augustus, daar staat die van 9 augustus in ieder geval op.
Laat ik nou net niet geinteresseerd zijn in Jack z'n meningquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.
Nee, ze knippen de voetbalfragmenten er alleen uit... Ze zijn wel verdomd laat met het online zetten van afleveringenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
ambtenaren bij de NOS hé. Bij RTL staat het direct naar de uitzending onlinequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, ze knippen de voetbalfragmenten er alleen uit... Ze zijn wel verdomd laat met het online zetten van afleveringen
En omdat ie een trainingspak en een petje draagt, daar kraait ook geen haan meer naar als hij Ajax eventueel kampioen weet te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef thewishmaster het volgende:
Co sprak zichzelf behoorlijk tegen in de uitzending. Ajax heeft volgens hem niet meer de kwaliteit om aanvallend te spelen (ben ik het mee eens), maar vervolgens kraakt hij Martin Jol af omdat die te defensief zou denken.
Dat sloeg inderdaad ook nergens op. Al loopt Jol in een Australian broek en op Nike air max rond, als hij zich daar lekker bij voelt en gewoon presteert moet hij dat lekker zelf weten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En omdat ie een trainingspak en een petje draagt, daar kraait ook geen haan meer naar als hij Ajax eventueel kampioen weet te maken.
Wat ik er van begreep is dat trainers dat een paar jaar geleden niet zelf mochten beslissen bij Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:35 schreef thewishmaster het volgende:
Dat sloeg inderdaad ook nergens op. Al loopt Jol in een Australian broek en op Nike air max rond, als hij zich daar lekker bij voelt en gewoon presteert moet hij dat lekker zelf weten.
Thanksquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:33 schreef Morendo het volgende:
Directe link, trouwens:
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-554619/studio-voetbal-16-augustus
Volgens mij zei Co snoepjequote:Op maandag 24 augustus 2009 01:54 schreef Kopbal het volgende:
Die rubriek snoepje van de week, terwijl Co het had over een snoekje
Die chick was welEn dat voor een Fries.
Dan heb ik hem tot 2x toe verkeerd verstaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:59 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Co zei zeker snoepje. En hij heeft al zo'n reputatie op dat gebied.
Nee, wat mij opviel was dat Jack e-n-o-r-m uitgeblust presenteerde, geen sprankje vreugde, en dat het vaker 5 seconden ofzo duurde eer er een antwoord van iemand kwam.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:58 schreef Jojoortje het volgende:
Is het de moeite waard om de herhaling te kijken morgen?
Neen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef BoerBert het volgende:
Was inderdaad weer vrij saai. En was er echt geen betere steekbal dan die van Koc?
Die van NAC was sowieso al beter, want daar werd uit gescoord.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef BoerBert het volgende:
Was inderdaad weer vrij saai. En was er echt geen betere steekbal dan die van Koc?
Toch moest ik lachen. Die gezichten van die Japanners, pricelessquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:48 schreef Palmboom313 het volgende:
toyota suzuki was wel tenekromend slecht
Ja he, maar als je zag hoe ze reageerden toen Honda die handtekening gaf... Die lui zijn zo snel geraakt door ietsquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Toch moest ik lachen. Die gezichten van die Japanners, priceless
idd te triest niet te gelovenquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:48 schreef Palmboom313 het volgende:
toyota suzuki was wel tenekromend slecht
Inderdaad. Vrij simpel balletje waar niet eens uit werd gescoord.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef BoerBert het volgende:
Niet elke bal naar voren is een steekbal. V Persie op Ramsey was wel een mooie, maar die van SV moest natuurlijk uit de eredivisie komen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Die van NAC was sowieso al beter, want daar werd uit gescoord.
Heb die bal net nog even terruggezien, en dat is inderdaad niet echt een steekbalquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Niet elke bal naar voren is een steekbal. V Persie op Ramsey was wel een mooie, maar die van SV moest natuurlijk uit de eredivisie komen.
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Staat het al op internet?
Van NOSTT 316quote:Ergernissen Paul van Kilsdonk uit Amsterdam: "Zondag keek ik weer Studio Voetbal en ik ergerde me weer bijzonder aan Ronald Waterreus, die meerdere malen per uitzending zegt: 'We hebben het al vaker gezegd hier aan tafel',
of: 'dat ben ik helemaal met Hugo eens',
of: 'we kunnen er lang of kort over
discussiėren maar...'.
De man valt alleen maar in herhalingen. Ik kan net zo goed een aflevering kijken van een week geleden, dan hoor ik Waterreus exact hetzelfde zeggen! "
quote:
Wat wil je dan? Een herhaling van de 19.00 uur uitzending? Of tactische besprekingen met cirkeltjes en pijltjes in de Jan van Halst-stijl?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef BluesRebel het volgende:
Jullie weten toch wel dat het allang al op studiosport.nl staat en niet op uitzendinggemist?
Ik heb ook even gekeken en TERINGGG wat een kutprogramma![]()
Daarom haat ik gasten dus.. het ging de hele tijd over NAC. Hebben ze eindelijk weer de Eredivisiebeelden en doen ze er nog geen flikker mee.. behalve scheidsrechters voor schut zetten.
Youri en Waterkneus weer met hun onzin gelulAlsof mensen echt voetbal volgen voor de keepers.. elke 5 minuten moet hij weer zeggen 'die had ie moeten houden'.
Nee maar ze moeten over voetbal in t algemeen praten net als bij VI. Niet één onderwerp of onbelangrijke onzin. Bespreek meer clubs. Ik zou t helemaal mooi vinden als ze buitenlandse competities zouden bespreken maar dat doet niemand helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een herhaling van de 19.00 uur uitzending? Of tactische besprekingen met cirkeltjes en pijltjes in de Jan van Halst-stijl?
Tuurlijk zijn ze belangrijk maar ik wil niet bij elke keeper die in beeld komt van Waterreus horen 'die had ie moeten hebben.' 1 keeper beoordelen is meer dan genoeg in een uitzending.quote:Keepers zijn best belangrijk, Ajax vorig jaar met de strijd tussen Vermeer/Stekelenburg, Feijenoord met een af en toe matige Timmer en dit jaar met een 40-jarige Van Dijk die nog geen goal tegen heeft gekregen en mbt PSV is er best wat te melden over Isaksson. En ook ADO Den Haag en Heerenveen hebben wat keepersproblemen gehad. En 't is trouwens niet zo dat Waterreus het alleen over keepers heeft.
Als je de beelden hebt, en je gebruikt ze alleen maar om ellebogen 12x in slow motion te laten zien, of het beeld 7x stil zetten om aan te tonen dat iemand op 3 centimeter na toch geen buitenspel stond (dus weer scheidsrechtertje pesten)... dan misbruik je alleen maar beelden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Loohcs het volgende:
Wat wil je dan? Een herhaling van de 19.00 uur uitzending? Of tactische besprekingen met cirkeltjes en pijltjes in de Jan van Halst-stijl?
En om wat slap met Jack te ouwehoeren...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Blawh het volgende:
Gadverdamme, die zit er echt alleen maar voor zichzelf.
Eigenlijk moet er nog een goed glas whisky bij en een sigaar, dan zijn ze helemaal tevredenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
En om wat slap met Jack te ouwehoeren...
Dat zou ik ideaal vinden. Ruim de tijd nemen voor een inhoudelijke tactische analyse. Beetje zoals bij Match Of The Day, maar dan wat uitgebreider.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Loohcs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Als je de beelden hebt, en je gebruikt ze alleen maar om ellebogen 12x in slow motion te laten zien, of het beeld 7x stil zetten om aan te tonen dat iemand op 3 centimeter na toch geen buitenspel stond (dus weer scheidsrechtertje pesten)... dan misbruik je alleen maar beelden.
Van der Gijp laat naast beroerde momenten ook mooie dingen zien (die Studio Sport naliet om uit te zenden, van Honda bijvoorbeeld).
dank je voor meldenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:53 schreef Palmboom313 het volgende:
22:25 al
Kijken of Wijnaldum nog wordt geruild met Didulica voor dinsdag 18.00quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef De_Hypotheker het volgende:
Vast met heet transfernieuws van Jack.
reclame jetztquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef alors het volgende:
het is nog niet begonnen? nog niet eens reclame zelfs?
quote:
Kan dr niet echt om lachen inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:42 schreef Zero2Nine het volgende:
wat een humor zeg bij dat overzicht.
A la Leo Driessen. 'Humor'...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:42 schreef Zero2Nine het volgende:
wat een humor zeg bij dat overzicht.
Jan van Dijk zei dat Honda klaar is met al die aandacht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef Doopy-X- het volgende:Die trainer van VVV gaat nu opeens zitten zeuren over de persaandacht nadat ie 3 weken geleden een uur lang klaar heeft zitten komen bij Studio Voetbal?
Dan moet Honda zijn trainer maar goed voor bedanken dan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jan van Dijk zei dat Honda klaar is met al die aandacht.
Dan hoop ik niet voor 'm dat hij ooit bij Barca komt te spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jan van Dijk zei dat Honda klaar is met al die aandacht.
Ehm Honda wou geen interview meer geven. Jan van Dijk wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef NoizEkick het volgende:
Die Van Dijk ook echt.
Eerst overal reclame maken voor Honda, en dan huilen dat 'ie veel aandacht van de pers krijgt.
Ik zie hem ook niet graag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Kopbal het volgende:
Jan van Dijk hoor ik niet graag praten.
Daar denken ze in het tukkertopic anders over, daar wordt alleen maar gezeken op Luingequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twente heeft geen minuut gevoetbald vandaag.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Waterreus hoor ik niet graag praten.![]()
²
Zekers en jullie Van Dijk er niet op aan kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dan moet Honda zijn trainer maar goed voor bedanken dan!
Inderdaad. Eigen schuld dat Twente nog een doelpunt kon maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
Zo zonde dat je voor rust niet met 3-0 voorstaat.
was echt een kutgoalquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigen schuld dat Twente nog een doelpunt kon maken.
Vooral frustrerend omdat Van Dijk gewoon een vingertopje tekort kwamquote:
De Wijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Haarscherpe analyse weer van Co. De Dahl moet inderdaad jongens als Fer en Wijnaldum bijsturen.![]()
²
En Cisse een speler met scorend vermogen noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef cultheld het volgende:
Adriaanse. Fer geen talent vinden en dan de overschatte Ruiz de hemel inprijzen
.
Precies, eerste helft veel te veel met je krachten gesmeten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet echt per se een domme wissel, Feyenoord zat er gewoon helemaal doorheen.
Mja aan de andere kant, er zijn Engelse ploegen die elke wedstrijd zoveel meters afleggen. Zo vroeg in het seizoen, zonder Europees programma, moet je dit gewoon aankunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Precies, eerste helft veel te veel met je krachten gesmeten.
Valt wel mee, als je geen doelpunt maakt wordt het gewoon vermoeiend om het heft in handen te houden. Als Feyenoord voor rust 1-0 had gemaakt had Feyenoord ongetwijfeld een betere tweede helft gespeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Precies, eerste helft veel te veel met je krachten gesmeten.
Ja of Twente tactiek omgegooid en meer druk gezet. Allemaal gissen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je geen doelpunt maakt wordt het gewoon vermoeiend om het heft in handen te houden. Als Feyenoord voor rust 1-0 had gemaakt had Feyenoord ongetwijfeld een betere tweede helft gespeeld.
Dus dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Toad het volgende:
Co zit in de verkeerde studio. Zomergasten is een deur verder.
Jack is de 'voorzitter', die zou dit moeten leiden. Co kun je het moeilijk verwijten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef Toad het volgende:
Co zit in de verkeerde studio. Zomergasten is een deur verder.
Inderdaad, was bij Roda-uit bij ons ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:06 schreef Jasza het volgende:
Ik weet vorig jaar nog dat Luinge stretch oefeningen ging doen voor het uitvak en het applaus en het gefluit geweldig vond
Gewoon een mooie vent, heeft tenminste humorquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad, was bij Roda-uit bij ons ook.
Als ze consequent zijn geven ze zowel McClaren en Perez inderdaad een schorsing. Maar de KNVB en consequent gaat niet samen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:07 schreef Kopbal het volgende:
Perez moet hiervoor gewoon 3 wedstrijden schorsing krijgen.
Die penalty word 9 van de 10x niet gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Kopbal het volgende:
Youri, HOU JE MOND.
Is een pingel, zal alleen heel vaak niet gegeven wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef Merkie het volgende:
Is toch gewoon een penalty, geen twijfel over mogelijk. Als je zo bang bent voor je gezicht moet je maar je rug naar de bal toedraaien.
Het valt zo erg opquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Youri is echt te bevooroordeeld als het om Twente gaat
Ja, dat is dan een fout van de scheidsrechters die hem niet geven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is een pingel, zal alleen heel vaak niet gegeven worden
Zoals ik al in het tukkerstopic had gemeld (voordat ie ge-edit werd), 1-1 in de Kuip is toch niet zo slecht voor een provincieclubje als Twente?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:10 schreef TC03 het volgende:
Kan de Twentse huilbrigade a.u.b. iets anders gaan doen?
Triest gedrag inderdaad. Als je met bier wilt gooien, ga je maar naar een concert van Normaal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Die gasten die bier gooien naar McClaren.Stinkende tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |