Weet ik niet, als hij praat gaat ie automatisch op mute.quote:
Idd. Co is een man met een mening, een visie en kan die goed onderbouwen. Waterreus zit maar dom te blaten over van alles en nog wat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
''Wil dichtbij huis voetballen''quote:
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.quote:
Ja maar niemand kan Van der Gijp overtreffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Rucebo het volgende:
Pats Boem Afgelopen. Blijft stukken minder dan VI....
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Stekelenburg een hekel heeft aan Doedelzak.²
die muziek erbij maakte het compleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die Atteveld en Janssen compilatie was mooi eerder in de uitzending.
Kijk dit verhaal was mij niet bekend. Smerige naaistreek inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
''Wil dichtbij huis voetballen''
''Heracles mooie club''
...Mondeling akkoord...
Slot naar Sparta.
''Blind had prachtig verhaal, staan mooie dingen te gebeuren in de toekomst''
Waterreus is een held maar voegt inderdaad weinig toe aan het programmaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
Bouma, mits hij weer 100% fit wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.
Zou niet weten wie er in de buurt komt. Bouhla in vorm misschien maar dan houdt het ook op.
quote:
Beetje provinciaals tegenwicht voor die zonnebankhomo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
Dat die Youri Mulder en Ronald Waterreus nog op tv mogen verbaast me elke keer weer.
dat dat zo is zegt genoeg. Als we fatsoenlijke verdedigers hadden gehad zouden we om de prijzen mee kunnen doen.......quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.
Zou niet weten wie er in de buurt komt. Bouhla in vorm misschien maar dan houdt het ook op.
Mathijssen is in de wereld subtop. Iets wat de andere verdedigers in Nederland niet eens zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dat zo is zegt genoeg. Als we fatsoenlijke verdedigers hadden gehad zouden we om de prijzen mee kunnen doen.......
Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Eerlijk is eerlijk, eindelijk een goede uitzending van SV.
Co voegt enorm veel toe, al moet hij anderen ook wel wat spreektijd gunnen.
Zei ie dat serieus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jack denkt dat Makaay een optie is voor Ajax
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.²
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar zijn neus zag er wat romig en rose uit, ik denk dat hij weer van de fles gesnoept heeft.²
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En maakte ik hier nu uit op dat Co ooit coach is geweest van AZ?
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.quote:
Ik zie Ajax ook als nr 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.
Mja, inhoud zou leuk zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Beetje provinciaals tegenwicht voor die zonnebankhomo.
Klopt, maar Twente en AZ ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom niet ? Maken net zo'n grote kans op de titel als PSV hoor.
Nee toch? Dat was toch Louis van Gaal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Best een aardige uitzending. En maakte ik hier nu uit op dat Co ooit coach is geweest van AZ?
Rtlgemist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef RijstNatie het volgende:
kan je deze afleveringen ergens terug kijken op internet?
kan ze niet vinden
dat geld alleen voor rtl programma'squote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:04 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat geld alleen voor rtl programma's
studio voetbal is op Nederland 1
Moet er niet aan denken, stop dat maar in een overzicht ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
Co met zijn lijstje.
En inderdaad, dingen als 'de steekpass van de week' lijken mij best leuk. Vooral ook omdat een geniale steekpass ongeveer de definitie van mooi voetbal is.
Is voor mij zeker een serieuze titelkandidaat. Het zal gaan tussen PSV, Ajax, AZ en Twente. Denk zelfs dat AZ licht favoriet is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
Ik vraag me toch serieus af waarom de huidige kampioen zelden als titelkandidaat wordt genoemd. Toen PSV vier jaar op rij kampioen werd dacht iedereen ook altijd dat PSV slecht zou gaan presteren, blabla. Nu ook, de enige twee titelkandidaten lijken wel PSV en Ajax, terwijl voor mij de voornaamste titelkandidaat AZ is hoor. Op ruime afstand. Dan pas komen Ajax en PSV.
zou wel moeten kunnen maar geen idee hoe. Via uitzending gemist kan ik alleen die van 2008 terugvinden en via de nos player kan ik niet browsen naar oudere datums en zie ik alleen programmas van vandaag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef RijstNatie het volgende:
kan je deze afleveringen ergens terug kijken op internet?
kan ze niet vinden
dat is idd het geval, heb ook al eens lopen zoeken maar ze komen niet online te staan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
IK had begrepen dat het ivm de voetbalrechten niet online komt te staan
Wel goed zoeken heh?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef reconnect het volgende:
[..]
dat is idd het geval, heb ook al eens lopen zoeken maar ze komen niet online te staan.
Ja de lange bal spelen is inderdaad echt moeilijk. Youriquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef MaxPower het volgende:
Youri lijkt wel contractueel verplicht een andere mening te moeten verkondigen. Co komt met een goed onderbouwd verhaal over goed voetbal. Youri: "Misschien vind ik een lange bal naar voren waar op goed geluk een doelpunt uit valt wel goed voetbal!".
Nee Youri, jij komt er wel als trainer.![]()
![]()
Later zei hij: ''Dat wil niet zeggen dat ik ook echt van lange ballen hou''.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef MaxPower het volgende:
Youri lijkt wel contractueel verplicht een andere mening te moeten verkondigen. Co komt met een goed onderbouwd verhaal over goed voetbal. Youri: "Misschien vind ik een lange bal naar voren waar op goed geluk een doelpunt uit valt wel goed voetbal!".
Nee Youri, jij komt er wel als trainer.![]()
![]()
Ja, vandaar dat ik denk dat hij contractueel verplicht is een andere mening te moeten verkondigen. Alleen doet hij dat niet erg slim.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Later zei hij: ''Dat wil niet zeggen dat ik ook echt van lange ballen hou''.
Die van Honda bij de goal van Calabroquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:36 schreef TC03 het volgende:
Co met zijn lijstje.
En inderdaad, dingen als 'de steekpass van de week' lijken mij best leuk. Vooral ook omdat een geniale steekpass ongeveer de definitie van mooi voetbal is.
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:34 schreef BertMaalderink het volgende:
Co is een baas
Eindelijk een man met visie, inhoud en een grote bek.
Voor het eerst dat Studio Voetbal van mij een voldoende krijgt, al blijft het een zesje. Ik zou hem wel eens samen willen zien met Ton Boot. Zou een mooie college worden
Als conversatieleider moet je ook eigenlijk niet opmerkbaar aanwezig zijn. Je stelt de juiste vragen, stuurt indien ze afdwalen en meer ook niet. Je moet juist de gasten aan het woord laten. Dus prima. Vind het toch niet boeiend wat Jack te melden heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.
Mooi klote vond het al zo vreemd dat ik het niet kon vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
IK had begrepen dat het ivm de voetbalrechten niet online komt te staan
Ah dus tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:12 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Wel goed zoeken heh?![]()
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/8/10/index_av.html
Druk je vanmiddag of morgen op 17 augustus op de kalender en dan staat Studio Voetbal van 16 augustus er best wel tussen.
Klik anders op 10 augustus, daar staat die van 9 augustus in ieder geval op.
Laat ik nou net niet geinteresseerd zijn in Jack z'n meningquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hij nam wel heel erg het stokje van Jack over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |