Ik vond het wel een leuke uitzending, op dat gelul over hulpmiddelen na dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Ze weten de lijn van vorig jaar goed vast te houden
Dat speelde waarschijnlijk ook wel mee ja, die heb ik op weinig interessante uitspraken kunnen betrappen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.
Jammer dat ze dan niet een gelijke actie laten zien van Honda op Van den Berghquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef maril het volgende:
die overtreding van vd bergh was rechtstreeks rood imo.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
"Ich nehme mein Hütchen für Sie ab"quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreektquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Niet bepaald! Ja, hij loopt af en toe vast en heeft een vet accent, maar zijn zinsbouw is eigenlijk gewoon erg goed voor iemand die daar net zit en een spoedcursus nodig had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreekt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Beter dan vorige week was het, maar nog steeds drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |