Ik vond het wel een leuke uitzending, op dat gelul over hulpmiddelen na dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Ze weten de lijn van vorig jaar goed vast te houden
Dat speelde waarschijnlijk ook wel mee ja, die heb ik op weinig interessante uitspraken kunnen betrappen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.
Jammer dat ze dan niet een gelijke actie laten zien van Honda op Van den Berghquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef maril het volgende:
die overtreding van vd bergh was rechtstreeks rood imo.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
"Ich nehme mein Hütchen für Sie ab"quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreektquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Niet bepaald! Ja, hij loopt af en toe vast en heeft een vet accent, maar zijn zinsbouw is eigenlijk gewoon erg goed voor iemand die daar net zit en een spoedcursus nodig had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreekt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Beter dan vorige week was het, maar nog steeds drama.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef maril het volgende:
316 Teletekst ma 10 aug
***KRO *****************************3/5
***Ergernissen ***Corrie Jongejan uit
Beverwijk:"Tijdens het zappen kwam ik
zondag terecht in een praatprogramma
met onder anderen Jack van Gelder.Bij
hem aan tafel zaten nog vier andere
mannen van wie ik alleen Hugo Borst ken
en over wiens groezelige uiterlijk ik
me al lang niet meer verbaas.
Bewust ongeschoren en met slierterig
vet haar,waarmee hij zichzelf misschien
wel geweldig vindt of (nog zieliger):
hij heeft dit uiterlijk gekozen als
zijn imago.
Maar ook twee van de andere gasten
droegen hun haar alsof ze maandenlang
niet bij de kapper zijn geweest,laat
staan onder de douche.Vet,alsof er een
vat olie overheen was gevallen,en met
een vieze krullerige mat in de nek." >>
*********mail:teletekst@kro.nl ********
volgende index tv index radio nu/straks
--> --> --> -->
316 Teletekst ma 10 aug
***KRO *****************************4/5
***Ergernissen ***Corrie Jongejan gaat
door:"Het zal ongetwijfeld de look van
het moment zijn,maar ben ik nu de enige
die het smerig vindt staan,om nog maar
te zwijgen van de associatie met de
Amsterdamse wallen die het bij me
oproept? Voor mij was het in elk geval
een reden om snel weg te zappen."![]()
Of over ochtendwandelingen door de bergachtige, Oostenrijkse provincie..quote:
?quote:
En VI heeft good old Rene van der Gijp, die 10x grappiger en gezelliger is dan die seniele Jan Mulder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Inmiddels is VI al dik voorbij gegaan. Derksen is veel amusanter dan Borst.
Genee heeft meer kennis over andere clubs dan van Gelder.
Bij VI is er nog geregeld een moment dat ik een smile op mijn gezicht krijg..
Bij SV eerder een traan over mijn wang.. Negatief gezannik en niemand heeft echt wat te melden.
Ja van Gelder met zijn Ajax smsjes... Zucht
Wat een heldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Co heeft niet getekend bij Ajax, PSV of AZ omdat hij wil leren pianospelen..
Als ik een gezellig programma wil zien ga ik wel naar zo.n kut Trosprogramma kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
En VI heeft good old Rene van der Gijp, die 10x grappiger en gezelliger is dan die seniele Jan Mulder.
Daarnaast heeft Vd Gijp ook nog weleens wat te melden. Zelfs dat is (vaak) teveel gevraagd voor de kleurloze gasten + presentator van Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik een gezellig programma wil zien ga ik wel naar zo.n kut Trosprogramma kijken.
VI is ook een oud format geworden een lachende van dr Gijp een zeurderige/zogenaamd kritische Johan derksen een kwal van een HKJ(wie heeft verzonnen dat hij straks de Enecotour gaat presenteren, samen met JJ van Gangelen en Haary vermegen![]()
) en een presentor die zich erg grappig vind. Ik bedoel te zeggen zoveel verschillen die programma's niet met elkaar.
juist, jij kijkt gewoon TV zodat er wat beweegt in je huiskamer, net als 98% van de SV kijkers. Maar voetbal inhoudelijk slaat het als een lul op een slagroomtaart.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Ik kijk SV ook niet per se voor de inhoud, het is zondagavond en laat, dan kan ik dat gekeuvel van de heren prima hebben
Goed dat je erbij zegt wat jou betreftquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Vd Gijp ook nog weleens wat te melden. Zelfs dat is (vaak) teveel gevraagd voor de kleurloze gasten + presentator van Studio Voetbal.
Vi owned Studio Voetbal op alle fronten wat mij betreft.. Alleen de reclames zijn een minpuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |