Ik vond het wel een leuke uitzending, op dat gelul over hulpmiddelen na dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Ze weten de lijn van vorig jaar goed vast te houden
Dat speelde waarschijnlijk ook wel mee ja, die heb ik op weinig interessante uitspraken kunnen betrappen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zeker. Maar met Eijkelkamp is het sowieso dodelijk.
Jammer dat ze dan niet een gelijke actie laten zien van Honda op Van den Berghquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:38 schreef maril het volgende:
die overtreding van vd bergh was rechtstreeks rood imo.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vond het maar een hele matige uitzending vandaag.
4-.
"Ich nehme mein Hütchen für Sie ab"quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreektquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de persconferentie van Louis het leukst
Niet bepaald! Ja, hij loopt af en toe vast en heeft een vet accent, maar zijn zinsbouw is eigenlijk gewoon erg goed voor iemand die daar net zit en een spoedcursus nodig had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind dat hij echt tenenkrommend slecht Duits spreekt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Beter dan vorige week was het, maar nog steeds drama.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef maril het volgende:
316 Teletekst ma 10 aug
***KRO *****************************3/5
***Ergernissen ***Corrie Jongejan uit
Beverwijk:"Tijdens het zappen kwam ik
zondag terecht in een praatprogramma
met onder anderen Jack van Gelder.Bij
hem aan tafel zaten nog vier andere
mannen van wie ik alleen Hugo Borst ken
en over wiens groezelige uiterlijk ik
me al lang niet meer verbaas.
Bewust ongeschoren en met slierterig
vet haar,waarmee hij zichzelf misschien
wel geweldig vindt of (nog zieliger):
hij heeft dit uiterlijk gekozen als
zijn imago.
Maar ook twee van de andere gasten
droegen hun haar alsof ze maandenlang
niet bij de kapper zijn geweest,laat
staan onder de douche.Vet,alsof er een
vat olie overheen was gevallen,en met
een vieze krullerige mat in de nek." >>
*********mail:teletekst@kro.nl ********
volgende index tv index radio nu/straks
--> --> --> -->
316 Teletekst ma 10 aug
***KRO *****************************4/5
***Ergernissen ***Corrie Jongejan gaat
door:"Het zal ongetwijfeld de look van
het moment zijn,maar ben ik nu de enige
die het smerig vindt staan,om nog maar
te zwijgen van de associatie met de
Amsterdamse wallen die het bij me
oproept? Voor mij was het in elk geval
een reden om snel weg te zappen."![]()
Of over ochtendwandelingen door de bergachtige, Oostenrijkse provincie..quote:
?quote:
En VI heeft good old Rene van der Gijp, die 10x grappiger en gezelliger is dan die seniele Jan Mulder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Inmiddels is VI al dik voorbij gegaan. Derksen is veel amusanter dan Borst.
Genee heeft meer kennis over andere clubs dan van Gelder.
Bij VI is er nog geregeld een moment dat ik een smile op mijn gezicht krijg..
Bij SV eerder een traan over mijn wang.. Negatief gezannik en niemand heeft echt wat te melden.
Ja van Gelder met zijn Ajax smsjes... Zucht
Wat een heldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Co heeft niet getekend bij Ajax, PSV of AZ omdat hij wil leren pianospelen..
Als ik een gezellig programma wil zien ga ik wel naar zo.n kut Trosprogramma kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
En VI heeft good old Rene van der Gijp, die 10x grappiger en gezelliger is dan die seniele Jan Mulder.
Daarnaast heeft Vd Gijp ook nog weleens wat te melden. Zelfs dat is (vaak) teveel gevraagd voor de kleurloze gasten + presentator van Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik een gezellig programma wil zien ga ik wel naar zo.n kut Trosprogramma kijken.
VI is ook een oud format geworden een lachende van dr Gijp een zeurderige/zogenaamd kritische Johan derksen een kwal van een HKJ(wie heeft verzonnen dat hij straks de Enecotour gaat presenteren, samen met JJ van Gangelen en Haary vermegen![]()
) en een presentor die zich erg grappig vind. Ik bedoel te zeggen zoveel verschillen die programma's niet met elkaar.
juist, jij kijkt gewoon TV zodat er wat beweegt in je huiskamer, net als 98% van de SV kijkers. Maar voetbal inhoudelijk slaat het als een lul op een slagroomtaart.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:57 schreef alors het volgende:
Ik kijk SV ook niet per se voor de inhoud, het is zondagavond en laat, dan kan ik dat gekeuvel van de heren prima hebben
Goed dat je erbij zegt wat jou betreftquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Vd Gijp ook nog weleens wat te melden. Zelfs dat is (vaak) teveel gevraagd voor de kleurloze gasten + presentator van Studio Voetbal.
Vi owned Studio Voetbal op alle fronten wat mij betreft.. Alleen de reclames zijn een minpuntje.
En Lovre (en wss Lurling ook)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Chain_Reaction het volgende:
En we krijgen sowieso het gehuil van Jack en Hugo over de elleboog van El-Akchaoui
Lijkt mij juist een heel leuke aflevering. Veel stof om te bespreken. Uiteraard Honda, dat zich wederom bewijst. Dat mensen zich daar niet over heen kunnen zetten, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zal wel weer een saaie aflevering worden zoals altijd maar ik kan het nooit laten niet te kijken.
Honda zal wel weer het gespreksonderwerp zijn.
Eindelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
En we gaan zo beginnen...
Net nuquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef alors het volgende:
Is het al begonnen?
Die hoerenstream doet nog niks...
De reden dat ik vandaag weer eens kijk.quote:
hij had zich beter kunnen laten vallen, dan had ie em denk ik wel meegekregenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef Bevin het volgende:
Wat loopt die Wielaert ook als een josti nog 10 meter door na zijn duwtje dan
Nee, hij wankelde niet eens na die 'duw' Het stelde niets voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
hij had zich beter kunnen laten vallen, dan had ie em denk ik wel meegekregen
Jammer johquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Paul het volgende:Utreg had nou eindelijk eerste kunnen zijn boehoe
Ik kon een glimlach, ook nog eens na de nederlaag tegen PSV, niet onderdrukken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Paul het volgende:Utreg had nou eindelijk eerste kunnen zijn boehoe
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach, ook nog eens na de nederlaag tegen PSV, niet onderdrukken.
Shit man.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef Paul het volgende:Utreg had nou eindelijk eerste kunnen zijn boehoe
ja dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef rubbereend het volgende:
gaat iemand nog de kritische vraag stellen of het geflirt met PSV van Adriaanse nog een rol heeft gespeeld?+
Volgens mij krijgen wij nog geld van Eindhovenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij zit in de commissie van Eindhoven. Ik zeg het je!
Om daarmee het geld voor Honda bij elkaar proberen te schrapen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen wij nog geld van Eindhoven
quote:
Ik zie jou nog steeds niet graag posten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
In ieder geval een goede analyticus.quote:
Voor het niveau kijk je toch ook niet naar de eredivisie, wat een non-discussie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef BluesRebel het volgende:
Het was een erg leuke wedstrijd maar het niveau was echt niet 'top'
Doet Derksen ook altijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:06 schreef mcyodogg het volgende:
Borst en Mulder stellen de vragen en toch kijkt Adriaanse Jack aan tijdens zijn beantwoording. Hoe onbeschoft.
Veel leuker ga je niet zien dit seizoen. Weet niet wat je anders verwacht in de Eredivisie. Was een geweldige wedstrijd voor Eredivisiebegrippen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor het niveau kijk je toch ook niet naar de eredivisie, wat een non-discussie.
Ja, Co is m.i. één van de betere trainers, hij heeft echt een duidelijke visie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie jou nog steeds niet graag posten.²
Presies, willen we een perfecte wedstrijd wordt het 0-0, want dan maakt niemand een fout.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor het niveau kijk je toch ook niet naar de eredivisie, wat een non-discussie.
Een geweldige wedstrijd inderdaad, maar ze hebben het over een wedstrijd van hoog niveau. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Veel leuker ga je niet zien dit seizoen. Weet niet wat je anders verwacht in de Eredivisie. Was een geweldige wedstrijd voor Eredivisiebegrippen...
Helaas kan er een stuk mindrquote:
Tja hij had daar zelf kunnen staan Jol was niet de eerste keuze,dat was Coquote:
misschien komt de stropdas met de "1" weer terugquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:10 schreef maril het volgende:
Hij heeft wel gelijk betreffende trainingspak
Goud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Vrouwelijk schoon brengt me een bordje studentenhaver. Honingbijtertje van me.![]()
²
ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben het met Co eens.
ik ook al jaren...quote:
Het is toch wat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Daar heeft Co wel weer gelijk in:
trainer met trainingspak en pet op kan niet bij Ajax.
Goed puntquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ben het niet met Co eens. Dit vind ik bijvoorbeeld een mooie goal, terwijl de lange bal gespeeld wordt. Daar zit wel een idee achter, daar zit wel training achter, en absoluut niet makkelijk om uit te voeren.
Ja, hij zei net dat hij internet heeft. Ik geloof hem niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Co heeft Kromkamp al jaren niet gezien geloof ik
Tja dat is al jaren het ondergeschoven kindje Ajax wil aanvalend voetbal spelen dus heb je goede aanvallers nodig waarin geinvesteerd wordt, verdediging totaal niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Ajax mist klasse-verdedigers en dat roep ik al een paar jaar.
Zonder goede verdedigers heb je internationaal niets te zoeken.
Hij heeft wel minstens 20 spelers aanzienlijk beter en miljonair gemaakt hoor.quote:
Jij citeert hem nu zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hij heeft wel minstens 20 spelers aanzienlijk beter en miljonair gemaakt hoor.
noem ze eensquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hij heeft wel minstens 20 spelers aanzienlijk beter en miljonair gemaakt hoor.
Whehe, hij komt uit een eiquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij zei net dat hij internet heeft. Ik geloof hem niet.²
Daarom juistquote:
quote:
Jammie. Zelf gemaakt of gehaald bij de Turk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje kom net binnengelopen met 2 broodjes merguez, heerlijk.²
Zon jochie in Amsterdam, neequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Honda gaat gewoon naar Ajax.
Einde discussie Sjek.
Hij heeft wel al de kop van Tony Soprano.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef maril het volgende:
Een mafia pakken dito hoed zou hem magnifiek staan
Die was wel goedquote:
Tip: doe er een scheutje knoflooksaus op. Smakelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje kom net binnengelopen met 2 broodjes merguez, heerlijk.²
Ja als je tijden in Qatar en Oekraïne hebt gebivakkeerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:22 schreef Rucebo het volgende:
Co kent Atouba ook al niet, hij heeft toch echt geen internet dan. Verder wel prima analyses, echt een toevoeging
.
Zelf gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammie. Zelf gemaakt of gehaald bij de Turk?
Maar Co kent heel veel linksbacks op de internationale marktquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja als je tijden in Qatar en Oekraïne hebt gebivakkeerd
Hij wist niet hoe hij moest reagerenquote:
Dat zou briljant zijn ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Co moet ook naar VI. Heb je Genee, Johan, Rene en Co.
Met mot weggegaan ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
We waren nog mild vandaag, viel reuzemee met Biseswar. Wacht maar tot Arne Slot naar Almelo komt.
Inderdaad, die spelers zijn nu gewoon bijna allemaal over de top. Heeft geen zin om dat met 5 jaar geleden te blijven vergelijken...quote:
Beetje offtopic, maar als heracles geen nr 10 kan vinden, misschien komt slot dan wel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
We waren nog mild vandaag, viel reuzemee met Biseswar. Wacht maar tot Arne Slot naar Almelo komt.
Irritant jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
Ge-wel-dig zoals Co die eer van zijn AZ blijft zoeken.
En terecht, bij Co begon hetgeen wat AZ nu is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
Ge-wel-dig zoals Co die eer van zijn AZ blijft zoeken.
Dat is het sowieso niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
RTL boulevard zou er niets bij zijn
Ik vind het een beetje triestig eigenlijk, terwijl hij wel al die eer mag hebben hoor, maar ga er toch aub niet naar vragen steedsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:30 schreef n00000b het volgende:
[..]
En terecht, bij Co begon hetgeen wat AZ nu is.
Weet nog wel de eerste wedstrijd van CO als trainer bij AZ. 5-1 onderuit bij Zwolle. Prachtige avond was dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:30 schreef n00000b het volgende:
[..]
En terecht, bij Co begon hetgeen wat AZ nu is.
Oh, ik had het over Biseswar. Begreep niet echt waarom hij zo werd uitgefloten door het Heracles-publiek. Naar mijn weten is hij daar niet met ruzie weggegaan ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83288
Dat is zijn idee van een interessante discussie. Constant een andere mening inbrengen ook al is het niet zijn eigen. Maar hij is te dom om het geloofwaardig te houden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Is die Mulder ongi ofzo? Continue tegenstribbelen tegen Co.²
Voor drie maand, tot dat ze weer naar een ander hobbeltquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
het boeit wesley toch niet meer, hij heeft Yolanthe
Binnenkort rooft ze zijn huis ook nog leeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:34 schreef rubbereend het volgende:
het boeit wesley toch niet meer, hij heeft Yolanthe
Vertel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar speelt natuurlijk veel meer mee.
Alles is wegquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort rooft ze zijn huis ook nog leeg.
De zelfoverschatting van die gastquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er al wat meer beweging vanuit Engeland voor Van der Gun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |