Weet ik niet, als hij praat gaat ie automatisch op mute.quote:
Idd. Co is een man met een mening, een visie en kan die goed onderbouwen. Waterreus zit maar dom te blaten over van alles en nog wat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
''Wil dichtbij huis voetballen''quote:
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.quote:
Ja maar niemand kan Van der Gijp overtreffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Rucebo het volgende:
Pats Boem Afgelopen. Blijft stukken minder dan VI....
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Stekelenburg een hekel heeft aan Doedelzak.²
die muziek erbij maakte het compleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die Atteveld en Janssen compilatie was mooi eerder in de uitzending.
Kijk dit verhaal was mij niet bekend. Smerige naaistreek inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
''Wil dichtbij huis voetballen''
''Heracles mooie club''
...Mondeling akkoord...
Slot naar Sparta.
''Blind had prachtig verhaal, staan mooie dingen te gebeuren in de toekomst''
Waterreus is een held maar voegt inderdaad weinig toe aan het programmaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Co is in ieder geval een goede toevoeging als gast.
Beter dan die Waterreus.
maar ja, dat is mijn achterlijke neefje van 4 ook
Bouma, mits hij weer 100% fit wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Momenteel de beste Nederlandse verdediger. Sober maar betrouwbaar.
Zou niet weten wie er in de buurt komt. Bouhla in vorm misschien maar dan houdt het ook op.
quote:
Beetje provinciaals tegenwicht voor die zonnebankhomo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
Dat die Youri Mulder en Ronald Waterreus nog op tv mogen verbaast me elke keer weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |