Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Silence of the lamps is meesterlijk, dat stuk in het donker....
voor spanning moet je meer in het thriller genre zijn misschien ?
Dank uquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
Horrorfilms met bloed, martelingen, zombies etc zijn dan ook niet eng. Wel eng zijn paranormale horrorfilms, films met geesten bijvoorbeeld. The Shining, Amityville Horror e.d. durf ik echt niet alleen te kijken
Ja inderdaad, films met geesten zijn meestal wel engquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
Horrorfilms met bloed, martelingen, zombies etc zijn dan ook niet eng. Wel eng zijn paranormale horrorfilms, films met geesten bijvoorbeeld. The Shining, Amityville Horror e.d. durf ik echt niet alleen te kijken
Ik ben geen vent, maar ik word ook niet bang tijdens t kijken van horrorsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Rosbief het volgende:
Helaas, je bent een vent.
Alleen wijven kunnen zich inleven in een film.
The notebookquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.
Als mensen nou hier ff melden bij welke film ze zijn weggelopen omdat die goor/te heftig of schokkend is dan download ik hem ff.
En niet aankomen met marry poppins.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ik krijg jaren later nog steeds nachtmerries van die films!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dank u
FF zoeken![]()
Ik ben nu wel alleen thuis![]()
Serieus? Dan moet ik die eens gaan kijken, ik wil dat enge gevoel terug dat ik als 8-jarige had bij Childs play, toen durfde ik een tijdje niet in het donker naar bedquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Djeez het volgende:
The Amityville Horror.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik wil films hebben waarbij ik wegloop.
Als mensen nou hier ff melden bij welke film ze zijn weggelopen omdat die goor/te heftig of schokkend is dan download ik hem ff.
En niet aankomen met marry poppins.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben geen vent, maar ik word ook niet bang tijdens t kijken van horrors..
Wel dat ik t heel spannend vind, maar ik schrik nooit en ik heb ook nooit
dat ik zoiets heb van "zet maar af"..
Ok 1 uitzondering daargelaten: IT.. Maar ik ben sowieso als de dood voor clowns haha
(Dit probleem heb ik dan ook al vanaf mijn kindertijd en ben er nooit overheen gegroeid.. DANKZIJ IT DUS)
De enige clown waar ik zonder moeite naar kan kijken is die ouwe smeerlap uit
House Of 1000 Corpses!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heb je de blair witch project al gezien?heitieh
lambs misschien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
En Bassie dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
De enige clown waar ik zonder moeite naar kan kijken is die ouwe smeerlap uit
House Of 1000 Corpses!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heb je de blair witch project al gezien?
Met de steentjes...Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Ik wel, maar die valt ook tegen, eigenlijk gebeurt er helemaal niks tijdens de boswandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heb je de blair witch project al gezien?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Of the lamps.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Haha dat is galant van je..quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ze bestaan dus toch.
Kom je film kijken ??
Nee Bassie mag van mij iets heel ernstigs oplopen..quote:
Silence Of The Hams bestaat dan weer WEL!!quote:
Schrik effecten zijn dan ook niet eng.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef grizegrijn het volgende:
TS is traag van begrip en begrijpt de schrikeffecten niet.
ook goed. Wel John Carpenter's versie. het origineel is veel meer scifi.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef vogelkooi het volgende:
The thing
Dude, hoe kun je die jongen die dit topic gestart heeft dit aanraden als 'ie het over Saw heeft? Die wordt de komende maanden klam wakker met het kussen in zijn handen geklemd en een trauma waar die over tien jaar nog last van heeft. 't Mietje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef sinadO het volgende:
*kijkt in zijn mapje met films en ziet onder andere:
Aftermath
Men Behind the Sun
Murder Set Pieces
Cutting Moments
Buio Omega
Evil Aliens
Frontiers
Guinea Pig
Haute Tension
Inside
Philosophy of a Knife
Reanimator
Riki-Oh
Terror Firmer
Vace de Noses (niet echt horror maar kijk hem toch maar eens)
Martyrs
Premutos
Poultrygeist
Sleepaway Camp
Tromeo & Juliet
Toxic Avenger 1 tm 4
Hij wil de overtreffende trap, dan krijgt ie de overtreffende trap.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Dude, hoe kun je die jongen die dit topic gestart heeft dit aanraden als 'ie het over Saw heeft? Die wordt de komende maanden klam wakker met het kussen in zijn handen geklemd en een trauma waar die over tien jaar nog last van heeft. 't Mietje.
't Was in de eerste instantie bedoeld als overdreven rant omdat 'ie een film aanhaalt als Saw en zich er blijkbaar vrij stoer door voelt. Maar het is inderdaad een overtreffende trap. Goede films verder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hij wil de overtreffende trap, dan krijgt ie de overtreffende trap.
Veel films zijn zwaar overhyped op de boards en fora.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Hukkie het volgende:
Eens met het sfeer effect zoals hierboven gezegd.
Ik heb films als Saw en Hostel enzo bewust niet gezien omdat ik niet zo happig ben op de gore, maar vanmiddag toch maar Grotesque bekeken omdat ie echt ziek zou zijn enzo.
Maar ik vond er geen reet aan eigenlijk, dan kijk ik liever naar The Ring of The Blair Witch.
Evil Dead 2 eng? Ik heb me kapot gelachen om die film!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef Honky het volgende:
Excorcist en Evil Dead 1 en 2 zijn wat mij betreft de engeste horrorfilms en dat terwijl ik al redelijk wat gezien heb. Wel zonder lampen en met 5.1 bekijken.
Evil Dead is geweldig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Evil dead 2 is geweldig ja, vooral dat stuk waar het hele huis in lachen uitbarst, of dat met die hand!
Eraserheadquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ook goed. Wel John Carpenter's versie. het origineel is veel meer scifi.
Alien is ook goed btw
Eraserhead ook
Nouja het wordt gaandeweg meer comedy ja maar er zitten nog zeker genoeg enge momenten in al kan je wellicht voor de horror beter deel 1 halen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Evil Dead 2 eng? Ik heb me kapot gelachen om die film!
en dan niet de volgende aanraden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hij wil de overtreffende trap, dan krijgt ie de overtreffende trap.
Het was een bloemlezing. Ik zei toch onder andere?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:48 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
en dan niet de volgende aanraden?
-Flower Of Flesh And Blood
-Naked Blood
-August Underground
-August Underground Mordum
-August Underground Penance
-The Red Sin Tower (geweldige spirit rape)
-Cannibal Holocaust
lol
Mja al gezien ..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef leipeshitouwess het volgende:
White noise, doodeng.
Alleen niet met je chick, alleen in het donker met niemand thuis, kijken of je dan nog zo immuun bent mister coolguy.
Flowers is 'n deel van de Guinea Pig (Za Ginipiggu) serie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:48 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
en dan niet de volgende aanraden?
-Flower Of Flesh And Blood
-Naked Blood
-August Underground
-August Underground Mordum
-August Underground Penance
-The Red Sin Tower (geweldige spirit rape)
-Cannibal Holocaust
-Eat The Schoolgirl
-Cannibal Ferox
lol
Weet ik. En ook de meest beruchte. Wat ik verder van die reeks heb gezien was misschien wel smerig maar niet zo indrukwekkend als Flowers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Flowers is 'n deel van de Guinea Pig (Za Ginipiggu) serie.
Daar moet je juist niet zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:06 schreef YuckFou het volgende:
Meer inspiratie:
Heftigste film die je hebt gezien
EVP ook een leuke in dat genrequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef leipeshitouwess het volgende:
White noise, doodeng.
Alleen niet met je chick, alleen in het donker met niemand thuis, kijken of je dan nog zo immuun bent mister coolguy.
Och, veel van de gore titels die hier langskomen worden daar ook genoemd met nog meer films erbij, wellicht dat TS er z'n voordeel mee kan doenquote:
Dat is 't punt juist, mensen die zich er niet in verdiept hebben (in het 'genre' of de film zelf) die titels noemen die er niet horen. Maar Philosophy of a Knife, en andere films over Unit 731, vallen inderdaad onder het kopje 'disturbing'.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Och, veel van de gore titels die hier langskomen worden daar ook genoemd met nog meer films erbij, wellicht dat TS er z'n voordeel mee kan doen
Ik moet zeggen dat ik bij de bloemlezing van "Philosophy of a knife" letterlijk misselijk werd zonder 1 seconde te hebben gezien
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:54 schreef Honky het volgende:
Excorcist en Evil Dead 1 en 2 zijn wat mij betreft de engeste horrorfilms
Ik snap niet helemaal wat daar zo vet aan isquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef afro het volgende:
saw daar kan je niks eng aan vinden zijn een paar dudes in vallen volgens mij is er ook nergens een moment dat ze het eng proberen te maken![]()
oja en kijk The shining ff vette film moet je gezien hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel ik het idee om zo'n groot hotel voor me alleen te hebben wel weer tof vind![]()
The ring vond ik op zich wel goed.
En dan vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet dat ik imuun ben voor horrorfilms, maar de meeste van die films gaan zo langzaam. En je hebt van tevoren vaak al door wanneer er een schrikmoment kan komen.
Of ze zijn zo cheap dat ze juist heel veel schrikmomenten gebruiken maar voor de rest niet echt goed zijn.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Maar schenk verder geen aandacht aan de remake.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef Konami het volgende:
REC. Goeie Spaanse horror film. http://www.imdb.com/title/tt1038988/
Er is ook een USA remake onder de naam: Quarantine.
The Decent, vond ik ook erg tof. http://www.imdb.com/title/tt0435625/
Vertel het plot, ik kan waarschijnlijk wel vertellen welke 't is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kom hier op terug. Deze film kan geen enkele film aan tippen. Japanse horror.
Ben naam kwijt, maar hier scheet ik wel 10x in mijn broek.
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik kom hier op terug. Deze film kan geen enkele film aan tippen. Japanse horror.
Ben naam kwijt, maar hier scheet ik wel 10x in mijn broek.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Salò o Le 120 Giornate di Sodoma
Check die eens.
Horror moet je ook niet zozeer kijken vanwege het bang zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:02 schreef NikkelCobalt het volgende:
Silent Hill vond ik wel redelijk. Van die vreemde creatures enzo, en nog een beetje gangbaar verhaal.
Vind horror een goed genre maar er zijn niet zoveel van die films waar ik bang van word. Van The Ring werd ik ook niet bang
Meneer volgt de Sade, en in dezen belangrijker, Pasolini niet. Mooi, zo onderscheiden we de snuggere kijkers van dit soort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dat is gewoon de heletijd poep eten en kontneuken
Ja maar dat verveeld. Ik kan er blijkbaar nogal tegen. Ook die Guinea Pig films. Zombiefilms zijn altijd wel lachen maar ik vind een beetje van alles juist het leukequote:Op maandag 17 augustus 2009 01:04 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Horror moet je ook niet zozeer kijken vanwege het bang zijn.
Hoogstens spanning maar vooral de gore
Zombiefilms
Hak-Hak-Hak films
Ik vond de Guinea Pig films ook allemaal meevallen, hoor. Wat het zwaarste op je leunt is de psychologische horror.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:11 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ja maar dat verveeld. Ik kan er blijkbaar nogal tegen. Ook die Guinea Pig films. Zombiefilms zijn altijd wel lachen maar ik vind een beetje van alles juist het leuke
Goed verhaal + zombie achtige wezens + wat hak hak en vooral een beetje realisme (niet van die extreem domme lui die zomaar worden afgeslacht zonder zich te beschermen en een beetje fatsoenlijk gebruik maken van de resources)
Exorist films vind ik ook wel goed, alleen die eindes zijn een beetje slecht.
Precies, psychologische horror. Beetje brainfucken enzo. Niet té, anders word het zo'n onsamenhangend verhaal. Precies wat ze nu met Saw (qua verhaal) doen. Alle delen aan elkaar hangen. Kan nu steeds weer alle delen gaan zien wil ik een nieuw deel snappen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vond de Guinea Pig films ook allemaal meevallen, hoor. Wat het zwaarste op je leunt is de psychologische horror.
En dit was mijn laatste post in dit topic.
Ik kan me nog herinneren dat ik tijdens het kijken van grudge 2 , in slaap viel. Wat een kutfilm was dat me dan..quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef Afwazig het volgende:
The Grudge al gezien? (Japanse versie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |