SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Pagan op 06-07-2009 16:26:33 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Die vond ik dan wel weer meevallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:11 schreef babba het volgende:
Requiem for a Dream vond ik ook best heftig.
Goede film.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:13 schreef DarkElf het volgende:
The Day After uit 1983 , heb er nare dromen van gehad. Maar was ook erg jong toen ik hem zag
En inderdaad, dat dus, iedereen heeft wel een andere definitie van 'heftig'.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet wat je 'heftig' vind
Football Factory is geen docu, gekkie. Gewoon een gestyleerde versie van de werkelijkheid.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Football Factory, een documantaire, die was ook wel "heftig", zat wel een boel geweld in.
Ik vrees dat je de bedoeling van dit topic niet helemaal snaptquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef secoh het volgende:
Torque.![]()
![]()
Het surrealistische druipt er af, met veel te opvallend gemanipuleerde beelden en effecten, maar daar hou ik dan ook van. Echt een aanrader.
[..]
En inderdaad, dat dus, iedereen heeft wel een andere definitie van 'heftig'.
Daarom zeg ik ook dat de definitie heftig nogal breed ligt.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef babba het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de bedoeling van dit topic niet helemaal snapt
Ja, naja, dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Football Factory is geen docu, gekkie. Gewoon een gestyleerde versie van de werkelijkheid.
Fear and loathing in Las Vegas met een dikke joint dan weer welquote:Op maandag 6 juli 2009 14:18 schreef Nosh het volgende:
Half-trippend Natural Born Killers kijken was overigens ook geen ál te strak plan..
Gaat prima. Vooral op het gedeelte "Cows are trying to kill us, transvestites are trying to kill us!" zat ik hevig knikkend in te stemmen "Inderdaaaaad!"quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegas met een dikke joint dan weer wel![]()
hoewel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |