SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Pagan op 06-07-2009 16:26:33 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Die vond ik dan wel weer meevallen.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:11 schreef babba het volgende:
Requiem for a Dream vond ik ook best heftig.
Goede film.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:13 schreef DarkElf het volgende:
The Day After uit 1983 , heb er nare dromen van gehad. Maar was ook erg jong toen ik hem zag
En inderdaad, dat dus, iedereen heeft wel een andere definitie van 'heftig'.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:08 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet wat je 'heftig' vind
Football Factory is geen docu, gekkie. Gewoon een gestyleerde versie van de werkelijkheid.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Football Factory, een documantaire, die was ook wel "heftig", zat wel een boel geweld in.
Ik vrees dat je de bedoeling van dit topic niet helemaal snaptquote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef secoh het volgende:
Torque.![]()
![]()
Het surrealistische druipt er af, met veel te opvallend gemanipuleerde beelden en effecten, maar daar hou ik dan ook van. Echt een aanrader.
[..]
En inderdaad, dat dus, iedereen heeft wel een andere definitie van 'heftig'.
Daarom zeg ik ook dat de definitie heftig nogal breed ligt.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef babba het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de bedoeling van dit topic niet helemaal snapt
Ja, naja, dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 14:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Football Factory is geen docu, gekkie. Gewoon een gestyleerde versie van de werkelijkheid.
Fear and loathing in Las Vegas met een dikke joint dan weer welquote:Op maandag 6 juli 2009 14:18 schreef Nosh het volgende:
Half-trippend Natural Born Killers kijken was overigens ook geen ál te strak plan..
Gaat prima. Vooral op het gedeelte "Cows are trying to kill us, transvestites are trying to kill us!" zat ik hevig knikkend in te stemmen "Inderdaaaaad!"quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegas met een dikke joint dan weer wel![]()
hoewel..
they gave me the lsd!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fear and loathing in Las Vegas met een dikke joint dan weer wel![]()
hoewel..
wel goed in elkaar gezet die film. maar ik hoef deze niet nog een keer te zien, bleef echt dagen lang met een naar gevoel achterquote:Op maandag 6 juli 2009 14:25 schreef Bot13 het volgende:
On topic: Irreversible. Vreselijke film. Ze laten simpelweg alles zien, van hoofden inslaan tot verkrachtingen. En niet 1 seconde, gewoon tientallen minuten. Met dat in je achterhoofd weet je dat ze het niet kijk-vriendelijk hebben gemaakt en dat je dus de hele film nergens meer van op hoeft te kijken.
En zonder te veel te spoileren, hij speelt zich andersom af, terwijl het verhaal chronologisch erg aggresief eindigt. Dus je zit er direct... middenin.
Die vond ik eignelijk ook helemaal niet zo heftig. Ben niet zo snel geschokt van drugs enzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:28 schreef Tokamak het volgende:
Christiane F, je wordt meegetrokken in een wereld waar je eigenlijk niet wilt zijn, is wat persoonlijker dan requiem for a dream, en ook een hele, hele goede film.
Die heb ik afgezet toen iemand gedwongen werd menselijke stront te etenquote:
Ohh ik had dat met uhm, hoe heet die film ook alweer?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:31 schreef etidoc het volgende:
De enige film waar ik ooit van achter de bank gekropen ben van angst... :
Exorcist
(alleen was ik toen 9 en alleen thuis voor de eerste keer)
Vanwege de rapescene of het hele gemoord in totaal?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef DjMark het volgende:
Baise-Moi
quote:When the others leave for the night, the last mortician begins to fondle the corpses. He quickly moves to the corpse of a young woman who died in a car crash, tearing her clothes off and mutilating her body. He then mounts her and rapes her corpse while taking pictures with a camera and timer. He brings her heart back home to his dog for food.
Heb je dat stukje nog gezien waar de kinders cakejes met naalden erin kregen?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik afgezet toen iemand gedwongen werd menselijke stront te eten.
Huuu.
Same here.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef Lakai het volgende:
ook ik noem Requiem For a dream.
Het muziekje van die film is al genoeg om mij een soort van naar gevoel te geven.
nou ja, eng kan ik het niet noemenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:42 schreef Byte_Me het volgende:
om ichi the killer nou een comedy met veel bloed te noemen...
is misschien wel de enige film waarbij ik af en toe weg moest kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die is indd heel heftig dus veel indruk op me heeft gemaakt, ben later even gaan googlen en echt zieke shit dat dit heeft plaats gevonden.quote:
Serieus?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:42 schreef Byte_Me het volgende:
om ichi the killer nou een comedy met veel bloed te noemen...
is misschien wel de enige film waarbij ik af en toe weg moest kijken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja, eng kan ik het niet noemenja er zitten zeker grappige scènes in, maar ik zou het niet als comedy bestempelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daarna ook gegoogled en volgens mij hebben ze nog aardig wat gruwelijkheden weggelaten in de film....quote:Op maandag 6 juli 2009 14:50 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Ja die is indd heel heftig dus veel indruk op me heeft gemaakt, ben later even gaan googlen en echt zieke shit dat dit heeft plaats gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |