Heb ik ook.. de buren zijn voor Ajax en die hoor ik dan eerder juichenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus 2 freaking minuten dat ik achterloop
Credits voor Atouba juist...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef Prosac het volgende:
Credits voor Lazovic trouwens, echt een plaag voor Atouba.
Alleen tegen feyenoord..quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef Kerol het volgende:
Nu gaat PSV uitlopen tot 9-3
omdat het kan
gepakt door de tongquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef Seam het volgende:
geen roma deze keer
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Sinds wanneer open jij de nieuwe topics tong?!
Wtf...
Maar goed, justice dat er weer verloren word. Althans lopen roepen dat het wel 1-4 word etc.
Hoogmoed ........
Atouba speelt anders een uitstekende debuutwedstrijd hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Atouba.![]()
Breng nou Amrabat in verdomme.
Irritante kuthomo is 'ie!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef venomsnake het volgende:
Bakkal bewijst dat hij gewoon wekelijks hoort te spelen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
PSV kan maar beter die 5-3 scoren, anders zie ik het nog wel weer gelijk worden.
Ik open nooit topics op Fok.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Sinds wanneer open jij de nieuwe topics tong?!
Wtf...
En anders maar gewoon naar Groningen komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef venomsnake het volgende:
Bakkal bewijst dat hij gewoon wekelijks hoort te spelen.
Yup.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
PSV kan maar beter die 5-3 scoren, anders zie ik het nog wel weer gelijk worden.
Vandaar dat al het gevaar over rechts komt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Atouba speelt anders een uitstekende debuutwedstrijd hoor.
ik niet, typische Ajax bij PSV uit wedstrijd, komt niet meer goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
Hij heeft constant Lozovich EN Manolev.. tsja, inderdaad gek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vandaar dat al het gevaar over rechts komt?
Dzsudzsák staat links hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lazovic, Manolev, Afellay heb ik al diverse malen eenvoudig daar zien opduiken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, omdat PSV steeds aanvalt en Ajax niet? Ajax heeft geen kans gehad de tweede helft...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Deze wedstrijd heeft recht op een gelijkspel. Al zullen de PSVsupporters daar wel anders over denken
10quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Zeeuw zit op 85%. Op hoeveel % zit Atouba?
Wat?quote:
naar welke wedstrijd zit jij te kijken? PSV is inderdaad beter (helaas), maar je kunt overdrijven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Merkie het volgende:
PSV speelt goed zeg. Het zou 3-0 moeten staan i.p.v. 4-3.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
PSV heeft het licht gezien, we worden dit jaar weer kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Deze wedstrijd heeft recht op een gelijkspel. Al zullen de PSVsupporters daar wel anders over denken
Behoudens de 10 minuten is er geen sprake van enige organisatiequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Van organisatie is nu geen sprake meer bij Ajax.
Vond PSV wel beter, over de gehele wedstrijd genomen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Daarom heb ik ook heimwee naar Heurelho Gomes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Merkie het volgende:
PSV speelt goed zeg. Het zou 3-0 moeten staan i.p.v. 4-3.
Kun je niet alleen wijten aan Atouba, middenveld faalt daar ook, maar de laatste minuten is het inderdaad wat minder. Hier draagt de dramatische centrale verdediging ook grotendeels aan bij hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry maar daar geloof ik nog niet in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
PSV heeft het licht gezien, we worden dit jaar weer kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Afellay ook als het even kan. Iedereen gaat naar rechts omdat het daar zo makkelijk gaat. Alle steekpasses via de rechterflank komen aan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij heeft constant Lozovich EN Manolev.. tsja, inderdaad gek.
Jawel hoor. Toen zat je denk ik op de WC.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, omdat PSV steeds aanvalt en Ajax niet? Ajax heeft geen kans gehad de tweede helft...
Nou, ik baseer dit op oordeel op basis van de tweede helft. Ajax heeft 0 kansen gehad, op een zondagsschot van Emanuelson na die er in ging. Ajax staat de gehele tweede helft met de rug tegen de muur.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
naar welke wedstrijd zit jij te kijken? PSV is inderdaad beter (helaas), maar je kunt overdrijven.
Ik heb echt geen zin in een gelijkspel door een keeper blunder en eigen doelpuntquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet niet.. PSV oogt op het eerste kwartier na gewoon sterker, maar defensief laten ze soms gruwelijke steken vallen. Suarez blijft tot de kleedkamer gevaarlijk voor PSV, hij is een duitser in zijn eentje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik niet, typische Ajax bij PSV uit wedstrijd, komt niet meer goed.
Je moet aanvallen !quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef bloodysunday het volgende:
Pleur godverdomme Oleguer erin
Sorry dat je niet tegen je verlies kanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
FL_FREAK, flikker eens op met die smileyoverkill![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
Vertonghen wat ben je toch ook een kutbelg.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Afellay ook als het even kan. Iedereen gaat naar rechts omdat het daar zo makkelijk gaat. Alle steekpasses via de rechterflank komen aan.
eigen gioalm was een grove verdedigingsfout van oudje-Ooijer helaasquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in een gelijkspel door een keeper blunder en eigen doelpunt
Dan heb je wat gemist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word nu pas wakker.
een wedstrijd duurt 90 minuten. Eerste helft was een stuk gelijkwaardiger.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik baseer dit op oordeel op basis van de tweede helft. Ajax heeft 0 kansen gehad, op een zondagsschot van Emanuelson na die er in ging. Ajax staat de gehele tweede helft met de rug tegen de muur.
Toch is het schandalig dat in een rechtstreeks duel Ajax op bijna alle fronten wordt afgetroefd, twee kee voorkomen in Eindhoven én toch gaan verliezen. Drie goals maken en dan toch 0 punten. En dat terwijl PSV helemaal niet goed is dit seizoen, met slechts 2 punten uit 2 duels.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry maar daar geloof ik nog niet in.
Ja, zo frustrerendquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef VatosLoco het volgende:
Maar zodra ajax ook maar een beetje tegenstand krijgt dan krijgen ze er meteen 4 om die oren, die verdediging
Nog steeds 11 tegen 11 hoor Jojoortjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Toen zat je denk ik op de WC.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahah AtoubaTraag als dikke stront. Zelfs Slory kan hem dollen!
Wat ben jij een kinderachtig kneusje zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry dat je niet tegen je verlies kan
Klopt, maar die verdediging word meer op de proef gesteld dan de aanvalquote:
Dan heb je heel wat gemist.quote:
klote he die tijdquote:
Maar ook toen had PSV het betere van het spel. Ajax had alleen Isaksson.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
een wedstrijd duurt 90 minuten. Eerste helft was een stuk gelijkwaardiger.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar die verdediging word meer op de proef gesteld dan de aanvalen ik zie er zo nog 1 goal bij komen zodat het 5-3 word
![]()
Pas maar op dalijk halen ze Sankoh nog opquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Wat een grap die verdediging van Ajax.
Als PSV verliest krijg ik ook dat soort dingen naar mij toegegooidquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat ben jij een kinderachtig kneusje zeg.
Dat had Ajax ZO vaak vorig seizoen. Vraag mij altijd af waar dat door komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
En alle afvallende en 2e ballen zijn nu ook voor PSV.
Dit zijn de momenten die mij altijd bij Groningen ergeren, afvallende ballen 90% van de tijd niet kunnen pakken, dat komt je altijd duur te staan,
Doucement, doucement.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
Vink klootzak! Die gele kaart voor Enoh slaat helemaal nergens op! Hoerenjong!
Nee hoor, 4-4quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat nog wel 5-3 worden..
Vink loopt kaarten te strooien. Schijnt vaak wel terecht te zijn though!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelijkspel is meer op zijn plaats? En was Vink weer bezig?
Begin van het seizoen he.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat terwijl PSV helemaal niet goed is dit seizoen, met slechts 2 punten uit 2 duels.
Zeker niet. Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Helemaal niet, er is maar 1 ploeg die 3 punten verdient. En dat is niet Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou de eerste helft ook wel hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef TC03 het volgende:
De tweede helft is Ajax gewoon helemaal zoek getikt, dat kan je niet ontkennen.
Nee. Neuh.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Na de 4-3 pas echt. Daarvoor heeft psv 1 kans gekregen (de 2-2)quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef TC03 het volgende:
De tweede helft is Ajax gewoon helemaal zoek getikt, dat kan je niet ontkennen.
Antwoord op vraag 1: Gelijkspel maakt me niet zo uit, het publiek wordt de winnaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee vink fluit gewoon goed.. en psv speelde op het eerste kwartier na gewoon beter.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Anderen doen het ook boehoeoeoeoe.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als PSV verliest krijg ik ook dat soort dingen naar mij toegegooid
eigenlijk wel, beide keepers hebben een enorme blunder gemaakt, en Vink fluit zoals normaal jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee hoor, vanaf het begin. Ajax heeft geen enkele aanval opgezet, PSV deed niet anders. De gehele tweede helft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de 4-3 pas echt. Daarvoor heeft psv 1 kans gekregen (de 2-2)
Klopt, dat is niet des Afellaysquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:17 schreef Ytereo het volgende:
Affelay speelt vandaag heel slordig.
Aanval is de beste verdediging he, vooral met zo'n kieperTquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
Knap van PSV dat ze proberen door te drukken.
Je weet toch dat de tegenstander altijd 200% geeft als Ajax op bezoek komt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:17 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom speelt die Dzudszak altijd zo goed tegen Ajax?
Hij floot oerend hardquote:
Mooi man, de eredivisie is weer een clown rijker.quote:
Alle Ajacieden ook meteen weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker.
ik ben wakker, ik had de wekker gezetquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker.
Klopt.. Maar 9 van de 10 keer gaat een ploeg wat op voorsprong komt, verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging he, vooral met zo'n kieperT
Ik zeg het verkeerd, ik bedoel dat alle mensen die een gelijkspel meer op z'n plek vinden Ajacieden zijn.quote:
Inderdaad. Een goed PSV en dat mis ik gewoonquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Leso_Varen het volgende:
Komop PSV, mn hart gaat echt kapot hier
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef Ytereo het volgende:
Waar komen boeren toch vandaan? Eindhoven is hier ver vandaan. Wonen daar ook superboeren? Ja daar wonen superboeren
Lees even terug man, ik geef bijvoorbeeld een paar pagina's terug nog aan dat PSV beter is. Gezwets altijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker. Volgens mij vinden jullie dat alleen maar omdat het Ajax is
.
Waar komen boeren toch vandaan? Eindhoven is hier ver vandaan. Wonen daar ook superboeren? Ja daar wonen superboeren
Die komt wel jongenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef StarGazer het volgende:
Fluit maar af, die 4-4 komt toch niet meer
Neehoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
Die wedstrijdjes tussen PSV en Ajax blijken toch bijzonder vermakelijk te laatste jaren. Ook bijzonder pijnlijk trouwens.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
Vink klootzak! Die gele kaart voor Enoh slaat helemaal nergens op! Hoerenjong!
Ben al aardig wakker hoor.. PSV krijgt 2 onterechte vrije trappen waaruit 2 goals vallen.. Vink krijgt weer n schouderklopje van Rutten zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker. Volgens mij vinden jullie dat alleen maar omdat het Ajax is
.
Moet je Jan Reker dankbaar voor zijn. Ik zit echt te wachten op Impeachment Day.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goed PSV en dat mis ik gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles of nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
Die lange ballen van Ajax... Dat snap je toch niet
Dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Seam het volgende:
ach het was in ieder geval een aardige wedstrijd en PSV staat nog staat onder Ajax.
Hoe is dat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef J.Herrer het volgende:
Op z'n PSV's een gelijkspel pakken dan maar
In de hoofden van sommige fans!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Shreyas het volgende:
En al die ''wijze neuzen'' elke week: ''Ajax heeft zó veel kwaliteit''![]()
Waar dan?
nou, wat een goed nieuws als je zojuist je ploeg defensief weer door het ijs hebt zien zakkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Seam het volgende:
ach het was in ieder geval een aardige wedstrijd en PSV staat nog staat onder Ajax.
Organisatie is na die 4-3 totaal weg, beetje paniekvoetbal daarna van Ajax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Spougle het volgende:
Ik weet waarom het fout gaat met Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
maar wij hebben in ieder geval nog niet gelijkgespeeld tegen een gepromoveerd teamquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Palmboom313 het volgende:
En PSV staat alweer bijna gelijk met ajax in punten
zeker tegen die lange verdedigers, gewoonweg zelfmoordquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Spougle het volgende:
Ik weet waarom het fout gaat met Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo afgezaagd dit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef Ytereo het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef FireFox1 het volgende:
Alderwereldramp hoef ik de volgende wedstrijden niet meer te zien. Wat een drama
PSV kreeg afgelopen seizoen juist doelpunten tegen in de laatste secondenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In de allerlaatste seconde scoren
69?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Na Ooijer die Emanuelson hard nam gaat volgens Langs de Lijn nu Stekelenburg een nummertje maken in het strafschopgebied.
Moet je wel kunnen verdedigen Ajax 3 wedstrijden al 5 doelpunten tegen, PSV zelfs al 7, zonder een goede keeper + verdediging ben je nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar 9 van de 10 keer gaat een ploeg wat op voorsprong komt, verdedigen.
Kijk maar naar Ajax.
Kijk maar naar Twente.
Oh, woewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |