Pas maar op dalijk halen ze Sankoh nog opquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Wat een grap die verdediging van Ajax.
Als PSV verliest krijg ik ook dat soort dingen naar mij toegegooidquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat ben jij een kinderachtig kneusje zeg.
Dat had Ajax ZO vaak vorig seizoen. Vraag mij altijd af waar dat door komt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
En alle afvallende en 2e ballen zijn nu ook voor PSV.
Dit zijn de momenten die mij altijd bij Groningen ergeren, afvallende ballen 90% van de tijd niet kunnen pakken, dat komt je altijd duur te staan,
Doucement, doucement.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
Vink klootzak! Die gele kaart voor Enoh slaat helemaal nergens op! Hoerenjong!
Nee hoor, 4-4quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat nog wel 5-3 worden..
Vink loopt kaarten te strooien. Schijnt vaak wel terecht te zijn though!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelijkspel is meer op zijn plaats? En was Vink weer bezig?
Begin van het seizoen he.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat terwijl PSV helemaal niet goed is dit seizoen, met slechts 2 punten uit 2 duels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |