quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
En Afellay ook als het even kan. Iedereen gaat naar rechts omdat het daar zo makkelijk gaat. Alle steekpasses via de rechterflank komen aan.
eigen gioalm was een grove verdedigingsfout van oudje-Ooijer helaasquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in een gelijkspel door een keeper blunder en eigen doelpunt
Dan heb je wat gemist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word nu pas wakker.
een wedstrijd duurt 90 minuten. Eerste helft was een stuk gelijkwaardiger.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik baseer dit op oordeel op basis van de tweede helft. Ajax heeft 0 kansen gehad, op een zondagsschot van Emanuelson na die er in ging. Ajax staat de gehele tweede helft met de rug tegen de muur.
Toch is het schandalig dat in een rechtstreeks duel Ajax op bijna alle fronten wordt afgetroefd, twee kee voorkomen in Eindhoven én toch gaan verliezen. Drie goals maken en dan toch 0 punten. En dat terwijl PSV helemaal niet goed is dit seizoen, met slechts 2 punten uit 2 duels.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sorry maar daar geloof ik nog niet in.
Ja, zo frustrerendquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef VatosLoco het volgende:
Maar zodra ajax ook maar een beetje tegenstand krijgt dan krijgen ze er meteen 4 om die oren, die verdediging
Nog steeds 11 tegen 11 hoor Jojoortjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Toen zat je denk ik op de WC.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahah AtoubaTraag als dikke stront. Zelfs Slory kan hem dollen!
Wat ben jij een kinderachtig kneusje zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry dat je niet tegen je verlies kan
Klopt, maar die verdediging word meer op de proef gesteld dan de aanvalquote:
Dan heb je heel wat gemist.quote:
klote he die tijdquote:
Maar ook toen had PSV het betere van het spel. Ajax had alleen Isaksson.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
een wedstrijd duurt 90 minuten. Eerste helft was een stuk gelijkwaardiger.
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar die verdediging word meer op de proef gesteld dan de aanvalen ik zie er zo nog 1 goal bij komen zodat het 5-3 word
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |