Hij floot oerend hardquote:
Mooi man, de eredivisie is weer een clown rijker.quote:
Alle Ajacieden ook meteen weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker.
ik ben wakker, ik had de wekker gezetquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker.
Klopt.. Maar 9 van de 10 keer gaat een ploeg wat op voorsprong komt, verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging he, vooral met zo'n kieperT
Ik zeg het verkeerd, ik bedoel dat alle mensen die een gelijkspel meer op z'n plek vinden Ajacieden zijn.quote:
Inderdaad. Een goed PSV en dat mis ik gewoonquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Leso_Varen het volgende:
Komop PSV, mn hart gaat echt kapot hier
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef Ytereo het volgende:
Waar komen boeren toch vandaan? Eindhoven is hier ver vandaan. Wonen daar ook superboeren? Ja daar wonen superboeren
Lees even terug man, ik geef bijvoorbeeld een paar pagina's terug nog aan dat PSV beter is. Gezwets altijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker. Volgens mij vinden jullie dat alleen maar omdat het Ajax is
.
Waar komen boeren toch vandaan? Eindhoven is hier ver vandaan. Wonen daar ook superboeren? Ja daar wonen superboeren
Die komt wel jongenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef StarGazer het volgende:
Fluit maar af, die 4-4 komt toch niet meer
Neehoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
Die wedstrijdjes tussen PSV en Ajax blijken toch bijzonder vermakelijk te laatste jaren. Ook bijzonder pijnlijk trouwens.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:15 schreef Barca het volgende:
Vink klootzak! Die gele kaart voor Enoh slaat helemaal nergens op! Hoerenjong!
Ben al aardig wakker hoor.. PSV krijgt 2 onterechte vrije trappen waaruit 2 goals vallen.. Vink krijgt weer n schouderklopje van Rutten zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Wel typisch dat alle Ajacieden een gelijkspel meer op zijn plek vinden. Word wakker. Volgens mij vinden jullie dat alleen maar omdat het Ajax is
.
Moet je Jan Reker dankbaar voor zijn. Ik zit echt te wachten op Impeachment Day.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Een goed PSV en dat mis ik gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |