Neen, heb ik van een spandoek af .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Sodeju, wat een dijenkletser! Helemaal zelf bedacht?²
Ik vind hem hilarischquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Sodeju, wat een dijenkletser! Helemaal zelf bedacht?²
Oh, ik had hem nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mja, na 10.000 keer is de grap wat minder leuk.
Dat zegt genoegquote:
watskebeurtquote:
Hij kreeg het aan de stok met dikke Theo.quote:
gifje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij kreeg het aan de stok met dikke Theo.
Er volgde een "vriendelijk" gesprek.
Voor het inkomen kun je al geel krijgen, hoef je hem nog eens niet te raken, en terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit was wel een overtreding maar die eerste gele kaart was belachelijk
Waarom zit je op hem te letten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
Ik zit op Stam te letten maar die zit toch nog niet echt in de wedstrijd hoor.
Omdat hij misschien wel een kans in het nederlands elftal zou verdienen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Waarom zit je op hem te letten?
Haha, oke, voor hetzelfde kijk ik morgen naar van der wiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij misschien wel een kans in het nederlands elftal zou verdienen.
Maikel Aerts volgens mij..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wiens moeder is nou een hoer bij sparta - willem2?
quote:SC Heerenveen: Lejsal; Janmaat, Breuer, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Losada; Beerens, Sibon en Papadopoulos.
Vitesse: Velthuizen; Van der Struijk, Sprockel, Drost, Jong-a-Pin; Hofs, Molhoek, Claudemir, Stevanovic; Nilsson en Kolk.
Gelukkig niet zeg!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Speelt Jenner eigenlijk nog wel eens?
Het nieuwe Volendam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:34 schreef patje_ het volgende:
Sparta 2-1 gewonnen, alleen nog RKC met 0 punten.
Mwah Den Haag zit er flink op, kijken of ze dat 90 minuten lang volhouden.quote:
Maar goed, dan hebben ze wel de hele top 3 van vorig seizoen al gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef patje_ het volgende:
[..]
Zullen nog wel een tijd op 0 punten staan, volgende week Twente uit.
Hoezo niet? Hij is de beste rechtsbuiten van Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Och ja, krijg je dat volkslied weer.
Iedere linksback heeft er inmiddels na 34 scharen wel genoeg van en schopt hem dan maar tegen de grond. Jenner gaat het niet worden dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij is de beste rechtsbuiten van Nederland?
vind hij zelf....
Nu op Nederland 1, wat heb ik een hekel aan hem/haar (?).²
Het zou verboden moeten wordenquote:
Beter dan het U neva wok aloon aloon aloon aloon aloon,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
het is ook zielig als je alleen moet wokkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter dan het U neva wok aloon aloon aloon aloon aloon,
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het is ook zielig als je alleen moet wokken
Koop anders even een pak wc papierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
True truequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn bankrekening daarentegen lacht je uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heeft Allach een rare stem![]()
!
eigenlijk zou iedere club die thuis speelt tegen Heerenveen hen moeten verplichten om ook op een rijtje te gaan staan en naar het clublied te luisterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Prima tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
eigenlijk zou iedere club die thuis speelt tegen Heerenveen hen moeten verplichten om ook op een rijtje te gaan staan en naar het clublied te luisteren
Ok, dit is de druppel......quote:
Dat is dan weer beter dan de herdertjes lage bij nachte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat is dan weer beter dan de herdertjes lage bij nachte.
De Moun is daar tegenwoordig voor zowat elk doelpunt verantwoordelijk.quote:
Hij speelt tot nu toe best aardig..quote:
Laat Grindheim dan ff 2-0 scorenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
Losada
Mooie goal, eindelijk weer een speler die gewoon zelf SCHiet
Zal je zien dat hij scoort vanavond..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
Nilsson blijft een baas, zo jammer dat ie bij ons weg is. Had nu prima Pranjic kunnen vervangen.
Mazzel, via Mulderquote:
Ja maar, dan kun je toch nog wel objectief oordelen dat RKC de schouders er niet onder zet. Vergelijk het maar eens met Heracles uit, die lui waren erg fanatiek en dan heb je als underdog nog kans om te winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi voor jouw cluppie? Of vergis ik me nu?
Kufo de man van Enschedequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef Dos37 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAAR IS IE
leuk voor janmaatquote:
Het mag van mij best spannend blijven tot december hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. Lopen we niet uit op Twente morgen dus..
Ok, netjes. Tijdens wedstrijden van Ajax, kan ik absoluut niet objectief ergens naar kijken. Na de wedstrijd op een gegeven moment wel weer, maar tijdens de wedstrijd zeker niet. Daarom post ik hier ook maar nooit tijdens wedstrijden van Ajaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, dan kun je toch nog wel objectief oordelen dat RKC de schouders er niet onder zet. Vergelijk het maar eens met Heracles uit, die lui waren erg fanatiek en dan heb je als underdog nog kans om te winnen.
Hij telt voor 2?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef andre347 het volgende:
De kuf doet het weer. Nummertje 105
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
lucky Twente
Wat mij betreft zelfs tot maart/april.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het mag van mij best spannend blijven tot december hoor.
Hebben duitsers wel vakerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef need2009 het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben gigantisch mazzel vanavond.
En de Moun is er weer bij betrokken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:16 schreef fanneke het volgende:
AZ 0-4, Martens
Laat ons hopen van nietquote:
gelijkspel vind ik beter.quote:
Wat is het 0-2?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
En bij het aftellen gelijk de 0-2 voor Twente
Gereformeerd nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge. Liever Duits dan gereformeerd met een joods vlaggetje zwaaien.
Leek wel, zoals je het schreefquote:
Zoals je het wilde lezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leek wel, zoals je het schreef
-doe ff normaal zeg-quote:
Valse tussenstand. Ban!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leek wel, zoals je het schreef
Was je daar maar, dan vroeg ik je ten huwelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een ban gehad.
Mietje ben ik he
Ja, daarom gaan we er nu eentje voor je vragen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mietje ben ik he
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we er nu eentje voor je vragen.
Ik ook niet, maar ik vind mezelf absoluut geen mietje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mietje ben ik he
Jij bent toch een islammietje:?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind mezelf absoluut geen mietje.²
Was niet heel duidelijk. Werd gewisseld, gaf een hand aan Shhhteve en riep iets tegen 'm, maar kon ook over een wedstrijdsituatie gaan.quote:
Zijn ze ook gewoon nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
nu gaat iedereen weer denken dat AZ kanshebber is voor de titel
Sinds wanneer zijn ze dat niet dan? Sinds die ene wedstrijd in Almelo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
Goeie!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we er nu eentje voor je vragen.
Inderdaad, jullie evolueren niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.
Dat is lullig, maakt de teleurstelling elke keer weer zo groot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie evolueren niet.²
Alle Mocro's op het veldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk?
Ik gokte op AZquote:
Ze houden waarschijnlijk wel de nul.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme, iedereen behalve Mendes
Maakt voor mij dus niks uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ze houden waarschijnlijk wel de nul.
Ik ben een voetballiefhebber, ik mag graag naar de Moun kijken. Psv, Twente en Ajax vind ik ook wel kewl. Ik houd van voetballers met techniek en gogme. Zo'n iemand als Bergkamp, dat is toch gewoon een kunstenaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk?
Onnodig en knullig balverlies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat deed Ruiz?
Ja, heb ik van Paul Biegel.quote:
Ik reageerde op dat voorval van Ruizquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heb ik van Paul Biegel.²
Au! Sorry.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat voorval van Ruiz
Geblesseerd geraakt in de warming up.. Hij leek naar de hamstring te grijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef One_conundrum het volgende:
Wat was er met papadopolous?
Maar dus geen favo club?quote:
Jawel, AZ. Gaat me meer om of de spelers mijn aanpreken en de voetbalfilosofie. Vorig seizoen keek ik graag naar Fc Twente van néger Elia en Arnoutovic.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:3 punten verder niet over praten
Kufo heeft zijn record
Juist, ff de teletekstsupporter uihangen en op 819 kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:3 punten verder niet over praten
Kufo heeft zijn record
Dat heb ik vanaf het begin al gedacht. Iedereen heeft het over Ajax en psv, maar ik ben banger voor az en dan voor psv..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook twente schat ik hoger in dan psv inderdaad.
SCH tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.
Maar aanvallend zijn ze weer minder met 2 nog niet overtuigende vleugelspelers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Vooral verdedigend vind ik Twente sterker dan PSV en Akax.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... er wordt flink gescoord dus! Nou, Eindhoven - Amsterdam(se Football Club Ajax) zal geen 0 - 6 of 6 - 0 worden.
Zeker. Ik denk dat ze de beste verdediging van Nederland hebben. Die Douglas heeft een gestel van staal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Vooral verdedigend vind ik Twente sterker dan PSV en Ajax.
Klopt, maar Twente gaat net als PSV 2 jaar geleden overal van die luizige 0-1 overwinningen pakken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar aanvallend zijn ze weer minder met 2 nog niet overtuigende vleugelspelers.
Maar goed we zien het allemaal aan t end wel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.
Ze spelen wel zo idd. Het gaat überhaupt heel moeiljk worden om een goal tegen Twente te maken en aangezien Twente bijna altijd scoort, wordt winnen heel moeilijk. Maar daarom gaan ze ook weer zo belachelijk veel gelijk spelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, maar Twente gaat net als PSV 2 jaar geleden overal van die luizige 0-1 overwinningen pakken.
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als Twente kampioen wordt
Kun je nog zitten dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
We staan voor. Dat is voor het eerst dit seizoen. Ik ga helemaal in dit moment zitten
quote:
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als Twente kampioen wordt
Zolang Twente maar wintquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteiten
oh, in dat geval zou het zonde zijn, dan moet Ajax maar gewoon kampioen wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteiten
Jupquote:
Ja. Ach, dat was te verwachten, paragliden is niet zomaar ietsquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerenveen - Vitesse is echt verschrikkelijk.
Ik hoop ook voor de kwaliteiten, want mijn god, wat was Heerenveen slecht zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, belangrijke overwinning. Goed voor het vertrouwen.
Niet voor de neutrale toeschouwer. Ik heb me kapot zitten ergeren aan het vertoonde spel, van beide kanten. Maar goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]Nou nee hoor, was een redelijk onderhoudende tweede helft.
Als Eredivisie Live op dit soort wedstrijden moet rondkomen, verbaast het me niks dat ze bijna failliet gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]Nou nee hoor, was een redelijk onderhoudende tweede helft.
Vergeleken met de vorige twee wedstrijden was het heel aardig hoor. Ik vond ze niet zo slecht. Ze hebben vooral vertrouwen nodig dan gaat het wel weer lopen. We hebben weer een keeper in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor de kwaliteiten, want mijn god, wat was Heerenveen slecht zeg.
Het niveau van alle wedstrijden is gewoon niet zo hoog. Heb nog geen hoogvlieger gezien tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als Eredivisie Live op dit soort wedstrijden moet rondkomen, verbaast het me niks dat ze bijna failliet gaan.
Ik vond Vitesse - Feyenoord best vermakelijk, heb een aardige PSV - VVV gezien, en een leuke Heracles - AZ.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het niveau van alle wedstrijden is gewoon niet zo hoog. Heb nog geen hoogvlieger gezien tot nu toe.
Dit was een leukere wedstrijd en spannender dan Ajax=RKC van vorige week die ongeveer 60 minuten bloedsaai was. Tweede helft met veel kansen en goede reddingen enz. Niet heel goed maar qua vermaak een prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond Vitesse - Feyenoord best vermakelijk, heb een aardige PSV - VVV gezien, en een leuke Heracles - AZ.
Maar dit was echt beneden alle peil qua vermaak hoor; kan me voorstellen dat je als Heerenveen-fan meer dan tevreden bent, maar als morgen PSV - Ajax zo is, schreeuwt iedereen moord en brand.
Ja, maar als dat eigenlijk de leukste wedstrijd tot nu toe is, dat zegt toch veel. Ik vind het niveau van de eredivisie echt bedroevend. Als je maar even naar de Bundesliga kijkt dan is het schrikken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:48 schreef venomsnake het volgende:
VVV-ADO was ook een hele leuke wedstrijd
Uiteraard Ajax er bij betrekken, as usual, maar Ajax - RKC was ook bedroevend voor de neutrale toeschouwer; maar bij deze wedstrijd had ik nooit het gevoel dat er nog gescoord zou worden, itt bij Ajax - RKC.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit was een leukere wedstrijd en spannender dan Ajax=RKC van vorige week die ongeveer 60 minuten bloedsaai was. Tweede helft met veel kansen en goede reddingen enz. Niet heel goed maar qua vermaak een prima wedstrijd.
Ja tuurlijk ajax er bij betrekken. Maar dat je niet het gevoel had dat er nog een gaol ging vallen is bizar. Er waren zoveel kansen, het is raar dat het niet is gebeurd. Itt de wedstrijd ajax rkc waar de 2-1 echt uit de lucht kwam vallen. Dit was een hele open wedstrijd en de 2e helft was vermakelijk PUnt..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uiteraard Ajax er bij betrekken, as usual, maar Ajax - RKC was ook bedroevend voor de neutrale toeschouwer; maar bij deze wedstrijd had ik nooit het gevoel dat er nog gescoord zou worden, itt bij Ajax - RKC.
Hij is dan ook geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
El Younousi voetbalt absoluut niet als een Marokkaan: geen balgevoel, geen techniek, niks.²
Hij is net zo veel Marokkaan als ik.quote:
Hij is een Noor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is net zo veel Marokkaan als ik.²
Dan ben ik een Nederlander.quote:
Schrijf er een column over. De hilarische woordgrappen heb je alvast bedacht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:28 schreef Barca het volgende:
Eredivisie zeik? Ik kan nog steeds mijn actiecode niet gebruiken! Op mijn vraag wat de reden kan zijn is nóg niet gereageerd!![]()
Eredivisie slijk. Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |