Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
nu gaat iedereen weer denken dat AZ kanshebber is voor de titel
Gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
Goeie!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen denken dat zelfs van Ajax..
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, daarom gaan we er nu eentje voor je vragen.
Inderdaad, jullie evolueren niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.
Dat is lullig, maakt de teleurstelling elke keer weer zo groot.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wij denken dat altijd. Wij hebben daar geen off-switch voor.
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie evolueren niet.²
Alle Mocro's op het veldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk?
Ik gokte op AZquote:
Ze houden waarschijnlijk wel de nul.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme, iedereen behalve Mendes
Maakt voor mij dus niks uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ze houden waarschijnlijk wel de nul.
Ik ben een voetballiefhebber, ik mag graag naar de Moun kijken. Psv, Twente en Ajax vind ik ook wel kewl. Ik houd van voetballers met techniek en gogme. Zo'n iemand als Bergkamp, dat is toch gewoon een kunstenaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor wie ben jij eigenlijk?
Onnodig en knullig balverlies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat deed Ruiz?
Ja, heb ik van Paul Biegel.quote:
Ik reageerde op dat voorval van Ruizquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heb ik van Paul Biegel.²
Au! Sorry.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat voorval van Ruiz
Geblesseerd geraakt in de warming up.. Hij leek naar de hamstring te grijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef One_conundrum het volgende:
Wat was er met papadopolous?
Maar dus geen favo club?quote:
Jawel, AZ. Gaat me meer om of de spelers mijn aanpreken en de voetbalfilosofie. Vorig seizoen keek ik graag naar Fc Twente van néger Elia en Arnoutovic.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:3 punten verder niet over praten
Kufo heeft zijn record
Juist, ff de teletekstsupporter uihangen en op 819 kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Dos37 het volgende:3 punten verder niet over praten
Kufo heeft zijn record
Dat heb ik vanaf het begin al gedacht. Iedereen heeft het over Ajax en psv, maar ik ben banger voor az en dan voor psv..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook twente schat ik hoger in dan psv inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |