SCH tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.
Maar aanvallend zijn ze weer minder met 2 nog niet overtuigende vleugelspelers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Vooral verdedigend vind ik Twente sterker dan PSV en Akax.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... er wordt flink gescoord dus! Nou, Eindhoven - Amsterdam(se Football Club Ajax) zal geen 0 - 6 of 6 - 0 worden.
Zeker. Ik denk dat ze de beste verdediging van Nederland hebben. Die Douglas heeft een gestel van staal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Vooral verdedigend vind ik Twente sterker dan PSV en Ajax.
Klopt, maar Twente gaat net als PSV 2 jaar geleden overal van die luizige 0-1 overwinningen pakken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar aanvallend zijn ze weer minder met 2 nog niet overtuigende vleugelspelers.
Maar goed we zien het allemaal aan t end wel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En hoger dan Ajax. Ik denk dat het tussen az en twente gaat.
Ze spelen wel zo idd. Het gaat überhaupt heel moeiljk worden om een goal tegen Twente te maken en aangezien Twente bijna altijd scoort, wordt winnen heel moeilijk. Maar daarom gaan ze ook weer zo belachelijk veel gelijk spelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, maar Twente gaat net als PSV 2 jaar geleden overal van die luizige 0-1 overwinningen pakken.
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als Twente kampioen wordt
Kun je nog zitten dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef SCH het volgende:
We staan voor. Dat is voor het eerst dit seizoen. Ik ga helemaal in dit moment zitten
quote:
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou wel erg mooi zijn als Twente kampioen wordt
Zolang Twente maar wintquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteiten
oh, in dat geval zou het zonde zijn, dan moet Ajax maar gewoon kampioen wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zeker maar de 2de seizoens helft ben ik er niet dus dan mis alle festiviteiten
Jupquote:
Ja. Ach, dat was te verwachten, paragliden is niet zomaar ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |