Hij speelt tot nu toe best aardig..quote:
Laat Grindheim dan ff 2-0 scorenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef SCH het volgende:
Losada
Mooie goal, eindelijk weer een speler die gewoon zelf SCHiet
Zal je zien dat hij scoort vanavond..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
Nilsson blijft een baas, zo jammer dat ie bij ons weg is. Had nu prima Pranjic kunnen vervangen.
Mazzel, via Mulderquote:
Ja maar, dan kun je toch nog wel objectief oordelen dat RKC de schouders er niet onder zet. Vergelijk het maar eens met Heracles uit, die lui waren erg fanatiek en dan heb je als underdog nog kans om te winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi voor jouw cluppie? Of vergis ik me nu?
Kufo de man van Enschedequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef Dos37 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAAR IS IE
leuk voor janmaatquote:
Het mag van mij best spannend blijven tot december hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer. Lopen we niet uit op Twente morgen dus..
Ok, netjes. Tijdens wedstrijden van Ajax, kan ik absoluut niet objectief ergens naar kijken. Na de wedstrijd op een gegeven moment wel weer, maar tijdens de wedstrijd zeker niet. Daarom post ik hier ook maar nooit tijdens wedstrijden van Ajaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, dan kun je toch nog wel objectief oordelen dat RKC de schouders er niet onder zet. Vergelijk het maar eens met Heracles uit, die lui waren erg fanatiek en dan heb je als underdog nog kans om te winnen.
Hij telt voor 2?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef andre347 het volgende:
De kuf doet het weer. Nummertje 105
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
lucky Twente
Wat mij betreft zelfs tot maart/april.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het mag van mij best spannend blijven tot december hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |