Neen, heb ik van een spandoek af .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Sodeju, wat een dijenkletser! Helemaal zelf bedacht?²
Ik vind hem hilarischquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Sodeju, wat een dijenkletser! Helemaal zelf bedacht?²
Oh, ik had hem nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mja, na 10.000 keer is de grap wat minder leuk.
Dat zegt genoegquote:
watskebeurtquote:
Hij kreeg het aan de stok met dikke Theo.quote:
gifje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij kreeg het aan de stok met dikke Theo.
Er volgde een "vriendelijk" gesprek.
Voor het inkomen kun je al geel krijgen, hoef je hem nog eens niet te raken, en terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit was wel een overtreding maar die eerste gele kaart was belachelijk
Waarom zit je op hem te letten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
Ik zit op Stam te letten maar die zit toch nog niet echt in de wedstrijd hoor.
Omdat hij misschien wel een kans in het nederlands elftal zou verdienen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Waarom zit je op hem te letten?
Haha, oke, voor hetzelfde kijk ik morgen naar van der wiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij misschien wel een kans in het nederlands elftal zou verdienen.
Maikel Aerts volgens mij..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wiens moeder is nou een hoer bij sparta - willem2?
quote:SC Heerenveen: Lejsal; Janmaat, Breuer, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Losada; Beerens, Sibon en Papadopoulos.
Vitesse: Velthuizen; Van der Struijk, Sprockel, Drost, Jong-a-Pin; Hofs, Molhoek, Claudemir, Stevanovic; Nilsson en Kolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |