quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
hij post voor fok en doet dat nog steeds
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:43 schreef Paul het volgende:
Ik zat hiervoor op het acda en de munnik forum
OMG!!! Je had een leven!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef tong80 het volgende:
Gymnasium
Hard werken
Goed voetballen
Meisjes maar vooral vrouwen versieren
Concerten bezoeken
Optreden met een band
Belletje trekken
06 sex-lijnen bellen
Stofzuigen
Eénen en tienen scoren bij tentamens
Huwelijken kapot maken
Ouwe koeien uit de sloot halen als vrijwilliger
Op TV komen in een voetbalkwis van de KRO
Onder de brug slapen in een kartonnen doos
Op zondag 2000 keer zappen langs alle sportprogramma's
De Voetbal International, Vrij Nederland, Skoop, Sport International, Tuk en Eppo lezen
Programma's aanstrepen in de VPRO gids
Video's huren
Naar de Wilde wereld luisteren
Naar wedstrijden van FC den Bosch gaan
Mijn ma met een bezoek verblijden
Naar mijn amateurclub gaan kijken
Basketballen op het pleintje
Tafeltennisen
De Volkskrant lezen
Met mijn vrienden van de Nozems op tournee gaan
Zijn ruit in elkaar slaan omdat ie de sleutel kwijt was na een nacht doorhalen
Verliefde meisjes in tranen achterlaten
Een vriend bellen toen ie niet wist hoe ie zijn eerste PC moest aanzetten
In het dagelijks leven te adrem zijn met een gebroken neus als gevolg
Zijn koffiezet apparaat in de zeepsop doen toen ie net op zich zelf woonde
Met cassieres van de AH chansen toen ie nog geen 100 kilo woog
en wat is er geworden van die stoere tong?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef tong80 het volgende:
Gymnasium
Hard werken
Goed voetballen
Meisjes maar vooral vrouwen versieren
Concerten bezoeken
Optreden met een band
Belletje trekken
06 sex-lijnen bellen
Stofzuigen
Eénen en tienen scoren bij tentamens
Huwelijken kapot maken
Ouwe koeien uit de sloot halen als vrijwilliger
Op TV komen in een voetbalkwis van de KRO
Onder de brug slapen in een kartonnen doos
Op zondag 2000 keer zappen langs alle sportprogramma's
De Voetbal International, Vrij Nederland, Skoop, Sport International, Tuk en Eppo lezen
Programma's aanstrepen in de VPRO gids
Video's huren
Naar de Wilde wereld luisteren
Naar wedstrijden van FC den Bosch gaan
Mijn ma met een bezoek verblijden
Naar mijn amateurclub gaan kijken
Basketballen op het pleintje
Tafeltennisen
De Volkskrant lezen
Met mijn vrienden van de Nozems op tournee gaan
Zijn ruit in elkaar slaan omdat ie de sleutel kwijt was na een nacht doorhalen
Verliefde meisjes in tranen achterlaten
Een vriend bellen toen ie niet wist hoe ie zijn eerste PC moest aanzetten
In het dagelijks leven te adrem zijn met een gebroken neus als gevolg
Met cassieres van de AH chansen toen ie nog geen 100 kilo woog
Zijn vrouw, een Boliviaanse drugssmokelaar, zit toch in de cel nu?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
Hij heeft twee fantastische zoons, maar die heeft ie nog steeds. Dus dat doet ie voor tijdens en na FOK!, telt dat ook?
Hoe herkenbaar trouwensquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef tong80 het volgende:
George Best misschien de beste voetballer ooit lag met miss Universe in bed in een 5 sterren hotel omringd door champagne Dollar biljetten en alle assecoires.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:10 schreef wakajawaka het volgende:
Jezus Tong80 waarom heb je dat leven in geruild voor dit.?
Nee, daar weet ik niks van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zijn vrouw, een Boliviaanse drugssmokelaar, zit toch in de cel nu?
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, daar weet ik niks van.
Dat is niet de moeder van zijn kinderen in ieder geval.
Die eist in een andere scheidingsrechtszaak de helft van zijn posts.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar die is dan de moeder? shmoopy?
Nee. Ik ga dat hier niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar wie is dan de moeder? shmoopy?
Las je over 2000 keer zappen heen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, ik had een antwoord verwacht als; voor de tv hangen.
Danny is dan ook geniaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef mcwops het volgende:
voor de zoveelste keer. tong80 bestaat niet, is geen mens vn vlees en bloed. tong80 is een creatie van Danny om Fok levend te houden. een zogenaamd Fok!bot
Las je over het ongeschreven "niks anders dan" heen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las je over 2000 keer zappen heen ?
die reactie zegt genoeg: pupil eert zijn meesterquote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Las je over het ongeschreven "niks anders dan" heen?
Ook dat nogquote:
Was jij die schaker? Hans?quote:
Je kwam niet op de naam Böhm hè ?quote:
Ik noem mensen altijd bij de voornaam als ik ze aanspreekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kwam niet op de naam Böhm hè ?
Zo'n ding waar een hond op kauwt.quote:
Ik mis de optie: beroeps loserquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef wakajawaka het volgende:
Poll: Is Tong80 een echt mens of een bot?Mens Bot Don't Care Combinatie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat zou impliceren dat hij een baan heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:54 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik mis de optie: beroeps loser
Het leven is toch al een carrière an sich.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat hij een baan heeft.
Ik ben meer van de döner.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
Grulez is trouwens een vrij briljante user die zich al warm loopt om tong80 op te volgen. Gelukkig heeft hij ook geen ambitie en geen leven en houdt hij van shoarma en rukken.
Daarbij dient vermeld te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
Grulez is trouwens een vrij briljante user die zich al warm loopt om tong80 op te volgen. Gelukkig heeft hij ook geen ambitie en geen leven en houdt hij van shoarma en rukken.
Ik dacht ergens gelezen te hebben van 17 en 23.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef maril het volgende:
Er zijn veel tongtopics deze week, hoe oud zijn je kinderen tong?
hehehquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarbij dient vermeldt te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.
Dat is een waardevolle aanvulling alhoewel het de vraag is of je kan spreken van neuken als de helft van de aanwezigen in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarbij dient vermeldt te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.
R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben van 17 en 23.
Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is er in ieder geval jammer genoeg niet dood aan gegaan.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.
Ah moeten posts opbouwend zijn in dit topicquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.
Dat zou betekenen dat Tong nu 40 is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.
Ik lig altijd in een deuk om Swetsenegger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is er in ieder geval jammer genoeg niet dood aan gegaan.
Een homo instrument.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef maril het volgende:
Ik ben nieuwsgierig geworden als het waar is wat er staat is het toch wel een indrukwekkende Manskerel die tong
Wat voor instrument heb je bespeelt tong en ik bedoel niet je piemel?
Swets verbitterd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om Swetsenegger.
Dat ie weer ie weer verbitterd is omdat iemand anders een naam topic heeft.
Geïnfecteerde computer die door hackers gebruikt wordt om spam te versturen.quote:
Tong is toch allang de 40 gepasseerd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.
Ik had kunnen weten dat jij me voor was als het om getallen gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Tong nu 40 is.
Oh nou ja, weet ik veel. Vond 23 ook wel een beetje jong om vader te worden, zelfs voor tong.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Tong is toch allang de 40 gepasseerd?
Als hij net zoveel zaad verspreid heeft als reacties, sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nou ja, weet ik veel. Vond 23 ook wel een beetje jong om vader te worden, zelfs voor tong.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij me voor was als het om getallen gaat
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef tong80 het volgende:
Dan wel een bot met een geweldige muzieksmaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:28 schreef mcwops het volgende:
voor de zoveelste keer. tong80 bestaat niet, is geen mens vn vlees en bloed. tong80 is een creatie van Danny om Fok levend te houden. een zogenaamd Fok!bot
Wat voor muziek luistert hij dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan wel een bot met een geweldige muzieksmaak
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om Swetsenegger.
Dat ie weer ie weer verbitterd is omdat iemand anders een naam topic heeft.
Gelukkig hebben we jou. Het burgermannetje dat verwoede pogingen doet om iets van zijn leven te maken maar op alle fronten de verkeerde keuzes maakt en daarom een inspiratiebron is voor cabaretiers en romanciers, feitelijk is alle kunst van de afgelopen 5 jaar op jou gebaseerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Nee tong ik heb oprecht een hekel aan je niet grappige kutposts die je in grote getalen overal neerplempt.
Is het je vriendje ofzo? Of kan Tong zichzelf niet verdedigen. Moet daarvoor de homofiele ridder op het diarree bruine paard te hulp schieten ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou. Het burgermannetje dat verwoede pogingen doet om iets van zijn leven te maken maar op alle fronten de verkeerde keuzes maakt en daarom een inspiratiebron is voor cabaretiers en romanciers, feitelijk is alle kunst van de afgelopen 5 jaar op jou gebaseerd
Je bent wie je bent Swets. En ik weet alles.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het je vriendje ofzo? Of kan Tong zichzelf niet verdedigen. Moet daarvoor de homofiele ridder op het diarree bruine paard te hulp schieten ofzo.
Verder, wat weet jij van mijn leven? Waarom toch continue de drang om mijn posts op fok breder te trekken dan deze omgeving? Kom je zelf misschien wat spanning te kort ofzo?
Nee je dénkt dat je alles weet gebaseerd op wat posts op fok en wat fotootjes op social networks.. De werkelijkheid is dat eigenlijk niemand op fok iets wezenlijks van mij weet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wie je bent Swets. En ik weet alles.
Ik heb geen vrienden op Fok.quote:En tong is een vriend van mij idd. Zoals jij ook je vrienden hier hebt
Lees je eigen post nog even door. Wederom ben ik niet degene die begint met op de man spelen tov jou SCH.quote:En je kritiek is hilarisch op het moment dat je mijn geaardheid weer op deze manier inbrengt terwijl je zelf gaat huilen als er ook maar een keertje iets over jou zelf wordt vermeld, terwijl je er zo mee pimpt.
Zou het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet niets. Wat posts op fok, wat fotootjes van sociale websites. Maar je weet werkelijk NIETS over mij.
Buiten FOK! wel?quote:Ik heb geen vrienden op Fok.
Nee jij wenst tong dood, sue me.quote:Lees je eigen post nog even door. Wederom ben ik niet degene die begint met op de man spelen tov jou SCH.
Ik weet het wel zeker.quote:
Ja een enkele. Wat de meeste mensen 'vrienden' noemen noem ik 'kennissen'.quote:Buiten FOK! wel?
Ik sue niemand alleen je gejank dat ik het persoonlijk maak NADAT jij het persoonlijk maakt is nogal hypocriet he.quote:Nee jij wenst tong dood, sue me.
Good for you.quote:
Wauw, wat een statement.quote:Ja een enkele. Wat de meeste mensen 'vrienden' noemen noem ik 'kennissen'.
Oh maar als je het zo erg vindt dat het persoonlijk wordt, waarom doe je het dan zelf? Maakt niet uit joh, jij bent zo'n clown hier. Grappig en vermakelijk baasjequote:Ik sue niemand alleen je gejank dat ik het persoonlijk maak NADAT jij het persoonlijk maakt is nogal hypocriet he.
NOu het was niet echt een statement hoor, soort van constatering wellicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Good for you.
[
Wauw, wat een statement.
Dat is positief. Jammer dat je zelf dat effect op niemand hebt.quote:Oh maar als je het zo erg vindt dat het persoonlijk wordt, waarom doe je het dan zelf? Maakt niet uit joh, jij bent zo'n clown hier. Grappig en vermakelijk baasje
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
He, er is PM, of ben je nog steeds gebanned daarvoor swets?
Ga nou maar weer iemand dood wensen, daarmee kwam je in dit topic, weet je nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu het was niet echt een statement hoor, soort van constatering wellicht.
Ja dat weet ik nog hoor. Maar waarom je dat moet melden als antwoord op deze post is mij een raadsel. Of wil je nu ook proberen een vermakelijk baasje te zijn ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga nou maar weer iemand dood wensen, daarmee kwam je in dit topic, weet je nog.
Vindtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog hoor. Maar waarom je dat moet melden als antwoord op deze post is mij een raadsel. Of wil je nu ook proberen een vermakelijk baasje te zijn ofzo
Als dat je zo stoort kan je ook gewoon op het gele driehoekje klikken he bovenaan het topic. Hoewel je dan wel moet gaan uitleggen hoe je je er zo aan stoort, maar me aan de andere kant zo'n vermakelijk baasje vind.
Vindtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog hoor. Maar waarom je dat moet melden als antwoord op deze post is mij een raadsel. Of wil je nu ook proberen een vermakelijk baasje te zijn ofzo
Als dat je zo stoort kan je ook gewoon op het gele driehoekje klikken he bovenaan het topic. Hoewel je dan wel moet gaan uitleggen hoe je je er zo aan stoort, maar me aan de andere kant zo'n vermakelijk baasje vind.
ik deed het samen met SCHquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef wakajawaka het volgende:
Geweldig mijn topic is een bitch fight geworden! En tong bang voor inhoudelijke discussie, alleen een taal fout verbeteren is best laf.
we nemen swets in bescherming, hij is zo trots op de nederlandse cultuur, dan is het goed om de taal ook te kennenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef wakajawaka het volgende:
Geweldig mijn topic is een bitch fight geworden! En tong bang voor inhoudelijke discussie, alleen een taal fout verbeteren is best laf.
Meer inhoudelijk dan ik heb gedaan lukt me niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef wakajawaka het volgende:
Hier ben ik oprecht benieuwd naar.
Nee dat was prima, ik bedoel inhoudelijk op swets in gaan. Maar wat ik mij nog afvraag waarom zoveel FOK!ken, als je leuke vrienden/familie sociale dingen hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer inhoudelijk dan ik heb gedaan lukt me niet.
Sorry.
Wat wil je meer weten ?
Waarom zou ik op swets ingaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Nee dat was prima, ik bedoel inhoudelijk op swets in gaan. Maar wat ik mij nog afvraag waarom zoveel FOK!ken, als je leuke vrienden/familie sociale dingen hebt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verder geen leven heb
keep the doctor away.quote:
ja en ? Die doe ik in 4 uurquote:
Voetbalkrexxx bij de KRO. Gepresenteerd door Tom van het Hek. 1500 aanmeldingen na 2 voorrondes de uitzending gehaald de finale gehaald en tweede geworden doordat de finale multiple coisxh was. Was de enige die in de eerste ronde alle tien vragen goed had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:21 schreef Pedroso het volgende:
In welke voetbalquizz heb jij je kunsten ten toon gespreid ?
2e plaatsen tellen niet dus bescheidenheid is hier wel gepast.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalkrexxx bij de KRO. Gepresenteerd door Tom van het Hek. 1500 aanmeldingen na 2 voorrondes de uitzending gehaald de finale gehaald en tweede geworden doordat de finale multiple coisxh was. Was de enige die in de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Verder blijf ik bescheiden.
Ray Clark denk ik die je bedoeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2e plaatsen tellen niet dus bescheidenheid is hier wel gepast.
Dus een voetbalkenner, dan moet de volgende vraag een makkie zijn.
Wie was de Engelse opvolger van Ruud Geels bij Ajax ?
Ja, valt niet tegen. Was ook niet al te moeilijk als je een 40er bent natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, valt niet tegen. Was ook niet al te moeilijk als je een 40er bent natuurlijk.
Ok, zal er is langskomen. Niet huilen als ik meer weet dan jij he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd als ik wat weet.
Kom eens langs in het VBL kwistopic
Wie nam dan de vrije trap in 92 waardoor Barcelona de EC-1 wonquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, zal er is langskomen. Niet huilen als ik meer weet dan jij he.
Juistquote:
Bedoel je het tikje op Koeman ? Wist het geeneens meer he. Maar ik heb dan ook een selectief geheugen.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Welke talentvolle Spartaan brak in 1978 zowel zijn scheen- als kuitbeen in het duel tegen NEC door een overtreding van Sije Visser ?
Dan ben ik wel benieuwdquote:Sije Visser had een imago als keiharde verdediger. Overdreven, zo vond hij zelf. “Nog nooit heb ik iemand het ziekenhuis ingeschopt, ik heb nog nooit één gemene overtreding gemaakt. In 15 jaar NEC ben ik totaal voor 32 wedstrijden geschorst, maar ik heb nooit 'n rode kaart gehad.”
Van NECFan.nl
Ik ook niet dacht eerst Michel Valke of Ed de goeyquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook gegoogeld. Kon er niks over vinden
Misschien telt hij (Visser) de eerste hulp gipsje leggen niet mee(als het een goede breuk is)quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik wel benieuwdEn waarom die Spartaan niet naar het ziekenhuis hoefde
Was ook niet makkelijk. Was Frank Weerdenburg, toenmalig m'n jeugdtrainer vandaar dat ik het nog wist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook gegoogeld. Kon er niks over vinden
Kwam dat stukje ook tegen maar het was toch echt Sije Visser die hem de wedstrijd uitschopte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik wel benieuwdEn waarom die Spartaan niet naar het ziekenhuis hoefde
Moet niet te makkelijk zijn he.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:36 schreef maril het volgende:
Frank Weerdenburg??? geen wonder dat men het niet wist, ik ken hem niet
Right, was even een zijsprong.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
He guys, ga lekker in het VBL quiz topic verder.
Nederlandse.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
we nemen swets in bescherming, hij is zo trots op de nederlandse cultuur, dan is het goed om de taal ook te kennen
goed ideequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
He guys, ga lekker in het VBL quiz topic verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |