Nee dat was prima, ik bedoel inhoudelijk op swets in gaan. Maar wat ik mij nog afvraag waarom zoveel FOK!ken, als je leuke vrienden/familie sociale dingen hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer inhoudelijk dan ik heb gedaan lukt me niet.
Sorry.
Wat wil je meer weten ?
Waarom zou ik op swets ingaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Nee dat was prima, ik bedoel inhoudelijk op swets in gaan. Maar wat ik mij nog afvraag waarom zoveel FOK!ken, als je leuke vrienden/familie sociale dingen hebt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verder geen leven heb
keep the doctor away.quote:
ja en ? Die doe ik in 4 uurquote:
Voetbalkrexxx bij de KRO. Gepresenteerd door Tom van het Hek. 1500 aanmeldingen na 2 voorrondes de uitzending gehaald de finale gehaald en tweede geworden doordat de finale multiple coisxh was. Was de enige die in de eerste ronde alle tien vragen goed had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:21 schreef Pedroso het volgende:
In welke voetbalquizz heb jij je kunsten ten toon gespreid ?
2e plaatsen tellen niet dus bescheidenheid is hier wel gepast.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbalkrexxx bij de KRO. Gepresenteerd door Tom van het Hek. 1500 aanmeldingen na 2 voorrondes de uitzending gehaald de finale gehaald en tweede geworden doordat de finale multiple coisxh was. Was de enige die in de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Verder blijf ik bescheiden.
Ray Clark denk ik die je bedoeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2e plaatsen tellen niet dus bescheidenheid is hier wel gepast.
Dus een voetbalkenner, dan moet de volgende vraag een makkie zijn.
Wie was de Engelse opvolger van Ruud Geels bij Ajax ?
Ja, valt niet tegen. Was ook niet al te moeilijk als je een 40er bent natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, valt niet tegen. Was ook niet al te moeilijk als je een 40er bent natuurlijk.
Ok, zal er is langskomen. Niet huilen als ik meer weet dan jij he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeggen ze altijd als ik wat weet.
Kom eens langs in het VBL kwistopic
Wie nam dan de vrije trap in 92 waardoor Barcelona de EC-1 wonquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, zal er is langskomen. Niet huilen als ik meer weet dan jij he.
Juistquote:
Bedoel je het tikje op Koeman ? Wist het geeneens meer he. Maar ik heb dan ook een selectief geheugen.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Welke talentvolle Spartaan brak in 1978 zowel zijn scheen- als kuitbeen in het duel tegen NEC door een overtreding van Sije Visser ?
Dan ben ik wel benieuwdquote:Sije Visser had een imago als keiharde verdediger. Overdreven, zo vond hij zelf. “Nog nooit heb ik iemand het ziekenhuis ingeschopt, ik heb nog nooit één gemene overtreding gemaakt. In 15 jaar NEC ben ik totaal voor 32 wedstrijden geschorst, maar ik heb nooit 'n rode kaart gehad.”
Van NECFan.nl
Ik ook niet dacht eerst Michel Valke of Ed de goeyquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook gegoogeld. Kon er niks over vinden
Misschien telt hij (Visser) de eerste hulp gipsje leggen niet mee(als het een goede breuk is)quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik wel benieuwdEn waarom die Spartaan niet naar het ziekenhuis hoefde
Was ook niet makkelijk. Was Frank Weerdenburg, toenmalig m'n jeugdtrainer vandaar dat ik het nog wist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook gegoogeld. Kon er niks over vinden
Kwam dat stukje ook tegen maar het was toch echt Sije Visser die hem de wedstrijd uitschopte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik wel benieuwdEn waarom die Spartaan niet naar het ziekenhuis hoefde
Moet niet te makkelijk zijn he.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:36 schreef maril het volgende:
Frank Weerdenburg??? geen wonder dat men het niet wist, ik ken hem niet
Right, was even een zijsprong.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
He guys, ga lekker in het VBL quiz topic verder.
Nederlandse.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
we nemen swets in bescherming, hij is zo trots op de nederlandse cultuur, dan is het goed om de taal ook te kennen
goed ideequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
He guys, ga lekker in het VBL quiz topic verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |