Ik ben meer van de döner.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
Grulez is trouwens een vrij briljante user die zich al warm loopt om tong80 op te volgen. Gelukkig heeft hij ook geen ambitie en geen leven en houdt hij van shoarma en rukken.

Daarbij dient vermeld te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:06 schreef SCH het volgende:
Grulez is trouwens een vrij briljante user die zich al warm loopt om tong80 op te volgen. Gelukkig heeft hij ook geen ambitie en geen leven en houdt hij van shoarma en rukken.

Ik dacht ergens gelezen te hebben van 17 en 23.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef maril het volgende:
Er zijn veel tongtopics deze week, hoe oud zijn je kinderen tong?

hehehquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarbij dient vermeldt te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.

Dat is een waardevolle aanvulling alhoewel het de vraag is of je kan spreken van neuken als de helft van de aanwezigen in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarbij dient vermeldt te worden dat Tong80 op die leeftijd nog wél neukte.

R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben van 17 en 23.

Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is er in ieder geval jammer genoeg niet dood aan gegaan.

Graag gedaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.

Ah moeten posts opbouwend zijn in dit topicquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Welkom in dit topic en bedankt voor je zinvolle en opbouwende bijdrage.

Dat zou betekenen dat Tong nu 40 is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.

Ik lig altijd in een deuk om Swetsenegger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij is er in ieder geval jammer genoeg niet dood aan gegaan.

Een homo instrument.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef maril het volgende:
Ik ben nieuwsgierig geworden als het waar is wat er staat is het toch wel een indrukwekkende Manskerel die tong
Wat voor instrument heb je bespeelt tong en ik bedoel niet je piemel?

Swets verbitterd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om Swetsenegger.
Dat ie weer ie weer verbitterd is omdat iemand anders een naam topic heeft.

Geïnfecteerde computer die door hackers gebruikt wordt om spam te versturen.quote:

Tong is toch allang de 40 gepasseerd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
R. is net 17 geworden en volgens mij is L. nog maar 14. tong80 was zelf 23 toen R. geboren werd, dat is misschien het misverstand.

Ik had kunnen weten dat jij me voor was als het om getallen gaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Tong nu 40 is.

Oh nou ja, weet ik veel. Vond 23 ook wel een beetje jong om vader te worden, zelfs voor tong.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Tong is toch allang de 40 gepasseerd?

Als hij net zoveel zaad verspreid heeft als reacties, sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nou ja, weet ik veel. Vond 23 ook wel een beetje jong om vader te worden, zelfs voor tong.

quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
Ik had kunnen weten dat jij me voor was als het om getallen gaat

quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:01 schreef tong80 het volgende:
Zijn koffiezet apparaat in de zeepsop doen toen ie net op zich zelf woonde
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |